خانه

6 پیشنهاد آرایشی به دخترانی که عینک می زنند

  • استفاده از عینک دیگر مثل سابق برایتان ناراحت کننده نخواهد بود. با وجود دایره وسیعی از عینکهای زیبا و مد روز در عینک فروشی ها، دیگر ظاهرتان شبیه بچه درسخوان ها (هرچند این مدل عینک ها هم این روزها دوباره مد شده است) یا خانم مدیرها نخواهد بود. اگر هنگام استفاده از عینک آرایش مناسبی داشته باشید ظاهرتان بسیار زیبا خواهد شد. فقط کافیست نکته های اساسی را بدانید که از چه رنگهایی استفاده کنید یا چطور آرایش کنید تا زیباییتان کامل شود.

    1. چشمانتان را غلیظ آرایش کنید
    عینک , آرایش
    عینک کاملا چشمان شما را می پوشاند پس می خواهید چشمانتان از پشت شیشه عینک کاملا به چشم بیایند. از ریمل استفاده کنید، برخلاف آنچه تصور می شود مژه هایتان به شیشه عینک نخواهند چسبید. یک خط چشم باریک یا پهن با توجه به مدل عینکتان نیز بکشید.

    2. حداقل آرایش را برای پلکهایتان انجام دهید
    از آنجا که بخش اعظم پلکهایتان توسط عینک پوشانده می شود، لازم نیست نگران سایه زدن باشید. اما اگر دوست دارید از سایه استفاده کنید، رنگهای طبیعی که زیاد جلب توجه نمی کنند را انتخاب نمایید. از آنجا که از ریمل و خط چشم استفاده نموده اید آرایش چشمانتان بدون سایه نیز کافی به نظر خواهد رسید.

    3. توجه را از عینکتان دور کنید
    اگر با استفاده کردن از عینک راحت نیستید یا فکر می کنید عینک به شما نمی آید، توجه را از روی عینکتان به سمت لبهایتان منحرف کنید. رژ لب با رنگهای قرمز، صورتی و بنفش به اندازه کافی جلب توجه کننده هستند.

    4. از رژ گونه استفاده کنید
    مقدار کمی رژ گونه به قسمتی از گونه تان که عینک با آن تماس پیدا می کند بزنید با اینکار به صورتتان حالتی طبیعی و درخشان خواهید داد.

    5. ابروهایتان را به زیبایی فرم دهید
    ابروهایتان را به طور منظم بردارید و طوری به آنها فرم دهید که چشمهایتان وقتی عینک می زنید بهتر دیده شوند. اگر ابروهایتان خیلی باریک هستند توسط مداد ابرو به آنها فرم و حجم بدهید.

    6. در آرایش کردن زیاده روی نکنید
    لازم نیست همزمان تغییرات زیادی را در صورتتان ایجاد کنید. مخصوصا زمانیکه از فریمهای رنگی استفاده می کنید نباید از رنگهای متفاوت زیادی در آرایشتان استفاده کنید. فقط سعی کنید آرایشتان ساده باشد.
    عینکتان را کنار نگذارید و سراغ لنزها طبی نروید. استفاده از عینک خیلی شیک است، با عینک و یک آرایش مناسب می توانید بسیار زیبا به نظر برسید.

    مترجم اختصاصی سایت: آذر امینی

    برچسب ها آرایش , زیبایی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان