خانه

برطرف کردن ترک های پاشنه پا، زانو، آرنج دست

  • پاشنه پا و زانو و آرنج ضخیم ترین پوست ها در بدن انسان است، که این مشکلات دلایل مختلفی دارد مثلاً: پا برهنه بودن و با دمپایی و صندل راه رفتن و...، همه ی اینها بر اثر خشک شدن و جمع شدن سلول های مرده و کلفت شده پوست به وجود می آید.سلول، مرده، ترک، پاشنه، پا، آرنج، زانو

    بهترین راه برای از بین بردن ترک های پا شستن کف پا با سنگ پا و گذاشتن پا در آب ولرم است، البته بعد از اینکار کف پایتان را با کرم نرم کننده ماساژ دهید.

    البته میتوانید پاهایتان را به مدت 20 دقیقه در یک وان ولرم و نمک دریا قرار دهید تا به قول قدیمی ها خیس بخورد و بعد با سنگ پا و آب ولرم ترک هایتان را ماساژ دهید و دوباره پاهایتان را با سنگ پا ماساژ دهید و پاهایتان را با حوله خشک کرده و کمی با کره یا روغن زیتون ماساژ دهید تا چرب شود، البته برای اینکار وازلین بهترین گزینه است، همیشه جوراب نخی به پا کنید.

    دغدغه ی ذهنی بعضی از خانمها تمیز بودن و تیره نبودن زانوهاست که این مورد هم برای شما توضیح میدهیم:

    زانوها را با آب و صابون تمیز کنید و با وازلین مرتب چرب نگهش دارید، چند روز مرتب اینکار را انجام دهید تا کاملاً این تیرگی ها از بین برود.

    برای آرنج هم میتوانید نصف لیمو ترش و نمک را برداشته و روی قسمت موردنظر بمالید و ماساژ دهید و بعد از خشک کردن با وازلین چربش کنید.

    اختصاصی سایت زیباکده
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان