خانه

6 راه صرفه جویی در پول در خرید لوازم آرایش

  • با این همه هزینه های مختلف زندگی، خرید لوازم آرایش گران قیمت یا هزینه های بالای آرایشگاه مثل کوتاهی مو یا مانیکور و ... خیلی کار راحتی نیست.حتماً لازم نیست پول زیادی خرج کنید. در این متن چند ترفند ساده را برای صرفه جویی در هزینه های آرایشی عنوان می کنیم، البته با حفظ کیفیت، درست مثل محصولات شیک و گران قیمت. از همه مهم تر این که بعضی از این لوازم را شاید خودتان داشته باشید.

    1. خرید لوازم روزانه ای که برای کارهای مختلف می توان از آن ها استفاده کردلوازم آرایش
    احتمالاً وسایل زیادی در حمامتان دارید که برای انواع کارها و مراقبت های زیبایی می توانید از آن ها استفاده کنید.از وازلین به عنوان برق لب، مرطوب کننده پا و پاک کننده آرایش استفاده کنید. برای کرم اصلاح می توانیداز نرم کننده مو استفاده کنید و برای پاک کرد نبرسهای آرایشی از شامپو بچه استفاده کنید. پودر بچه بهترین جایگزین برای شامپوی خشک است تا از هر نوع چربی اضافه در موهایتان خلاص شوید.

    2. محصولات و برندهای داروخانه های عمومی را فراموش نکنید
    خریدن آخرین محصولات زیبایی بر اساس نام برندشان شاید وسوسه انگیز باشد، اما مشابه همان محصولات را در داروخانه هم می توانید پیدا کنید. چون بعضی از این محصولات در داروخانه مواد تشکیل دهنده مشابهی دارند اما ارزان تر هستند.

    3. وفاداری به برندهای خاص
    هم داروخانه ها هم فروشگاه های معروف لوازم آرایش، شرایط اشتراک و عضویت دارند که هر زمان که خرید کنید به شما جایزه یا امتیازتعلق می گیرد.

    4. ثبات بیشتر مانیکور و پدیکور
    گذراندن یک روز در مرکز ماساژ و اسپا حس و حالتان را بهتر می کند. اما دوام زیادی ندارد و دوباره ناخن ها و انگشتانتانپوسته پوسته می شود. در بعضی مراکز با زدن تاپ کوت (topcoat) روی تیپ ناخن استحکام آن را بیشتر می کنند و رنگ لاک هم ثابت می ماند.

    5. اجناس مغازه ها را با دقت نگاه کنید
    بعضی از مغازه های لوازم آرایش گران ترین محصولاتشان را جلوی چشم می گذارند طوری که با نگاه اول دیده شوند، قفسه هایی که مقابل دید قرار دارند و مشتریان ناخودآگاه چشمشان به آن ها می افتد. محصولات ارزان تر را در قفسه های زیر محصولات گران قرار می دهند، بنابراین با دقت به اطراف خود نگاه کنید و اجناسی را پیدا کنید که کیفیتشانبا اجناس گران تر خیلی فرقی ندارد اما در عوض کیف پولتان هم خالی نمی شود!

    6. فله ای خرید کنید
    خرید محصولات آرایشی در مغازه های عمده فروشی، یک روش ساده برای صرفه جویی در پول است و حتی می توانید برندهای با کیفیت بخرید. اگر فکر می کنید سه عدد از یک جنس زیاد است، با دوستانتان شریکی خرید کنید. اگر هم امکانش نیست، فکر کنید یک نوع سرمایه گذاری انجام می دهید، مخصوصاً درباره محصولاتی که روزانه استفاده می کنید. چون در نهایت نسبت به موقعی که یک عدد از آن را می خرید، ارزانتر برای شما تمام میشود. در وقتتان هم صرفه جویی می کنید. در نتیجه یک موقعیت برد-برد است.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی

    برچسب ها آرایش , زیبایی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان