خانه

برای ثروتمند شدن از فنگ شویی استفاده کنید

  • چيني‌هـا علاوه بر آنکــــه از تکنيک‌هاي فنگ‌شويي در معماري و چيدمان خانه‌شان بهره مي‌برند با اجراي اين تکنيک‌ها در روند زندگي روزمره و ايجاد هارموني و هماهنگي در زندگي مي‌پردازند و به اين ترتيب انرژي‌هاي ثروت را به خود جذب مي‌کنند. اگر شما هم دوست داريد با تمرکز بر انرژي‌هاي جذب ثروت شرايط زندگي خود را تغيير دهيد و پولدار شويد به شما توصيه مي‌کنيم با ما همراه باشيد.چینی، تکنیک، فنگ شویی،
    رنگ‌هايي که با خود رفاه مي‌آورند
    رنگ‌آميزي ديوارهاي خانه با رنگ‌هاي بنفش، قرمز و سبز يشمي اولين قدم براي جذب رفاه، ثروت و پول به محيط خانه است. انتخاب اشياي دکوري، مبلمان، فرش و حتي استفاده از نورپردازی و بلورهايي به رنگ قرمز، بنفش و سبز يشمي مي‌تواند به حرکت انرژي‌هاي رفاهي در خانه کمک ‌كند و اين حرکت حتی به افزايش حرکت و جريان گردش پول و امکانات رفاهي در خانه منجر مي‌شود. تنها کافي است از اين اشيا در گوشه جنوب شرقي خانه‌تان بهره بگيريد.
    نمادهاي ثروت را فراموش نکنيد:
    يکي ديگر از شيوه‌هايي که مي‌تواند انرژي‌هاي پولسازي را در خانه افزايش دهد، قرار دادن نمادهاي ثروت در منزل است. چيني‌ها بر اين باورند که اگر يکي از نمادهاي ثروت فنگ‌شويي مثل ظرف سکه، مجسمه‌هاي کوچک طلايي و مجسمه ماهي در فضاي خانه قرار بگیرد مي‌تواند تاثير زيادي در افزايش تفکر خلاقانه و جذب سرمايه و رفاه به محيط خانه باشد.
    با طبيعت گرايي ثروتمند شويد:
    قرار دادن آب نماهاي کوچک در فضاي خانه يکي ديگر از روش‌هاي جذب پول و رفاه به خانه است. اغلب چيني‌ها بر اساس همين باور در محيط خانه‌شان آب نمايي کوچک را قرار مي‌دهند. آنها معتقدند آب روان يکي از نمادهاي جاودانه جذب ثروت در خانه است و مي‌تواند روند فعاليت‌ها و کارهاي اعضاي خانواده را به سمت جذب رفاه و آسايش هدايت کند. علاوه بر آب‌نما، چيني‌ها باور ديگري دارند و آن استفاده از گياه بامبو در خانه است.
    جادوي اسب‌های دونده:
    نصب تابلويي از اسب‌هاي دونده يا قراردادن مجسمه‌اي از اسب‌هاي دونده در محلي که محل گذر اعضاي خانواده است و توجه آنها را به خود جلب مي‌کند، مي‌تواند به افزايش انرژي و خلاقيت اعضاي خانواده براي کسب درآمد بيشتر و جذب بيشتر سرمايه و رفاه موثر باشد. همين مسئله موجب مي‌شود تا چيني‌ها در مناسبت‌هاي مختلفي که دارند براي هديه دادن به عزيزانشان تابلوي اسب‌دونده يا مجسمه اسب‌هاي دونده را انتخاب مي‌کنند.
    افزايش دارايي با 8 ماهي قرمز:
    قرار دادن آکواريوم در ضلع جنوب‌شرقي خانه نيز مي‌تواند در جذب سرمايه براي کار موثر باشد. به باور چيني‌ها اگر يک آکواريوم که در آن 8 ماهي قرمز، نارنجي يا طلايي به‌علاوه يک ماهي گلدفيش سياه درون آکواريوم قرار دهيد مي‌توانيد علاوه بر رفاه و ثروت، شادکامي و کاميابي را نيز به سمت خانه خود جذب کنيد. چيني‌ها تصور مي‌کنند در صورتي که اين 9 ماهي را در خانه داشته باشند اگر شکست، بي‌پولي يا انرژي منفي به سمت آنها بيايد ماهي گلد‌فيش سياه خود را قرباني مي‌کند و به اين ترتيب انرژي‌هاي جذب پول همچنان در خانه برقرار مي‌ماند.
    زيورآلات پر انرژي:
    اگـــر در خانه از جواهر، زيورآلات يا ظرف‌هاي کريستالي مراقبت مي‌کنيد به شما توصيه مي‌کنيم مجموعه اين زيورآلات زيبا و جذاب را که به جاذب انرژي چي و رفاه معروفند در ضلع جنوب شرقي خانه قرار دهيد، بنابراين مي‌توانيد ويترين ظرف‌هاي خود را در اين ناحيه قرار دهيد تا به اين ترتيب به تجمع و جريان گردش چي در منزل کمک کنيد. قرار گرفتن در چنين فضايي به شما کمک مي‌کند تا علاوه بر بهبود روند کار و تجربه، پيشرفت‌هاي کاري در آينده نزديک، پروژه‌هاي پولساز بيشتري به شما پيشنهاد شود.
    زباله‌ها را تلنبار نکنيد:
    يکي از باورهاي مردم چين اين است که نگه‌داشتن زباله‌ها در منزل موجب اختلال در جريان گردش انرژي چي، ثروت و رفاه در منزل مي‌شود. آنها بر اين باورند اگر زباله‌ها را بيش از 24 ساعت در منزل نگه داريد و آنها را به خارج از خانه منتقل نکنيد، موجب از بين رفتن تمرکز انرژي‌ها مي‌شويد. به همين دليل است که چيني‌ها با انضباط و وسواس زيادي هر شب راس ساعت 9 زباله‌ها را از منزل خارج مي‌کنند و به هيچ‌وجه در اين کار تعلل نمي‌کنند.
    تکنيک‌هاي هدر رفتن ثروت را بشناسيد:
    در ميان قوانين فنگ‌شويي باورهايي وجود دارد که موجب دور شدن ثروت، پول و رفاه از خانواده مي‌شود، مردم چين علاوه بر آنکه تکنيک‌هاي جذب انرژي ثروت را در زندگي روزمره‌شان به کار مي‌بندند از باورهايي که موجب دفع اين انرژي‌ها نيز مي‌شوند پرهيز مي‌کنند. يکي از اين باورها چکه کردن شيرهاي خراب خانه در آشپزخانه و حمام است. چيني‌ها معتقدند چکه کردن آب موجب هدر رفتن آب و بالا رفتن مبلغ قبض آب مي‌شود و اين مسئله مي‌تواند ميزان جذب ثروت را تحت تاثير قرار دهد.
    از نگه‌داشتن گل‌هاي خشک پرهيز کنيد:
    پرهيز از تزئين اتاق‌ها با گل خشک يا گل‌هاي مصنوعي يکي ديگر از قواعدي است که به باور چيني‌ها مي‌تواند تاثير زيادي در جذب  نشدن سرمايه، ثروت و رفاه داشته باشد. از اين رو چيني‌ها هرگز از گل‌هاي خشک نگهداري نمي‌کنند و اعتقادي به نگهداشتن گل‌ها به‌عنوان يادگاري ندارند.
    غم‌انگيزها را دور بريزيد:
    دور ريختن يادگاري‌هايي که انسان را ياد خاطرات غمگين مي‌اندازند نيز يکي ديگر از تکنيک‌هاي فنگ‌شويي جذب ثروت است. چيني‌ها معتقدند اشيا  و عکس‌هايي که ما را به ياد خاطرات غم‌انگيز و شکست‌هاي زندگي مي‌اندازد، مي‌تواند در جريان گردش انرژي و جذب سرمايه و ثروت اثر بگذارد و مانع جذب ثروت شود. از اين رو چيني‌ها حتي عکس‌هايي را که آنها را به ياد خاطرات غم‌انگيز مي‌اندازند مثل عکس‌هايي که يادآوري طلاق يا شکست در يک پروژه کاري يا تحصيلي را به آنها يادآوري مي‌کنند هرگز نگه نمي‌دارند.
    خرابکارهای پول‌سوز:
    اگر وسيله برقي خرابی داريد حتما براي تعمير آن اقدام کنيد. وسايل الکترونيکي خراب و نيمه سوز بخش زيادي از انرژي‌ها را صرف خود مي‌کند و تمرکز انرژي‌ها را براي جذب شادي، ثروت و سرمايه از بين مي‌برند. پس اگر راديوي خراب و سشوار نيمه‌سوز داريد براي تعمير آنها زودتر اقدام کنيد و لامپ‌هاي سوخته، ساعت‌هاي خراب و باتري‌هاي استفاده شده را دور بريزيد تا انرژي‌هاي ثروت را بهتر و بيشتر جذب کنيد
    منبع: مجله زندگی ایده آل
    گردآورنده: سایت زیباکده

    برچسب ها دکوراسیون , موفقیت ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان