خانه

آب نبض زندگیست

  • آب برای بدن شما ضروری است، و بدون آن فعالیت های بدن شما دچار مشکل میشود.نوشیدن، آب، زندگی، نبض

    سکته های قلبی همیشه قبل از بیدار شدن و صبح است پزشکان معتقدند که قبل از خواب بهتر است آب بخوریم چون یک لیوان آب قبل از خواب و بعد از خواب باعث میشود که ارگانهای بدن فعال شوند و خوردن یک لیوان آب نیم ساعت قبل از غذا به هضم آن کمک میکند، خوردن آب قبل از حمام به کاهش فشارخون کمک میکند،همچنین با خوردن آب میتوانیم از ورم مفاصل، سرطان و بیماری های قلبی، بیماری هایی خطرناک و جدی هستند که میلیون ها نفر را گرفتار می کنند، پیشگیری کنید.

    ما هنگامیکه نفس میکشیم و عرق میکنیم و یا از طریق ادرار حدود 8لیوان آب از دست میدهیم پس لازم است روزانه 8لیوان آب مصرف کنیم که بتوانیم تمام این مراحل را به درستی طی کنیم پس روزانه حدود 8 تا 10 لیوان آب بخورید.

    اگر گرسنه بودید شکم خود را با آب سیر کنید چون آب حاوی هیچ کالری و چربی نیست و باعث میشود گرسنگی برطرف شود چون آب باعث بالا بردن متابولیسم بدن میشود و این خودش به نحوی باعث سوزاندن کالری و سوخت و ساز بدن میشود.

    از آنجا که تقریباً %80 از بافت مغزی از آب تشکیل شده است، ضروری است که آب کافی به آن برسانید همچنین آب باعث از بین بردن رادیکال های آزاد که باعث خرابی سلول ها در مغز میشود را از بین می برد، پس نتیجه میگیریم فعالیت مغز را بالا میبرد و باعث میشود هیچوقت آلزایمر به سراغمان نیاید.

    اختصاصی سایت زیباکده

       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان