خانه

راه های پیشگیری از طاسی سر

  • اکثریت ما شاید در طول روز وقتی جلوی آینه میرویم و ظاهرمان را میبینیم با خود فکر کنیم روزی میشود که ما هم طاس شویم، روزی میرسد که ما هم چشممان ضعیف شود و... طاس، کچل، مو، سر

    باید بگویم همه ی این احتمالات وجود دارد پس باید به فکر پیشگیری باشیم و کسانیکه با مشکل ریزش مو مواجه هستند همیشه به دنبال علت این موضوع میگردند که ممکن است به شوره سر، چرب بودن مو، کمبود ویتامین، اختلال در گردش خون و ... شک کنند که باید گفت ممکن است این عوامل هم دخیل باشد اما بیشترین علت مسئله ژن و تغییر در هورمون هاست.

    مصرف ویتامین E تاثیری بسیار زیادی  در رشد و جلوگیری از ریزش مو دارد، ویتامین E موهای آسیب دیده را هم ترمیم میکند و باعث رشد موها میشود.

    ویتامین E با افزایش خون رسانی به ریشه مو‌ها، از ریزش مو‌ها جلوگیری و آن را پرپشت میکند، ما میتوانیم از طریق کپسول ها و مکمل های غذایی و مواد غذایی حاوی ویتامین E و استفاده موضعی از روغن ویتامین E آنتی اکسیدان موجود را دریافت کینم و به زیبایی خود کمک کنیم.

    البته باید حتماً در مورد مصرف ویتامین E هم با پزشک مشورت کرده و آزمایش های لازم را بدهیم تا خدایی نکرده دچار مشکل نشویم.


    اختصاصی سایت زیباکده

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان