خانه

آراستگی درسه سوت

  • ظاهرهای پاییزهمیتوانند شما راازیک آدم معمولی، به یک مرد خوش لباس تبدیل کنند.
    حالا که پاییز از راه رسیده، بهتر است به فکر خوش تیپی مردان باشیم. چطور؟ زیاد سخت نیست. یک ضرب المثل معروف اسکاتلندی می گوید، پاییز و زمستان، فصل خوش تیپ هاست. حق هم دارند. مردهای خوش پوش، همیشه در فصل های سرد سال، خوش پوش تراز همیشه هم هستند. اورکت های خوش دوخت، کاپشن های شیک و بارانی هی زیبا، همه آن چیزی است که می تواند به عنوان بضاعت خوش پوشی مردان در فصل های سرد سال به حساب آید. اگر کمی سلیقه به خرج دهید و البته قوانین ساده زییبایی راازبر شوید، می توانید به یکی از خوش پوش های سرما معروف شوید. ما چندتایی قانون مهم اما ساده را خواهیم گفت. بهتر است آنرا پیش دوستانتان برملا نکنید تا از همه خوش تیپ ترباشید. درست مثل همیشه                                                                                              
    پلیورها
    یادتان باشد پلیورها درخوش تیپی شما سهم بزرگی دارند کم کم هوا آن قدر سرد خواهد شد که شما بتوانید با پلیورهای تان غوغا کنید. پلیوری که روی شانه ها خوب نشسته ، همراه با کفش ورزشی وعینک دودی که بالای پیشانی قرارگرفته، یکی ازظاهرهای مناسب برای پاییز است. یادتان بماند که پوششی شیکفرض می شود که به طور مناسب با اجزایی شیک همراه باشد. مثلا یکشلوار جین کم رنگ با کمربندچرمی قلاب نقره ای،شال کشمیری روی پلیور پشمی باکفش کتانی با جامه سفید تابستانی، پس این شما هستید کهظاهرتان را انتخاب و خودتان راتیدیل به مردی خوش پوش می کنید. در این ماه اگر هنوزهوا آن قدر سرد نشده که پلیورهای تان را به شکل رسمی تن کنید، میتوانید آنها رادور شانه یا دور کمرتان ببندید. شما با این کار، می توانیدبه خوش تیپی وخاص بودن تان اضافه کنید. درضمن یادتان باشد که در این فصلخیلی وقت ها میتواید به جای پلیور از ژاککت کلاهدار و به جای بالا پوش از جلیقه استفاده کنید. یک نکته دیگر در مورد پلیورها هم این است که شما می توانید پلیورهای بدون استین را برای پوشیدن زیرکاپشن استفاده کنید. ولی مزیت پلیورهای آستین دار این است که شما می توانید آنها را روی شانه هی خود انداخته با دورکمرتان گره بزنید تا خوش تیپ تر شوید.
    بالاپوش ها
    بالاپوش ها، تنوع زیادی دارند و صدالبته درساختن ظاهر مناسب برای یک مرد، خیلی بااهمیت هستند. کاپشن، بالاپوش، کت چرمی باکیفیت و... از جمله پوشش هایی هستند که سرمایه گذاری روی آنها هیچ وقت باضرر همراه نیست. چون آنها را هم سرکارخواهید پوشثید و هم در اوقاتفراغت تان. به همین دلیل است که انتخاب سادگی رومعمول بودن، مهم ترین معیار برای خرید در این زمینه است. به هر حال هرقدر هم همکاران خوب و مدیرخوب داشته باشید، پوشیدن یک کاپشن قرمز با راه های زرد در محیط کارجالب نیست. سعی کنید کمی با کلاس تر باشید. یادتان باشد که کاپشن مشکی هنوز هم بهترین برای پاییزه است کهکنارش نخواهیم گذاشت. می دانید چرا؟ چون یکی از خوش اخلاق ترین بخش های پوشش است. به راحتی با جین، پلیور، کفش کتانی یا حتی کتو شلوار رسمی محیط کارتان همماهنگ می شود و خیلی راحت به هر سن و هر قشری از آقایان هم می آید. کاپشن های مخمل کبریتی هم یکی ازبهترین بالاپوش ها برای فصل پاییز است. اگر نمونه های خوبی از آن پیدا نکردید، می توانید یک کت چین شیک را جایگزینش کنید. یادتان بماند که کاپشن دودی را با کفش های مخمل هماهنگ کنید.
    کاپشنهای مخمل کبریتی یکی از بهترین بالاپوش ها برای فصل پاییزاست. اگر نمونه های خوبی از آن پیدا نکردید، میتوانید یک کت جین شیک را جایگزین اش کنید. یادتان بماند که کاپشن دودی را باکفش های مخمل هماهنگ کنید.
    کلاه ها
    کلاه ها درفصل پاییز خیلی خوب می توانند پوشش شما راتکمیل کنند. البته همه چیز بستگی به سلیقه شما دارد بهتر است که ببینید بقیه بخش های پوشش تان بهچه صورتیاست. اصولا گذاشتن کلاه با کت و شلوار زیاد زیاد جالب نیست و مگر این کهالگوی شما در ظاهر، شرلوک هولمز باشد. کلاه های نقاب دار برای فصل های بهارو تابستان مناسب تراست. دراین فصل بهتر است از کلاه های چرمی گپ استفاده کنید.
    جنس هی مخمل کبریتی و جین هم برای کلاه های پاییزه خیلی مناسب اند. حتی این کلاه ها برای هدیه دادن به پسرهای متولد پاییز هم خیلی بی نظیر هستند.
    شلوارها
    در فصل پاییز، شلوارهای کتان، خیلی خوب میتوانند ظاهر شما راتکمیل کنند. مخصوصا نمونه های گشادتر که این روز ها هم خیلی مد شده است. پس خیال تان راحت که می توانید از شلوار های کتان تان هنوز هم استفاده کنید. اگر این نوع شلوار را با پیراهن یقه بسته بپوشثید، خیلی به هم می آیند ولی استفاده از یک ژاکت پاییزه روی آن برشیک بودن اش اضافه می کند. اما درمورد شلوارهای کتان باید نکات ریزی به خاطر بسپارید. این شلوارا نباید زیاد اتوکشیده یا چروک باشند. در هر دو حالت، کارکرد اصلی خود را از دست می دهند. بنابراین بهتر است نه افراط کنید و نه تفریط . یک اتوی سبک روی شلوار کتان بهتر است. در اصل هیچ دلیلی وجود ندارد که خط اتو روی شلوارکتان پیدا باشد. بااین که خیلی ها معتقدند که شلوارهای کتان به دلیل این که فرم نظامیان آمریکایی دراقیانوس آرام بوده،باید دررنگ های بژ، خاکی یا سبز زیتونی، استفاده شوند؛ ولی رنگ های تیره ای مثل دودی وخاکستری هم برای این شلوارها خیلی شیک هستن. مخصوصا در اینپاییز که این رنگ ها داغ داغ، به بازار آمده اند. یادتان باشد با پوشیدن شلوارکتان های روشن، بهتراست پلیور یا کاپشنی استفاده کنید که رنگی مخالف باآن داشته باشد. اصولا پوشیدن لباس هایی سرتاپا رنگ هم، شما را مثل کمد یا یخچال میکند! یکیدیگر از شلوارهای مناسب برای این فصل ،شلوارهای مخمل بژ یا قهوهه ای هستند که با ژاکت های کشمیر خیلی شیک می شوند. البته بهتر است برای این که ظاهری خسته کننده و پیرمردی نداشته باشید، برای ژاکت تان، به فکر یک رنگ تن وتیز تر باشید. حتی ارغوانی و نارنجی هم چندان بد نیست. شلوارهای چین همبرای پاییز خیلی انتخاب هوشمندانه ای هستند مخصوصا جین های تیره که به راحتی باهر نوع بالاپوشی هماهنگ می شوند.
    ژاکت ها
    اگر پوشیدن ژاکت هی پشمی هنوز خیلی گرم به نظر می رسد،سعی کنید در این ماه یک حایگزین سبک تر را انتخاب کنید. یک پیراهن سبک یقه بسته یا بالاپوش پشمی سبک، همه این ها رامی توانید با سردتر شدن هوتا، بایک پلیور همراه کنید. به جای همه این ها هم کلا می توانید از یک ژاکت زیپ دار بافتنی استفاده کنید که البته این روزها انواع مدل هایش راهم درفروشگاه ها می بینیم. کاپشن های ورزشی هم در این فصل خیی خوب روی تن مردها می نشینند. این کاپشن ها هم با شلوار چین جواب می دهد و هم با شلوارفلانل. پوشیدن کاپشن های چرمی درمواقع عادی خیلی ایده آل است. سایه روشن های قهوه ایی و رنگ هی روشن، ظاهر عادی تری ایجاد می کنند ولی رنگ مشکی خیلی سنگیناست.
    کفش ها
    کفش های پاییزه چه ویژگی هایی دارند؟ شما دیگر باید بی خیال کفش هایی مشبک شوید. بهتر است ازالان به فکر کفش هایی باشید که بسته هستند والبته به اندازه بوت های بلند و پوتین، پای شما را نمی پوشانند. کتانی های ساده والبته ضدآّب،  از بهترین نمونه ها برای این فصل به حساب می آیند. به هر حال پاییز، ازآن فصل هایی است که درهر لحظه آن ممکن است باران بیاید و شماباید آمادگی اش را داشته باشید. در ضمن برای استفاده روزمره، کم کم وقت کالج های شما به پایان می رسد. پس بهتر است که از آخرین فرصت هایتان برای این فصل استفاده کنید. کالج ها از بهترین نمونههای کفش هستند که به راحتی می توانند ظاهر شما را از اینرو به آن رو کنند و با بسیاری ازانواع پوشش هم همانگ می شوند.
    پیشنهاد
    برای داشتن یک ظاهرمناسب و بی نظیر دراین فصل بهتر است که به پیشنهادهای ما هم فکر کنید. پوشیدن یک پیراهن چهارخانه زرشکی ودودی خیلی زیباست. حالا یک شلوارکتان خاکستری به آن اضافه کنید و یک جلیقه بافتنی سبز تیره را روی ان بپوشید. یک کتانی چرم با بندهای دودی و یک کلاه چرم دود ی، خیلی خوب می تواند کامل کننده ظاهرتان باشد. اگر هم دوست دارید کمی متفاوت جلوه کنید، سعی کنید ازرنگ های تیزتر درظاهر تان استفاده کنید. به هر حال طبیعت این فصل از رنگ های تندی مثل قرمز و زرد و نارنجی سرشار است و شما هم برای خوش پوش ترشدن بهتر است که به از طبیعت الهام بگیرید...

    برچسب ها آقایان , مد ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان