خانه

تا عید لاغر شوید

  • نزدیک عید که می شویم و می خواهیم لباس جدید بخریم ، متوجه می شویم که باید وزن خود را کاهش دهیم ولی به دلیل وقت کم نگران هستیم که آیا می توانیم به اندام دلخواه خود برسیم یا نه.ما تصمیم گرفتیم راه حل های ساده ولی مفیدی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در این چند هفته باقی مانده ، کاهش وزن داشته باشید.پس با ما همراه شوید.

    ما با هم یک روز کامل را مرور می کنیم و کارهایی که باید انجام دهید و کارهایی که نباید انجام دهیم را مشخص می کنیم.ابتدا سعی کنید در این مدت 8 ساعت بخوابید.بعد از بیدار شدن از خواب ، قبل از صرف صبحانه 2 قاشق مرباخوری آبلیمو (ترجیحا تازه) را با یک قاشق مرباخوری عسل و یک لیوان آب ولرم مخلوط کنید و میل کنید.برای صبحانه از شکر و قند استفاده نکنید و سعی کنید از نان سنگک و یا نان های سبوس دار استفاده کنید.لاغری , عید

    هر روز در دو مرحله 30 عدد دراز و نشست بزنید و 15 دقیقه پیاده روی کنید (می توانید مسیر رفت به محل کار را پیاده روی کنید.)در طول روز حداقل دوبار چای سبز بنوشید.اگر از طعم آن لذت نمی برید ، در آن لیمو عمانی استفاده کنید و آ نرا رقیق کنید.

    برای میان وعده می توانید از میوه استفاده کنید مخصوصا سیب که باعث صاف شدن شکم شما می شود.همین طور می توانیداز خرما و بیسکوییت های سبوس دار استفاده کنید.

    ناهار را میتوانید از هر غذایی که دوست دارید میل کنید ولی مقدار آن را نصف کنید.اگر می خواهید تاثیر این کاهش غذا بیشتر باشد ، مقدار چربی آن را کاهش دهید.

    در طول روز نوشیدن قهوه بدون شکر را به شما توصیه می کنیم تا متابولیسم بدنتان بالا برود.اگر خوردن قهوه تلخ برایتان سخت است ، آن را با شیر مخلوط کنید تا یک کافه لاته رژیمی داشته باشید.

    سعی کنید شام را 3 ساعت قبل از خواب میل کنید و بیشتر از سالاد و لبنیات در این وعده استفاده کنید تا کربوهیدرات و در انتهای شام  آب نصف گریپ فروت بنوشید.

    درکل در این مدت به مقدار کالری مواد غذایی که میل می کنید توجه کنید. فرمول مقدار کالری که هر انسان در یک روز باید مصرف کند به این صورت است که هر یک کیلو بین 20 تا 30  کالری احتیاج دارد یعنی فردی با وزن 60 کیلو گرم در روز عدد 1500 کیلو کالری احتیاج دارد.دقت کنید که مقدار کالری مصرفی شما در روز کمتر از این مقدار باشد تا کاهش وزن داشته باشید.

    امیدوارم سال جدید را با اندام دلخواهتان شروع کنید.

    اختصاصی سایت زیباکده
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان