خانه

انتخاب مدل موهای مناسب با ترکیب صورت

  • یکی از ساده ترین راه ها برای تغییر ظاهر تغییر مدل و حالت مو است در حالیکه بسیاری از ما یکی معمول ترین حالت را انتخاب کرده و سالها با همین مدل مو می مانیم جالب است بدانید حالت، مدل و جهت مو در ترکیب بندی صورت شما تاثیر بسیاری دارد.در اینجا نکته هایی را برای شما آورده ایم که در انتخاب مدل موی مناسب به شما کمک فراوانی می کند.

    این مدل برای کسانی بهتر است که گونه های پهن ترین دارند اما تنها درصورتی که موهای بلندی نیز داشته باشند. اگر موهای کوتاهی دارید یا لایه های زیادی از مو در اطراف صورت باشد نتیجه معکوس خواهد شد زیرا باعث می شود تمرکز روی قسمت عریض تر صورت شما بماند.موهای یک ور که آزاد گذاشته شوند تا قسمتی پیشانی و گونه ها را بپوشاند هم مناسب این شکل صورت است.

    برای صورت گرد از مدل یک طرفه استفاده کنید و ببینید که کدام طرف بیشتر به صورت شما می آید. این حالت کمی باعث کشیده شدن صورت و تعادل بیشتر بین اعضاء می شود

    مدل یک طرفه دراین گونه صورت باعث نرم تر شدن خطوط پیشانی و فک می شود. لایه های بلند موی یک طرفه که در صورت بیاید باعث می شود که صورت کمی گرد تر به نظر برسد و اثر زاویه تیز اطراف صورت را کاهش می دهد.
    بهترین قسمت فرق برای این مدل صورت از قسمت بالای قوس ابرو است.

    افراد با صورت بیضی راحت ترین کار را دارند آنها می توانند هر فرقی باز کنند از هر طرفی و به هر شکلی، پس چرا همه آنها را امتحان نکنید. حتی فرق به شکل زیگزاگ هم برای این مدل صورت مناسب است.  






    مترجم اختصاصی زیباکده مریم شهریاری
    برچسب ها مو ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان