خانه

سالواتوره فرگامو

  • برند فرگامو بر گرفته از نام سالواتوره فرگامو (Salvatore ferragamo) طراح مشهور ایتالیایی است.این طراح مشهور ایتالیایی در سالهای دهد 1920 از طریق همکاری با هنرپیشه گان مشهور هالیوودی و طراحی لباس برای آنها به شهرتی جهانی دست یافت.کمپانی وی در ابتدا کفش های چرمی لوکس دست ساز تولید می نمود.

    دانش و خلاقیت او سبب شد تا وی دو مدل کفش پاشنه بلند زنانه موسوم به پاشنه بلند قفسی(cage heel) و پاشنه بلند موسوم به پاشنه متصل(wedge heel) را اختراع نماید.خلاقیت وی و همچنین اقبال افراد مشهور به مصنوعات ساخته شده و طراحی شده توسط او سبب شد تا محصولات فرگامو به عنوان محصولاتی لوکس در بازار مطرح گردد.سالواتوره فرگامو

    سالواتوره فرگامو در سال 1960 و در سن 62 سالگی از دنیا رفت.وی 5 فرزند داشت که هم اکنون یکی از فرزندان وی یعنی Ferruccio Ferragamo به عنوان مدیر کمپانی فرگامو مشغول به فعالیت است.سالواتوره فرگامو اندکی پیش از مرگ پس از تولید موفق کفش های چرمی زنانه و مردانه دست به تولید دیگر محصولات چرمی از جمله کمربند ، دستکش و انواع کیف های زنانه.

    هم اکنون این کمپانی تولید کننده مصنوعات لوکس فشن که دفتر اصلی آن در شهر فلورانس واقع است علاوه بر تولید مصنوعات چرمی با استفاده از ذوق ، خلاقیت و قریحه طراحان ایتالیایی و غیر ایتالیایی شاغل در این کمپانی انواع لباس های زنانه و مردانه آماده پوشیدن (ready to wear) را نیز تولید میکند.

    همچنین به تازگی و در سال های اخیر خط تولید عطرهای تولید شده توسط این کمپانی نیز راه اندازی گردیده است.این کمپانی همواره مورد توجه افراد مشهور قرار داشته و دارد.از جمله مشتریان مشهور این برند لوکس ایتالیایی می توان از سوفیال لورن ،مرلین مونرو ،مارگارت تاچر ،پرنس دایانا ، آئوری هپ بورن ، اندی وارهول ، جرج کلونی ،گیون استفانی و... نام برد.
    فرگامو یکی از ماندگارترین نام ها در صنعت مد و فشن است که با طراحی کفش های پاشنه بلند زنانه cage heel و wedge heel نام خود را در صنعت مد و فشن ماندگار کرد.

    منبع : مجله فارس فشن

    برچسب ها مد ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان