خانه

6 ترفند برای آنکه صورتتان کشیده تر به نظر برسد

  • خانمهایی که صورت گرد دارند اکثرا دوست دارند صورتشان کشیده تر به نظر برسد و به کمک هنر آرایش هیچ چیز غیر ممکن نیست. در اینجا هفت نکته و ترفند را که به کمک آنها صورت از آنچه که هست کشیده تر به نظر خواهید رسید را بیان خواهیم کرد.

    1. چشمها را نمایان تر کنیدصورت , کشیده
    بهترین ترفند برای کشیده تر نشان دادن صورت تمرکز بیشتر بر روی چشمهاست. به میزان زیاد به مژه هایتان ریمل بزنید توجه را به سمت چشمها جلب کنید. حتما توسط خط چشم به چشمها فرم دهید و با توجه به زمان روز و مراسمی که می خواهید در آن شرکت کنید از دیگر آرایشهای چشم نیز استفاده نمایید. توسط مداد چشم خط چشمتان را بعد از محل رویش مژه ها امتداد دهید تا چشمان گربه ای داشته باشید و در عین حال صورتتان نیز ظریف تر به نظر برسد. معطوف نمودن توجه به سمت چشمان درشتتان خطای دید ایجاد می کند و در نتیجه صورتتان کشیده تر به نظر خواهد رسید.

    2. گونه تان را برجسته تر کنید
    برجسته کردن گونه ها یک تکنیک آرایشی است که باعث می شود صورتتان استخوانی تر دیده شود. از پنکیک یا رژگونه ای که یک درجه از رنگ پوست شما تیره تر است استفاده نمایید، برس آغشته به پودر را به صورت قطری از قسمت گونه به سمت گوش و به صورت رو به بالا روی پوست بکشید. با این کار استخوان گونه شما از آنچه هست برجسته تر به نظر خواهد رسید و این کار به صورت گرد شما ساختاری متفاوت خواهد بخشید و به  دلیل خطای دید صورت شما کشیده تر به نظر خواهد رسید.

    3. از غبغب اجتناب کنید
    داشتن غبغب برای خانمهایی که صورت گرد دارند و در اثر بارداری اطراف گردنشان چربی جمع شده است بسیار آزار دهنده است. با استفاده از پودر یا کرم برنزه کننده غبغب را بپوشانید و خطی که چانه را به فک متصل می کند، نمایان تر نمایید. برای اینکه این خط غیرطبیعی جلوه نکند کرم یا پودر برنزه کننده تان را با مواد آرایشی که برای گردنتان استفاده کرده اید مخلوط نمایید تا یک سایه روشن طبیعی ایجاد شود. اولین باری که این روش را امتحان کنید متوجه خواهید شد که با کشیدن این خط برجستگی غبغب کمتر نمایان خواهد بود.

    4. از رژ لب کمرنگ استفاده کنید
    رژ لب های تیره صورت را از آنچه هست پرتر نشان می دهند. اگر می خواهید به صورت گرد خود حالتی کشیده تر بدهید، از رنگهای خانواده صورتی، نارنجی، قرمز و قهوه ای روشن استفاده نمایید. از رنگهای قهوه ای کبود، سرخابی و قرمز لاکی استفاده ننمایید. در عوض سعی کنید از رنگهایی که با پوستتان همخوانی دارند استفاده کنید تا صورتتان کشیده تر به نظر آید.

    5. از مواد آرایشی روی بینی تان نیز استفاده کنید
    همانند چشمها، مقدار و نحوه استفاده از مواد آرایشی روی بینی و اطراف آن نیز بر روی کشیده یا گرد به نظر رسیدن صورتتان تاثیر دارد. از برس باریک برای استفاده از پودرهای فشرده و کرم های گریم برجسته سازی تیغه بینی استفاده نمایید. برای آنکه بینی کشیده تر به نظر آید پس از استفاده از مواد آرایشی برای برجسته سازی تیغه بینی، دو طرف بینی را نیز پررنگ تر نمایید. دقت کنید برای این کار حتما از مواد آرایشی مات استفاده کنید در غیر اینصورت براق بودن بی دلیلی که باعث جلب توجه می شود بر روی بینی خود ایجاد کرده اید.

    6. به ابروهایتان فرم دهید
    صرفنظر از اینکه باید هر روز ابرو هایتان را با موچین تمییز کنید با مداد ابرو نیز فرم آنها را مشخص تر نمایید. قسمت کمان ابرویتان را با مداد پر رنگ تر کنید. با این کار توجه را به سمت قسمت بالایی صورت جلب خواهید نمود و قسمت پایینی صورت کشیده تر به نظر خواهد رسید. به صورت یک قانون کلی، هیچگاه ابروهایتان را بیش از حد باریک نکید زیرا این کار باعث می شود صورت گردتر به نظر برسد.

    مترجم اختصاصی زیباکده: آذر امینی
    برچسب ها آرایش , زیبایی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان