خانه

خوراکی های ضروری برای رشد کودکان

  • به تغذیه کودکانتان اهمیت دهید و برایتان مهم باشد که کودکتان حتماً وعده های غذایی و میان وعده هایش را سر وقت بخورد و اگر اشتیاقی برای خوردن غذا ندارد حتماً به او انگیزه دهید، چون تغذیه در کودکی بسیار برای بزرگسالی مهم است.تغذیه، کودک، بدن، ضروری

    ریحان:
    ین سبزی خوشبو پر از آنتی اکسیدان و آهن و پر از ویتامین های مختلف است و کلسیم بالایی دارد و به هضم غذا هم کمک میکند.

    دارچین:

    به تنظیم قند خون کمک کرده و به بچه ها شادی و انرژی میدهد، میتوانید در ماست و کیک و پنیر و هر چیزی که کودک شما برای صبحانه میل میکند، بریزید.

    میوه ها:
    همه میوه ها تامین کننده ویتامین و مواد معدنی بدن هستند، میوه ها به دلیل فیبر بالا خوردنشان برای بچه ها بسیار مفید است و باعث شادی و نشاط آنها میشود.

    شیر:
    شیر برای بچه ها خوردنش بیاسر ضروریست، وجود پروتئین و کلسیم موجود در شیر و لبنیات برای مغز و بدن بچه ها سوخت کافی فراهم میکند، کلسیم استخوان ها و دندان های او را محکم نگه میدارد.

    گوجه فرنگی:
    سعی کنید به بچه ها گوجه زیاد بدهید چون تامین کننده ویتامین های زیادی در بدنشان است و پختن گوجه فرنگی آن را سالم تر میکند، زیرا حرارت موجب آزاد شدن لیکوپین میشود و ترکیبش با چربی های سالمی همچون روغن زیتون باعث میشود که جذب آن بالا برود و ضد سرطان است.

    تخم مرغ:
    تخم مرغ سرشار از پروتئین است و خوراکی است که بطور طبیعی پر از ویتامین د است و باعث میشود که بدن کلسیم جذب کند و بچه ها برای مدت طولانی سیر بمانند.

    اختصاصی سایت زیباکده

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان