خانه

با عکس العمل های خود به زندگی لبخند بزنید

  • صحبت با خود:
    منتظر این نباشید که از در و دیوار برایتان انگیزه و نشاط سرازیر شود شما میتوانید با حرف های انرژی بخش و خوشحال کننده به خود روزتان را بسازید همیشه با این جمله که به زندگی لبخند بزن روزتان را آغاز کنید حتی اگر اتفاقی افتاد که شما را ناراحت کرد به خود بگویید که این موضوع من را قوی تر میکند و باعث انگیزه در موفقیت بعدی من میشود.

    خودتان را باور کنید:انرژی، مثبت، زندگی، لبخند، شاد
    هر چه قدر خود را قبول داشته باشید و به خود قدرت بیشتری دهید در تمامی کارهایتان اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و مطمئناً موفق خواهید بود چون با روحیه قوی تری روز خود را سپری میکنند.

    مسئول کارهایتان باشید:
    هرگز در زمانیکه ناراحت و غمگین هستید فکر نکنید دیگران مسئول اشتباهات و شکست های شما هستند چون شما مسیر زندگی خودتان را تعیین و هدایت میکنید و شما هستید که باید برای تمام کم و کاستی ها پاسخگو باشید.

    به دنبال خوبی ها باشید:
    اگر شکست خوردید فکر نکنید که حالا چقدر بد شده و... این را بدانید که هر شکستی ممکن است شما را قوی تر و آماده تر برای پیروزی و موفقیت های بعدی کند همیشه نیمه پر لیوان را ببینید تا مطمئن شوید همه چیز گذراست.

    با افراد پر انرژی رفت و آمد کنید:
    همیشه به دنبال اشخاصی باشید که به شما روحیه میدهند و شما را خوشحال میکنند و به تمامی حرف های شما را گوش میدهند و باعث میشوند که شما روحیه و انگیزه پیدا کنید و سعی کنید با انسان هایی که انرژی منفی میدهند کمتر سروکار داشته باشید چون انرژی منفی و کسل بودن را در شما افزایش میدهندو ممنکن است روحیه تان را تخریب کنند پس بهتر است بریا افراد خوش اخلاق بیشتر وقت بگذارید.

    خوش خیالی کنید:
    همیشه سعی کنید در مسیری که پیش میروید تصویری مثبت از خود داشته باشید و انتهای کار را با موفقیت و شادی تجسم کنید چون این ها شما را قوی تر میکند خودتان را در جایگاه و مقامی که دوست دارید باشید تجسم کنید تا این موضوع شما را قوی تر کند و باعث شود انرژی بیشتری داشته باشید در کل خوش خیالی و خیالبافی کنید.

    هدفمند پیش بروید:
    همیشه در زندگیتان با هدف و برنامه ریزی پیش بروید و سعی کنید روزهایی که دوست دارید در آن باشید و به مقام و منزلت برسید را در دفتری یادداشت کنید چون در زمان ناامیدی بسیار به شما روحیه میدهد مثلاً اگر آرزوی شما خریدن ماشین است حتماً آن را بنویسید چون بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی وقتی ماشین خریدید دیگر به این فکر نمیکنید که خریدن ماشین آرزوی چند سال پیش شما بوده و مدام گله میکنید و ناراحت هستید که مثلاً چرا خانه ندارید اما وقتی آن دفتر را بخوانید میفهمید که خرید ماشین آرزوی چند سال پیشتان بوده و انرژی میگیرید و باقدرت بیشتری به هدف بعدیتان که خرید خانه است فکر میکنید.

    اختصاصی سایت زیباکده

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان