خانه

6 راه برای داشتن زندگی با تحرک بیشتر

  • در این دنیایی که تکنولوژی همه کارهای ما را آسان کرده است و دیگر نیازی به تحرک بالایی نداریم  و همین طور حجم بالای کارهای روزانه ، ما را از داشتن تحرک در زندگی دور می کند در حالی که استفاده از غذاهای فست فود نیز افزایش یاقته است.ما به شما 6 راه را پیشنهاد می کنیم تا از این بی تحرکی خارج شوید و زندگی سالم تری داشته باشید.

    1.صبح ها زود از خواب بیدار شوید.تحرک
    سعی کنید شب ها زودتر بخوابید تا صبح ها بعد از تکمیل 8 ساعت خواب ، قبل از طلوع آفتاب بیدار شوید.زود بیدار شدن باعث می شود تا شما وقت بیشتری برای انجام کارهایتان داشسته باشید و حتی وقتی برای نرمش صبحگاهی هم داشته باشید.

    2.غذای سبک بخورید و آب بنوشید.
    غذاهای کم چرب و سبک بخورید تا کمتر احساس سنگینی و گرما کنید.با این کار انرژی بیشتری برای فعالیت دارید.تعداد لیوان آبی که می نوشید را افزایش دهید تا سموم از بدنتان خارج شود.

    3.به طور منظم ورزش کنید
    ممکن است در اولین روزها این کار کمی برایتان سخت باشد ولی بعد از یک هفته ورزش کردن برای شما عادت می شود و باعث می شود روزها انرژی بیشتری داشته باشید و شاداب تر باشید.

    4.وسایل خود را سبک تر کنید.
    امروز کیف دستی خود را خالی کنید و وسایلی که ضروری نیستند و وزن زیادی دارند را کنار بگذارید.ظرف غذایی که سر کار می آورید را کوچک تر کنید تا در روز وزن کمتری حمل کنید و انرژی کمتری از دست بدهید.

    5.صبحانه بخورید
    حتما برای خود صبحانه با پروتین بالا تهیه کنید و حتما تخم مرغ را در برنامه خود قرار دهید.زمانی که صبحانه خوبی میل کرده باشید ،انرژی بیشتری برای انجام کارها برای شما وجود دارد.

    6.هر زمان که می توانید راه بروید.
    لازم نیست که شما حتما صبح ها پیاده روی کنید.می توانید مسیر رفت و برگشت به سرکار را پیاده روی کنید یا اگر وقت نمی کنید تردمیل تهیه کنید و هر ساعت که برایتان مناسب بود راه بروید.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها زندگی , سلامتی , ورزش ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان