خانه

6 وسیله ای که هر زنی باید در کیفش داشته باشد

  • تا حالا دقت کردید وقتی به کیف لوازم آرایشتان احتیاج دارید دور و برتان نیست؟ خیلی سخت است که تمام لوازم آرایشی- بهداشتی را در کیفتان بگذارید و با خودتان حمل کنید،خیلی از آن ها شاید به دردتان نخورند، اما چند وسیله ی مهم آرایشی را همیشه باید با خودتان داشته باشید.

    1. گوش پاک کنکیف لوازم آرایش
    اگر آرایشتان خراب شود با گوش پاک کنمی توانید آن را پاک کنید.اگر همیشه در کیفتان گوش پاک کن داشته باشید،موقعی که خط چشمتان می ریزد یا صورتتان به خاطر سایه های تیره،لک می شود یا رژلبتان پخش می شود، به راحتی می توانید آن را پاک کنید تا ظاهری زیبا و عالی داشته باشید.

    2. نرم کننده
    هم می توانید برای مرطوب کردن لب هایتان استفاده کنید، هم آن را به ناخن هایتان بزنید تا کوتیکول ناخن مرطوب بماند، برای مرطوب نگه داشتن هر نوع بریدگی یا خراش، برای ایجاد پوشش محافظ موقت، برای تسکین سوزش بینی خشک شده، حتی برای صاف و مرتب کردن موهای به هم ریخته و دارای الکتریسیته، می توانید از آن استفاده کنید.( برای این مورد مقدار خیلی کمی استفاده کنید.)

    3. پنکیک
    گاهی اوقات در طول روز صورتتان به خاطر گرما عرق می کند یا چربی روی صورتتان سرازیر می شود. یک راه حل فوری این است که همیشه یک پودر پنکیک مات در کیفتان داشته باشید. این پودر مات برای کنترل براق بودنِ صورت بی نظیر است.وقتی پوست خیلی چرب و براق می شود می توانید با این پودر چربی آن را بگیرید و سطح پوستتان را صاف و یکدست کنید.

    4. برق ناخن
    از این محصول برای ناخن هایتان استفاده کنید که زود نشکنند. اما برای کارهای دیگر هم می توانید از آن استفاده کنید. مثلاً یک لایه از آن را روی جواهرات و بدلیجات بزنید تا رنگ پوست شما را تیره نکنند، چون یک لایه ی مانع بین فلز و پوستتان ایجاد می کنند. یا اگر یک سوراخ کوچک در ساپورت یا جوراب شلواری اتان ایجاد شده با زدن برق ناخن روی آن از بزرگ تر شدن سوراخ جلوگیری کنید.

    5. رژ لب و رژگونه مایع
    برای صرفه جویی در جا، از محصولاتی استفاده کنید که هم رژ لب هستند هم رژگونه.اولین چیزهایی که در صورت کم رنگ می شوند رژ لب و رژ گونه هستند، بنابراین اگر محصولی را با خودتان داشته باشید که بتواند هر دوی آن ها را تجدید کند هوشمندانه تر است.

    6. دستمال
    می توانید از دستمال برای پاک کردن چربی صورت و پاک کردن رژ لب استفاده کنید که جای زیادی را هم اشغال نمی کند.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها آرایش , زیبایی ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان