خانه

با دنیای بوتاکس آشنا شوید

  • بوتاکس یکی از سمومی است که برای انسان کاربردهای بسیاری دارد از جمله اینکه تزریق دوزهای بسیار کم آن میتواند از ایجاد چین و چروک در سنین جوانی پیشگيری کند و از پیشرفت آنها جلوگیری کند.
    بوتاکس ممنوع‌ها چه کسانی هستند؟بوتاکس، سموم، بدن، زیبایی، جراحی، استاندارد
    تزریق بوتاکس باید حتما توسط متخصصان پوست یا جراحان پلاستیک صورت گیرد میدهند، تزریق بوتاکس در خانم‌های باردار و کسانی که بدون دلیل مشخص مبتلا به بیماری فلج عضلانی هستند و همچنین افرادی که داروهای خاصی مصرف میکنند و یا کسانی که عفونت فعال دارند، و... ممنوع است حداقل سن مجاز برای این تزریق 18 تا 20 سالگی است.
    آیا شما به بوتاکس آلرژی دارید؟
    پی بردن به آلرژی نسبت به بوتاکس قبل از تزریق بسیار دشوار است بنابراین فرد باید یک بار بوتاکس را تزریق کند تا به حساسیت داشتن یا نداشتن نسبت به آن پی ببرد.
    با دوز استاندارد در تزریق آشنا شوید؟
    تزریق بوتاکس باید هر 4 تا 6 ماه تمدید شود و نیازی به استراحت دادن پوست نيست زیرا اگر انقباض عضله بازگردد ممکن است اثر بوتاکس کم شود و این تصور که عضله برای همیشه فلج میماند کاملاً اشتباه است.
    بوتاکس مناسب چه کسانی است؟
    افرادی که موقع صحبت کردن، حرکت کردن، مطالعه یا قرار گرفتن زیر نور آفتاب به طور ناخودآگاه با عضلات صورت‌شان بازی میکنند و اخم میکنند این افراد خیلی زود دچار چین و چروک میشوند و بهتر است بوتاکس تزریق کنند.
    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها پوست , جراحی , زیبایی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان