خانه

6 دلیل برای خریدن یک لباس مشکی کوتاه

  • مهم نیست تا امروز چه مدهایی آمده و رفته اند، لباس مشکی کوتاه همیشه مد بوده و خواهد بود و به همه ثابت خواهد کرد که به عنوان یکی از اجزای جدانشدنی مد کلاسیک همیشه ماندگار خواهد بود. این دقیقا همان دلیلی است که چرا دنیای مد هرگز در عرضه های جدید خود نمی تواند این لباس را نادیده بگیرد. این لباس برای هر نوع شخصیت با هر شغلی که داشته باشد و در همه فصول مناسب خواهد بود. این لباس باید در کمد لباسی هر خانمی وجود داشته باشد، در اینجا دلایل این گفته را شرح خواهیم داد.

    1. برای هر فردی مناسب است
    این لباس به همه نوع فرم بدن می آید و ناهمواریهای بدن را مخفی و زیبایی های آن را نمایان تر می کند.لباس , زنانه

    2. همه جا می شود آن را پوشید

    این لباس را می شود در قرارهای کاری، مهمانیهای دوستانه، مهمانیهای زنانه، مهمانیهایی که لحظه آخر از آنها مطلع می شوید، قرار ملاقات با  والدین خود یا همسرتان، دیدار با دوستان دوران دانشگاه و حتی مراسم تدفین و ختم پوشید. این لباس یکی از کاربردی ترین لباسهای داخل کمدتان است، وقتی برای رفتن به جایی نمی دانید چه باید بپوشید داشتن این لباس واقعا نجات بخش خواهد بود.

    3. زیورآلات و کیف و کفش شما جلوه بیشتری خواهند داشت

    از آنجا که پارچه این لباس ساده و بدون طرح است و رنگ خنثی دارد به عنوان پس زمینه زیورآلات شما عالی عمل خواهد کرد و سینه ریز، گوشه واره های بلند، کفش پاشنه بلند، النگو یا دستبند پهن شما جلوه بیشتری خواهد یافت و زیباتر به نظر خواهد رسید، فقط دقت کنید که همه اینها را در یک زمان با هم استفاده ننمایید. پوشیدن این لباس بهترین راه برای نشان دادن سلیقه و زیباییهای اندام و ظاهر شماست.

    4. این لباس شما را باریک تر نشان می دهد

    آیا نگرانید افزایش وزنتان با پوشیدن لباس قرمز مورد علاقه تان بیشتر نمایان شود؟ پس همان لباس مشکی کوتاهتان را بپوشید. این لباس می تواند برجستگی های نازیبای بدن شما را بپوشاند البته اگر دچار مشکل خود چاق بینی نشده باشید!

    5. لکه ها روی این لباس زیاد مشخص نخواهند بود
    مطمئنا لکه روی پارچه مشکی زیاد دیده نخواهد شد. در یک مهمانی هیچکس متوجه چیزهایی که ممکن است در نیم ساعت گذشته روی لباستان ریخته باشید نخواهد شد.

    6. این لباس به شما اعتماد به نفس می دهد

    پوشیدن یک لباس مشکی کوتاه که خوب روی تنتان می نشیند شما را به طرز خارق العاده ای جذاب و زیبا خواهد کرد و به شما اعتماد به نفس خاصی خواهد بخشید. پس حالا می دانید برای قرار ملاقات بعدی یا مهمانی که دوست دارید در آن بدرخشید چه لباسی باید بپوشید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : آذر امینی





    برچسب ها مد ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان