خانه

آرایش ابروها با آرت دکو artdeco

  • ابروهایی که جلوه ای طبیعی دارند و به زیبایی فرم داده شده اند ، باعث تکمیل آرایش چشمها شده و زیبایی آنها را افزایش می دهند.آرت دکو ، طیف وسیعی از محصولات آرایش ابرو را عرضه کرده و شما را قادر می سازد تا خیلی سریع و آسان ، ابروهایی زیبا و خوش حالت داشته باشید.

    با استفاده از ریمل ژلی چشم و ابرو آرت دکو clear lash & brow gel
    در کمتر از یک دقیقه ، به مژه ها ویا ابروهای خود ، به زیبایی حالت دهید.مایع ریمل ژلی ، بیرنگ و بسیار سبک است که با استفاده از فرچه مخصوص ، به آسانی قابل استفاده بوده و ظاهری مرتب و کاملا طبیعی خلق می کند.آرت دکو

    ریمل ابرو آرت دکو eye brow filler
    ژل رنگی با خاصیت پرکنندگی ابروها که به زیبایی به ابروها فرم داده و حالت آنها را تثبیت می کند.با استفاده از ریمل ابرو ، نقاط کم پشت ابرو ها ، به صورت کاملا طبیعی پر می شوند و در نتیجه ، چشمان شما ، جلوه ای جذاب خواهند داشت.

    مداد ابرو آرت دکو eye brow pencil
    محصولی سنتی برای آرایش ابرو ها بوده که بافتی نرم و لطیف دارد و به کمک آن می توانید به آسانی به ابروهای خود حالت و رنگ ببخشید.مداد ابرو ، ماندگاری بالایی بر روی پوست دارد.

    با استفاده از ماژیک ابرو آرت دکو eye brow color pen  می توانید در کمتر از یک دقیقه به ابروهای خود حالت دهید.این محصول ، بافتی مایع داشته و نوک قلم آن بصورت کاملا ظریف طراحی شده و می توانید چندین بار آن را بر ابروها کشیده تا به غلظت رنگی دلخواهتان برسید.رنگ ماژیک ابرو ، در اطراف ابرو ها پخش نمی شود.

    پودر ابرو آرت دکو eye brow powder در ظروف مغناطیسی و در سه رنگ کاملا طبیعی عرضه می شود و می توانید با استفاده از شابلون مخصوص special templates به آسانی از آنها استفاده کرده و به ابرو های خود حالت بخشید.

    اختصاصی زیباکده
    برچسب ها آرایش , زیبایی ,
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان