خانه

6 نکته برای استفاده از اسپری برنزه کننده

  • دوست دارید یک پوست براق و برنزه داشته باشید، اما یا وسط زمستان است یا فصل تابستان است و نمی خواهید در گرمای داغ تابستان بیرون بروید.اشعه های مضر UV در سولاریم نیز باعث نگرانی شما می شود. پس بهترین گزینه اسپری برنزه کننده است. هر چند که این اسپری هم عوارض خاص خودش را دارد، اما از گزینه های دیگر بهتر است. قبل از استفاده از این اسپری این چند نکته را درباره ی آن بخوانید. چون قبل از انجام این کار باید کمی احتیاط کنید و بعد از اسپری هم یک سری کارها را نباید انجام دهید.

    1. از کسی کمک بگیرید که با او راحت باشید
    برخلاف تخت سولاریم، برای این که با این اسپری کاملاً برنزه شوید، به یک کمک حرفه ای نیاز دارید. اگر نمی خواهید تکه های کمرنگی روی پوستتان به وجود بیاید، نبایداینکار را به تنهایی انجام دهید. اگر احساس می کنید قسمت هایی از بدنتان چاق است یا احساس خجالت می کنید، یا اصلاً این کار را انجام ندهید یا فقط بعضی از قسمت های بدنتان را اسپری کنید!برنزه

    2. بدنتان به مدت 8 ساعت نباید به جایی بخورد
    حتی با وجود بهترین اسپری های برنزه کننده، باید مواظب باشید به مدت 8 ساعت، بدنتان با چیزی تماس پیدا نکند، چون هر چیزی یا هر کسی که به شما بخورد یا با شما تماس فیزیکی داشته باشد، باعث می شود که به صورت خط خطی یا رگه رگه برنزه شوید. چون همه می فهمند که این برنزه طبیعی نیست، اگر روی بدنتان رگه هایی هم ایجاد شود، دیگر اصلاً حس خوبی نخواهید داشت!

    3. پیش کسی بروید که در این کار تجربه داشته باشد
    آرایشگاه هایی هستند که خدمات برنزه کردن را هم دارند، اما بهتر است که به یک سالن اختصاصی برنزه کردن بروید که بتوانند خدمات مختلفی را به شما ارائه دهند. کار این سالن ها معمولاٌ حرفه ای تر است و روش های متنوعی از برنزه کردن بدون آفتاب را ارائه می دهند.

    4. اسپری برنزه کننده فقط برای 5 روز باقی می ماند
    از آن جایی که این اسپری فقط برای 5 روز باقی می ماند، باید درست این کار را انجام دهید. بهترین راه حل این است که اسپری را انتخاب کنید که دو درجه از رنگ پوستتان تیره ترباشد. اگر خیلی تیره باشد پوستتان خط دار و خشک به نظر می آید.خیلی از خانم هاحتی نمی دانند که چه مدت باید اسپری را روی بدنشان بزنند. وقتی بیش از حد این کار را انجام دهید، باعث می شود که پوستتان بیش از حد تیره شود یا یک رنگ نارنجی و مصنوعی پیدا کند.

    5. بعد از برنزه شدن موقع خواب دستکش دستتان کنید و یک لباس مناسب و گشاد هم بپوشید
    چون اسپری برنزه کننده تا 8 ساعت کاملاً خشک نمی شود، دستکش دستتان کنید که جای دستتان روی بدنتان نماند. یک لباس مناسب و گشاد هم که لازم ندارید بپوشید که لباس های دیگرتان قهوه ای و تیره نشوند.

    6. وقتی رنگ برنزه شروع به محو شدن کرد حمام کنید یا به مدت طولانی در آب بخوابید
    بعد از یک حمام طولانی محکم خودتان را با یک حوله خشک کنید. با این کار تکه های خشک شده روی بدنتان می افتد و سطح پوستتان صاف و یکدست می شود. اسپری برنزه کننده را بیش از اندازه استفاده نکنید. استفاده ی طولانی مدت واقعاً برای پوستتان مضر است.



    برنزه کردن و اتو برنز


    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی


    برچسب ها پوست , زیبایی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان