خانه

8 روش برای بهترین بودن

  • همیشه لازم نیست که لباس گران و زیبا بپوشید و یا از لوازم آرایش گران استفاده کنید تا بهترین به نظر بیایید.رعایت چند نکته در طوب زندگی به شما کمک می کند زیبا تر و سالم تر به نظر بیایید.در اینجا 8 نکته برای بهترین بودن در طول روز به شما پیشنهاد می شود که هزینه خاصی هم نیاز ندارند.

    1.خوب بخوابید
    همه ما می دانیم که به چه مقدار خواب در طول شبانه روز احتیاج داریم.سعی کنید زود به رختخواب بروید و زود نیز از خواب بیدار شوید.داشتن خواب کافی به شما کمک می کند تا پوستی زیبا وسالم داشته باشید.زیبایی

    2.آب زیاد بنوشید
    نوشیدن آب به همراه خود فواید زیادی دارد.داشتن پوست زیبا ، تناسب اندام و احساس شادابی و سرحالی از مهمترین فواید نوشیدن آب فراوان است.

    3.از استرس دوری کنید
    استرس باعث ایجاد سیاهی دور چشم و ایجاد چین و چروک روی پوست شما می شود.از استرس با دیدن فیلم ، خواندم کتاب و یا قدم زدن دوری کنید.

    4.سم زدایی و تمیز کردن بدن
    سیستم گوارش خود را هر یک ماه یکبار شستشو دهید و بدن خود را سم زدایی کنید.همچنین مرتب دوش بگیرید و بدن خود را از پوسته و سلول های مرده پوست پاکسازی کنید.

    5.تا می توانید بخندید
    خیلی ها اعتقاد دارند که خندیدن زیاد باعث ایجاد خط لبخند می شود ولی این فکر اشتباه است.تا می توانید بخندید تا هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی سالم باشید.یک لبخند ساده روی لبهای شما باعث زیباتر شدن شما می شود.

    6.مثبت بیاندیشید
    افکار منفی باعث پیر شدن سریع شما می شود.سعی کنید با افرادی که مثبت اندیش هستند معاشرت کنید تا در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید.

    7.ورزش کنید و از هوای سالم استفاده کنید
    صبح ها به ورزش بروید و نفس های عمیق بکشید.این کار باعث می شود شما در طول روز سرحال باشید و هم تناسب اندام داشته باشید.

    8.لباس راحت بپوشید و کمتر از لوازم آرایش استفاده کنید.
    اجازه دهید پوست شما نفس بکشد و از لباس های تنگ که به بدن شما می چسبند اجتناب کنید.همین طور در طول روز سعی کنید کمتر از لوازم آرایش استفاده کنید و به یک کرم ضد آفتاب اکتفا کنید.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی , زیبایی , سلامتی ,
       4

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان