خانه

6 دروغ متداولی که مردان در قرارهای عاشقانه شان به زبان می آورند

  • 6 دروغ متداولی که مردان در قرارهای عاشقانه شان به زبان می آورند:دروغ، زن، شوهر، خانواده
    بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی دیلی میل، به طور متوسط مردان در طی روز سه برابر زنان دروغ می گویند، که این امر سه بار در طی روز اتفاق می افتد! آیا از اینکه مردانی که در قرارهایتان ممکن است ببینید می توانند تا این حد دروغ بگویند شگفت زده شده اید؟
    لیست زیر که مجموعه ای از دروغهای متداول است ممکن است شما را در حل این معمای پیچیده کمک کند.
    1. من راه افتاده ام و دارم می آیم!
    اگر با نامزدتان تماس بگیرید و از او بپرسید که حدودا کجاست، او به احتمال زیاد او ادعا خواهد کرد که راه افتاده است، اما چه باور بکنید یا نکنید این یک دروغ بسیار متداول است. اکثر مردان دیر رسیدنشان را با اینکه در ترافیک گیر افتاده بودند توجیح می کنند، که این هم مانند مثال قبل احتمالا حقیقت ندارد.
    2. لاغر به نظر می رسی وزن کم کرده ای؟
    اگر او این را گفت، بدانید او فقط دارد خود شیرینی می کند یا سعی می کند بعد از دعوایی که قبلا داشته اید شما را دوباره خوشحال کند. اما احتمال اینکه او واقعا تصور می کند شما وزن کم کرده اید، بسیار ضعیف است.
    3. ببخشید که نتوانستم تماس بگیرم، گوشی ام آنتن نمیداد...
    اگر با شما تماس نگرفت احتمالا فراموش کرده است که باید با شما تماس بگیرد یا سرش شلوغ بوده و باید کار دیگریانجام میداده، به طور قطع آنتن دهی موبایلش هیچ ربطی به این مساله ندارد!
    4. من به خانم های دیگر نگاه نمی کنم!!!
    برای اکثر مردان نگاه کردن به خانم ها یک امر غیرارادی است. اگرروزی از نامزدتان در مورد اینکه آیا به خانم های دیگر نگاه می کند یا نه سوال بپرسید توقع نداشته باشید در این مورد به شما حقیقت را بگوید. چنین توقعی دارید؟
    5. متوجه تماس تلفنی تو نشدم!
    مردان هر از گاهی در مورد اینکه تماس تلفنی شما را ندیده اند دروغ می گویند و این اکثرا در زمانیکه مشغول کار مهمی هستند اتفاق می افتد، خب صادقانه اش این است که بگوییم وقتیکه در حال انجام کاری که آنها فکر می کنند مهم است هستند. این برای آنها عجیب نیست که دروغ بگویند تا اینکه بخواهند برای شما دلیل بیاورند.
    6. من به همه حرفهایت گوش دادم...
    مردها عادت کرده اند پس از مدتی گفتگو دیگر به حرفهایتان گوش ندهند. به جای اینکه از آنها بپرسید به حرفتان گوش می کندیا نه، باید از آنها در مورد اینکه چه گفته اید سوال کنید. این مشخص می کند در مورد اینکه می گوید به حرفهایتان گوش می داده است دروغ می گوید یا نه.
    مترجم اختصاصی سایت: آذر امینی

    برچسب ها آقایان , خانواده , زنان ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان