خانه

آیا تئوری کوانتوم زندگی بهتری را جذب می کند؟

  • عقاید زیادی وجود دارند حاکی از اینکه افکار قدرت دارند.اگر یک فکر از ذهن شما عبور کند به طور بالقوه امکان تاثیر بر واقعیت زندگی شما را دارد. با شکل دادن به افکار ما می توانیم به دنیای خود شکل دهیم و همه اینها بوسیله قانون کوانتوم ثابت شده است

    تئوری کوانتوم چیست؟
    این تئوری بر اندیشه های ورای فیزیک کوانتوم تمرکز می کند.درحالیکه بعضی از اصول فیزیک کوانتوم بسیار پیچیده است بعضی از مفاهیم آن بسیار قابل فهم هستند.
    یک نمونه آن آزمایش معروف دو شکاف است. این آزمایش نشان می دهد که ذرات می توانند در زمانی که مشاهده می شوند رفتار متفاوتی داشته باشند به این معنا که قصد ونیت مشاهده کننده روی نتیجه آزمایش تاثیر می گذارد.
    ایده جذب یک زندگی بهتر نیزبا مفاهیم کوانتومی در ارتباط است .درهم تنیدگی فیزیک کوانتوم یک ارتباط همه جانبه و فراگیر بین همه پدیده ها را نشان می دهد.
    با تمرکز فکر و عمل کردن در یک جهت خاص شما می توانید بیش از چیزی که مدنظرتان است بر روی چیزها تاثیر گذاشته و آنها را به سوی خود بکشانید.

    چگونه فیزیک کوانتوم زندگی بهتری به شما می دهد؟
    ساده ترین پاسخ این است که به هر چه فکر کنید آن را به سوی خود می کشانید که شامل افکار خودآگاه و ناخودآگاه می شود.با آموزش خودتان که به شیوه های درستی فکر کنید می توانید چیزها یا وقایع خاصی را به واقعیت زندگی خود بیاورید. دکتر اریک امیدی اضافه می کندکه مشاهده بر واقعیت در حال مشاهده تاثیر می گذارد. برای اینکه چیزهای بیشتر و مثبت تری را به زندگی خود وارد کنید شما تنها باید انتظار وقوع همان ها را هم داشته باشید.
    افرادی نیز به این شکل احساس می کنند که آنچه می خواهند اکنون به واقعیت تبدیل شده است. تغییر در فکر باعث می شود شما دنیا را به شکل دیگری ببینید

    آیا این تئوری واقعا کار می کند؟
    در حالیکه مشخص کردن کارکرد این قانون به شکل علمی سخت است اما نشانه ها حاکی از این است که تغییر فکر نتایج مثبتی به همراه دارد. حتی اگر کمی خوشبینانه به زندگی نگاه کنید باعث سلامتی و به دست آوردن دستاوردهای بسیاری در زندگی می شود.




    مترجم اختصاصی زیباکده مریم شهریاری
    برچسب ها موفقیت ,
       2

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان