خانه

6 نکته اساسی برای شناخت بهتر زنان

  • 6 نکته اساسی برای شناخت بهتر زنان
    1.  باید این نکته را درک کنید که احساس وابستگی و ارتباط پایدار برای آن ها خیلی مهم است
    زنان دوست دارند از هر جهت مطمئن شوند که آن رابطه ادامه دار و پایدار است. اگر چند روز یا حتی یک روز از هم جدا بودید، باید سعی کنید از نظر عاطفی خیلی سریع با او ارتباط برقرار کنید. در این صورت همه چیز به خوبی پیش می رود. نه این که شما مجبور باشید نیازها و خواسته های خودتان را کاملاً به تعویق بیندازید. مثلاً وقتی بعد از یک روز کاری طولانی و خسته کننده به خانه بر می گردید، طبیعی است همسرتان دوست دارد با شما صحبت کند. مثلاً می توانید بگوئید: "من خیلی خوشحالم که می بینمت، دلم برایت تنگ شده بود و خیلی دوست دارم بدانم امروز را چطور گذراندی، دوست دارم همه حرفهایت را بشنوم، ولی الان خیلی خسته ام. چند دقیقه باید استراحت کنم. امکان دارد نیم ساعت بعد با هم صحبت کنیم؟"
    2.  اگر ناراحت و آشفته است، فوری از او نپرسید مشکل چیست، اول سعی کنید حس و حالش را بفهمید
    اگر مطمئن نیستید همسرتان در آن لحظه به چه چیزی نیاز دارد، یا چرا حالش بد است، می توانید از او بپرسید. می توانید بگوئید: "به نظر می رسد خیلی ناراحت هستی، دوست داری با هم حرف بزنیم؟ هر چیزی دوست داری به من بگو، من گوش می کنم، یا دوست داری با هم حرف بزنیم و نظرات من را بشنوی؟"
    3.  اگر میل جنسی همسرتان از شما کمتر است، سعی کنید کمی او را درک کنید و با او راه بیایید
    به جای این که او را از خودتان برنجانید و طرد کنید، یا برای رابطه جنسی بیشتر به او فشار بیاورید، سعی کنید دلایل این اختلاف و تفاوت در میل جنسی را بررسی کنید. دلایلی که ممکن است هیچ ارتباطی با شخصِ شما نداشته باشد، مسائل و مشکلات در گذشته همسرتان را بررسی کنید، بعلاوه سعی کنید از چارچوب کلی ذهن همسرتان نسبت به این مسئله سر در بیاورید. شاید آسیب ها و ضربه های روحی مربوط به گذشته ی او باشد و تماس فیزیکی برای او سخت یا حتی ترسناک باشد.
    4.  حواستان به این که همسرتان چقدر کار می کند باشد
    آیا همسرتان اغلب اوقات خسته است؟ اگر بیرون از خانه نیز کار می کند، شما چقدر در کارهایی مثل پخت و پز، خرید، تمیز کردن خانه، مراقبت از کودک و ... به او کمک می کنید؟ با همسرتان در این مورد صحبت کنید تا بفهمید چقدر می توانید حجم کارهای او را کاهش دهید.
    5.  بگذارید همسرتان ترس هایش را بیان کند و در رویارویی با موقعیت های سخت از او حمایت کنید
    زنان در روابط جدی دوست دارند که تحت حمایت طرف مقابلشان باشند و در شرایط سخت به یک نفر تکیه کنند. طرز برخورد، مراقبت و حمایت شما در موفقیت همسرتان برای رسیدن به اهدافش بسیار تأثیرگذار است. او نیاز ندارد که شما درباره این که باید ترس هایش را کنار بگذارد، با او صحبت کنید، یا مشکلاتش را حل کنید، او فقط از شما می خواهد که به حرف هایش گوش کنید، او را درک کنید و در شرایط سخت در کنارش باشید.
    6.  باید درک کنید که موفقیت و پیشرفت در یک رابطه تدریجی است
    به مشکلات رابطه تان به عنوان یک دعوت برای ادامه ی گفتگوها، ادامه ی گوش کردن ها و در نهایت تلاش و تمرین زیاد نگاه کنید. شما و همسرتان ممکن است به روش های دیگری با هم ارتباط برقرار کنید و طور دیگری با هم حرف بزنید. هر زوجی روش های منحصر بفرد خودش را دارد. اما پتانسیل رسیدن به سطوح بالاتری از درک، علاقه و دلبستگی، همیشه در یک رابطه وجود دارد.


    مترجم اختصاصی زیباکده سمانه صادقی 
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان