خانه

اولین نشانه های بارداری

  • خیلی از خانم ها تنها راه اطلاع از بارداری خود را آزمایش خون و تست حاملگی می دانند.اگر برای تست حاملگی خیلی زود است ، نشانه هایی وجود دارد که بیشتر خانم های باردار آن ها را تجربه می کنند. اگر شما هم جز خانم هایی هستید که در انتظار بچه دار شدن هستید و دست دارید با اواین نشانه های بارداری آشنا شوید ، این مقاله را از دست ندهید.

    حساسیت سینهبارداری
    اگر در هنگام تنفس احساس سوزش می کنید و کمی دچار تنگی نفس شدید هستید ، ممکن است شما باردار باشید و بدن شما در حال تغییرات در دوران بارداری است.

    مزه فلز در دهان
    خیلی از خانم های باردار ، قبل از اینکه از حاملگی خود مطلع شوند ، مزه فلز را در دهان خود حس می کنند.

    تکرر ادرار
    در صورتی که شما همیشه عادت ندارید که در طول شب یک یا دوبار دستشویی بروید و یا علامت تکرر ادرار را در قبل نداشتید ، این مشکل جدید شما می تواند به دلیل بزرگ شدن رحم شما برای بارداری باشد.

    یبوست
    اگر شما در مواقع دیگر زیاد به این مشکل بر نمی خورید ، می تواند یک نشانه حاملگی باشد و بهتر است یک تست بارداری بدهید.

    احساس بیماری و تهوع
    یکی از نشانه های بارز در بین بیشتر خانم های باردار ، احساس بیماری و تهوع است و شدت این احساس در صبح بیشتر است.اگر دلیلی برای احساس بیماری خود پیدا نمی کنید ،ممکن است حامله باشید و به دلیل تغییراتی که در بدن شما در حال انجام است چنین احساسی به شما دست داده است.احساس تهوع معمولا در اولین بارداری و در طول سه ماه اول اتفاق می افتد ولی در بعضی مواقع در طول کل زمان بارداری وجود دارد.

    خستگی
    در زمانی که شما تازه از خواب بیدار شدید و خواب کافی داشتید ولی باز هم چرت می زنید و ساعت خواب شما طولانی تر شده است ، می توان به حاملگی خود شک کنید.احساس خستگی به دلیل ترشح هورمون های بارداری ایجاد می شود.

    در صورتی که این نشانه ها در شما وجود دارد،حتما تست بارداری بدهید تا از حاملگی خود مطمئن شوید و منتظر یک فرشته کوچک باشید.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها بارداری ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان