خانه

6 چیزی که خانمها نمی توانند بدون آنها زندگی کنند

  • اگر بگوییم لباسمان ما را به بقیه می شناساند می توان گفت جواهرآلات و کیف و کفش زیباترمان می کنند. از زمانی که انسانها به لباس پوشیدن روی آوردند این وسایل هم وجود داشته اند. این وسایل ابتدا به عنوان یک نیاز مطرح شدند، مثلا برای ثابت نگه داشتن لباس یا متصل کردن دو بخش مجزا به هم استفاده می شدند. با پیشرفت تمدن انسانها دیگر به لباس تنها به عنوان یک پوشش و نیاز نگاه نمی کردند و کم کم موضوع مد به میان آمد. وسایل تکمیلی هم به عنوان بخشهای جداگانه ای مطرح شدند. البته هنوز هم بسیاری از این وسایل  به عنوان یک نیاز مطرح هستند، اما بسیاری از آنها تنها به عنوان وسایلی که مد شده اند مورد استفاده قرار می گیرند. مد

    شمامی توانید یک لباس بسیار ساده را به همراه چند وسیله دیگر که بادقت انتخاب شده اند بپوشید و بسیار شیک و مد روز باشید. اما اگر لباس بسیار زیبایی داشته باشید ولی نتوانید بقیه وسایلتان را با آن ست کنید نتیجه آنطور که می خواهید نخواهد بود. خانمها بیشتر از آقایان به این وسایل اهمیت می دهند به همین دلیل در اینجا چند وسیله که زیبایی لباس خانمها را تکمیل می کنند را با هم بررسی خواهیم کرد.

    1. گوشواره
    گوشواره می تواند کاملا ظاهر شما را عوض کند. می توانید با توجه به فرم صورتتان یک گوشواره مناسب انتخاب کنید و بسیار شیک تر از پیش به نظر برسید. از رنگها و شکلهای مختلف گوشواره استفاده کنید تا همیشه ظاهری جدید و جذاب داشته باشید.

    2. کیف دستی
    بزرگ، کوچک، مجلسی، جادار، ساده یا پر زرق و برق، کیف دستی چیزی است که خانمها نمی توانند بدون آن زندگی کنند. با کیف دستی بسیاری از وسایلتان را حمل می کنید. می توانید کیف پول، کاغذها، لوازم آرایش، داروها، کلیدها، اسباب بازیهای فرزندانتان یا هر چیز دیگری را در آن قرار دهید این به اندازه کیفتان بستگی دارد.

    3. روسری
    روسری هم از آن وسایلی است که داخل کمد هر خانمی پیدا می شود. روسری کاربردهای فراوانی دارد. می توانید از آن به عنوان دستمال گردن یا در هوای سرد برای پوشاندن سرتان استفاده کنید. علاوه بر این می تواید هنگام انجام کارهای خانه آن را دور موهایتان بپیجید.

    4. کمربند
    برای ثابت نگه داشتن شلوار یا دامن می توان از کمربند استفاده کرد. آنها در رنگها و سایزهای گوناگون موجود می باشند و امروزه این وسیله به اندازه آقایان برای خانمها نیز مهم است.

    5. گردنبند
    شما می توانید با استفاده از یک گردنبند ظاهری کاملا متفاوت برای مهمانیهای شب داشته باشید.این روزها گردنبند یکی از وسایل ضروری برای خانمهاست. یک زنجیر باریک به شما ظاهری کلاسیک و یک گردنبند سنگین به شما ظاهری شیک خواهد داد.

    6. مژه مصنوعی
    مژه مصنوعی به عنوان چیزی مابین لوازم آرایش و وسایل تکمیلی برای خانمها به شمار می رود. مژه مصنوعی برای خانمهایی که مژه های پر و بلند ندارند یک نعمت بزرگ است.

    مترجم اختصاصی زیباکده : آذر امینی
    برچسب ها زیبایی , مد ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان