خانه

سیاهی چشمهایتان را خیلی راحت برطرف کنید

  • شاید برای ما این سوال پیش بیاید که ای ن حلقه های به وجود آمده در دور چشم چیست و از چطور به وجود می آید؟سیاهی، تیرگی، زیرچشم
    باید بگوییم این حلقه های سیاه مویرگ های خون هستند که بعد از مدت زمان کوتاه تغییر رنگ داده و تیره میشوند در بعضی مواقع به صورت مرحله مرحله تغییر رنگ میدهند و در بعضی مواقع یکدفعه تیره و سیاه نمایش داده میشود.

    این موضوع ممکن است دغدغه زندگی خیلی از خانمها باشد که دوست دارند این حلقه های سیاه از بین بروند البته باید گفت در خیلی موارد مشکل از آلرژی و ناراحتی کلیوی و کم خونی و مصرف دخانیات نیز ممکن است باعث شود این تیرگی ها پدیدار شود.

    برای رهایی از این تیرگی ها بهتر است به جای استفاده از مواد شیمیایی و انواع کرم ها و داروها از مواد طبیعی استفاده کنیم که مطمئن هم باشیم اگر برای پوست و سیاهی ها مفید نیز اما به پوست آسیبی هم نمیزند.

    شما بهتر است این ماسک را در مرحله اول امتحان کنید، یکی قاشق غذاخوری روغن زیتون را با مقداری نمک مخلوط کنید و به زیر چشم خود بمالید البته مواظب باشید که این محلول وارد چشمتان نشود و بعد از گذشت 30 دقیقه با آب و صابون این مواد را پاک کنید، این محلول را یک روز در میان بزنید و اثرش را ببینید.

    اختصاصی سایت زیباکده
       3

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان