خانه

ترس های عجیب و غریب افراد مشهور

  • اسکالت جوهانسون:خواننده، بازیگر، مدونا، نیکل، کیدمن، بکهامز
    اولین نفر بازیگر معروف هالیوود اسکالت جوهانسون است.اسکالت خودش اعتراف کرده است که از پرنده ها می ترسد .ترسی که به ندرت کسی به آن دچار می شود.ا. در یکی از مصاحبه هایش گفت که از بال زدن پرنده ها و صدای بالشان به شدت می ترسد مخصوصا طاووس.
    مدونا:
    نفر بعدی در لیست ترس های عجیب افراد مشهور خواننده مشهور مدونا است.این خواننده شاید عضلات قوی داشته باشد و استقامت آن از خانم هایی که نصف سن او را دارند ، بیشتر است ولی این استقامت در زمان رعد و برق از بین می رود.مدونا از رعد و برق می ترسد که یک نوع ترس بیمار گونه است.
    جانی دپ:
    جانی دپ بازیگر فیلم آلیس در سرزمین عجایب با گریم به شکل دلقک خیلی عجیبه که در زندگی واقعی تحمل دیدن یک دلقک را در لباس مخصوص و گریمش ندارد و از دلقک ها به شدت می ترسد.
    نیکول کیدمن:
    مسلما همه ما بازی های نیکول کیدمن را دیدیم و می دانیم چه ظریفانه نقش هایی که بر عهده می گیرد را بازی می کند ولی این بازیگر از موجودی می ترسد که خیلی از ما دوسش داریم و به نوعی نماد زیبایی طبیعت است.نیکول از پروانه می ترسد و به نقل از خود این بازیگر یک چیز وهم آور در آنها وجود دارد.
    دیوید بکهامز:
    دیوید بکهامز ستاره انگلیسی فوتبال دنیا نه تنها دوست دارد ضربه ای که به توپ می زند بی عیب و نقس باشد ، بلکه همه چیز در زندگیش باید به همین شکل باشد یعنی منظم و با ترتیب.به نظر چیز بدی نمی آید ولی هر چیزی زیادش خوب نیست.دیوید در زندگی شخصی دچار وسواس است.خودش می گوید وقتی وسایل منزلش منظم بر اساس رنگ ، اندازه و مقدار ترتیب داده نشود ، دیوانه می شود.مثلا وقتی سر یخچال می رود و می بیند یکی از قوطی های نوشابه نصفه است ، می ترسد.
    بیریتنی اسپیرز:
    بیریتنی اسپیرز خواننده پاپ آمریکایی ترس شدیدی از سوسمارها و خزنده های عظیم الجثه دارد که به نظر می آید ، حق هم دارد چون تعداد کسانی که از این حیوانات نمی ترسند ، خیلی کم است.
    رابرت پتینسون:
    واما به طرفداران رابرت پتینسون بازیگر نقش خون خوار خوش چهره فیلم توییلات باید بگیم که بازیگر مورد علاقه شان از اسب می ترسد.
    مگان فاکس:
    مگان فاکس یکی دیگر از بازیگران مشهور هالیوود ، نه از یک چیز بلکه از چندین چیز به شدت می ترسد و می توان آن را وسواس هم بیان کرد.او از جرم و باکتری ها وحشت دارد و او می گوید اصلا دوست ندارد از دستشویی و توالت های عمومی استفاده کند.حتی در رستوران هایی که در آن غذا می خورد.مگان فاکس ترس و فوبی های دیگر هم دارد که نظر عجیب می آید.مثلا از دست زدن به کاغذ خشک ، نگاه کردن به عکس و فیلم هایی که خودش بازی کرده است ، می ترسد.
    اختصاصی سایت زیباکده


    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان