خانه

7 مزیت بارداری قبل از 30 سالگی

  • باردار شدن در سن مناسب تنها روی سلامت کودک تاثیر مثبت ندارد بلکه بر سلامت مادر نیر اثر می گذارد. بهترین و سالم ترین دوره باروری برای خانمها بین 25 تا 30 سالگی است و دوران بارداری قبل از 30 سالگی ایمن تر و سالم تر خواهد بود. در ادامه مطلب، مزیتهای بارداری قبل از 30 سالگی را مرور خواهیم نمود.بارداری، نوزاد، مادر، فرزند

    1. قدرت باروریتان حداکثر است
    بین 25 تا 30 سالگی قدرت باروری شما در بالاترین میزان خود قرار دارد. از اینرو، این سن برای تشکیل خانواده و بچه دار شدن بسیار ایده آل است. میزان توانایی بدن برای بارداری در این دوران بیشتر از زمانهای دیگر است. در این دوران حاملگی و وضع حمل کار ساده ای خواهد بود و هیچ مشکل مشخصی بارداری را در این دوران تهدید نمی کند.

    2. بیشترین بنیه را دارید
    تا پیش از 30 سالگی، شما توانایی و بنیه بیشتری دارید. برای پرورش دادن یک کودک به بنیه و بردباری زیادی احتیاج دارید. پس در این سن و سال داشتن بنیه مناسب یک مزیت برای شماست. از اینرو بهترین سن بارداری قبل از 30 سالگی می باشد.

    3. جهت برنامه ریزی برای خانواده فرصت دارید
    داشتن فرزند قبل از 30 سالگی زمان کافی جهت برنامه ریزی کردن برای خانواده تان را به شما می دهد. اگر قبل از 30 سالگی فرزند اول به دنیا بیاید برای داشتن فرزند دوم زمان کافی خواهید داشت. همچنین در صورتی که برای بچه دار شدن دچار مشکل شوید تا 35 سالگی فرصت و شانس یک بارداری سالم را خواهید داشت. بعد از 35 سالگی اقدام به بچه دار شدن زیاد موجه نخواهد بود.

    4. احتمال بروز مشکل در دوران بارداری کم است
    از آنجا که بدن شما در دهه دوم زندگیتان کاملا سالم است، احتمال بروز مشکل در دوران بارداری بسیار کم خواهد بود. بعد از 35 سالگی احتمال ایجاد مشکل در رشد جنین بیشتر خواهد بود. پس اگر قصد داشتن فرزند را دارید در این دوره می توانید از سالم بودن جنین در دوران بارداری تا حد زیادی مطمئن باشید.

    5. می توانید برای کارتان برنامه ریزی کنید
    یک بدن سالم می تواند تعادل خوبی در زندگی ایجاد کند. اگر بدنتان سالم باشد می توانید بین مراقبت از فرزند و کارتان تعادل خوبی به وجود آورید. بدنتان بعد از زایمان ضعیف نخواهد شد و وقتی مجددا  سر کار برگشتید دیگر مشکلی با کار کردن نخواهید داشت و همه اینها بعد از 35 سالگی دیگر به این سادگی نخواهد بود. اکثر خانمهایی که بعد از 35 سالگی مادر می شوند به علت مشکل بنیه کارشان را رها می نمایند.

    6. می توانید منتظر یک دوره بارداری سالم باشید
    اکثر بارداریهای قبل از 30 سالگی از لحاظ سلامت گارانتی شده هستند. احتمال سقط جنین در این سن حداقل است. در صورتی که مشکل به خصوصی ندارید در این سن اصلا نباید نگران بروز مشکل در هیچکدام از فازهای دوران بارداری باشید.

    7. از لحاظ روحی قوی هستید
    خانمها ار لحاظ روحی و ذهنی در این سن بسیار قوی هستند. از اینرو بارداری در این سن بسیار ساده است زیرا کاملا آمادگی مواجه شدن با مراحل بارداری و درد زایمان را دارید. یکی دیگر از مزیتهای این سن آن است که می توانید در دوران بارداری کاملا مثبت گرا و قوی باشید.


    مترجم اختصاصی سایت: سمانه صادقی

    برچسب ها بارداری , زنان , سلامتی , کودک ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان