خانه

8 وسیله ای که هر خانمی باید داشته باشد

  • برای آنکه جذاب و زیبا به نظر برسید، باید همه وسایل زیباییتان را همیشه همراه داشته باشید. این وسایل روزهایی که موهایتان بد قلق شده اند یا پوستتان شفافیت همیشگی اش را از دست داده می توانند به کمکتان بیایند. در ادامه لیست وسایل زیبایی که باید همیشه همراه داشته باشید را با هم مرور خواهیم کرد.

    1. موچیناتو , مو
    موچین برای برداشتن موهای اضافی اطراف ابرو به کارتان خواهد آمد. اگر با عجله قصد رفتن به جایی را دارید همراه داشتن یک موچین بسیا مفید واقع خواهد شد. یک موچین ظریف و حساس می تواند به شما در برداشتن موهای نازک اطراف ابرویتان کمک کند. یک موچین معمولی به راحتی می تواند به ابروهای شما فرم زیبایی بدهد.

    2. برس های خوب
    حتما تعدادی برس آرایش در اندازه های مختلف در کیف آرایشتان قرار دهید. برس رژ گونه باید حتما در کیف آرایشتان موجود باشد. برس های تخت و صاف برای مالیدن کرم پودر و دیگر مواد آرایشی روی سطح پوست مناسب هستند. اما اگر عجله دارید و می خواهید کرم پودر خوب روی سطح پوست پخش شود و بخوابد می توانید از برس سر گرد استفاده نمایید. حتما برس مخصوص سایه ابرو را هم در کیف آرایشتان قرار دهید تا هر زمان که لازم بود فرم زیبایی به ابروهایتان بدهید. البته فراموش نکنید یک برس کوچک برای موهایتان هم در کیف آرایش قرار دهید.

    3. اتو مو کوچک
    بعضی وقتها موها حسابی بد قلق می شوند و این با وجود استرس های روزانه و آلودگی هوا امری طبیعی است. بهتر است همیشه یک اتو موی کوچک در دسترس داشته باشید تا در صورت وز شدن موهایتان بتوانید از آن استفاده نمایید. اتو مو می تواند سریعا موهای مجعد را صاف نماید. یک اتو موی کوچک می تواند در عرض چند دقیقه موهای شما را ابریشمی و لخت نماید.

    4. گوش پاک کن
    پاک کردن اضافه آرایش یا لاک با گوش پاک کن ساده تر است. همیشه تعدادی گوش پاک کن در کیف آرایشتان داشته باشید. با آنها می توانید اضافی رژ یا پنکیک را از روی لبها یا صورتتان پاک نمایید.

    5. کرم محافظ لب
    یک کرم محافظ لب بدون رنگ یا برق لب چیزیست که حتما باید در کیف لوازم آرایشتان باشد. اگر فرصت ندارید رژ لب و خط لب استفاده نمایید همین که یک برق لب بزنید آماده بیرون رفتن خواهید بود. در صورتیکه از یک برق لب صورتی رنگ استفاده کنید زیبایی طبیعی تری پیدا خواهید کرد.

    6. ست مانیکور
    در صورت امکان یک ست مانیکور در کیف آرایشتان قرار دهید. همراه داشتن ست مانیکور زمانیکه گوشه ناخنتان می شکند بسیار مفید خواهد بود. همراه با ست مانیکورتان ناخن گیر و سوهان و لاک نیز باید در کیفتان باشد. همراه داشتن این وسایل در مسافرت ها نیز بسیار مفید است. 

    7. پاک کننده پوست
    یک پاک کننده طبیعی پوست می تواند از پوست محافظت کرده و سلامت و شادابی آن را حفظ نماید. این پاک کننده ها پوست را از هر نوع آلودگی تمییز می نمایند. علاوه بر این در صورتیکه از پاک کننده ها به صورت روزانه استفاده شود سلول های مرده پوست نیز کاملا زدوده خواهند شد. پاک کننده ها با SPF‌ مناسب حتی می توانند از پوست در برابر صدمات نور آفتاب نیز محافظت نمایند. پس فراموش نکنید که پاک کننده پوست هم جزو وسایل ضروری شماست.

    8. سنجاق سر
    حتما تعدادی سنجاق سر نیز در کیف لوازم آرایشتان قرار دهید. سنجاق سر زمانیکه می خواهید با عجله موهایتان را مرتب کنید بسیار کارساز خواهد بود. می توانید موهایتان را ببافید و سپس با سنجاق سر به آنها فرم دهید یا هر مدل دیگری که دوست دارید را با استفاده از سنجاق سر امتحان نمایید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : آذر امینی
    برچسب ها زنان , زیبایی ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان