خانه

فال 13 آبان تا 20 آبان

  • فروردین
    برای انجام یک کار اداری بهتر است هرچه سریع تراقدام کنید. زود از کوره در نروید، وگرنه پشیمان می شوید. رؤیایی که درسرتان دارید به حقیقت می پیوندد. برای دریافت مدرکی، گرچه طاقتتان طاق شده باید کمی بیشتر صبر کنید. دلتنگی هایتان پایان می یابد و چشم و دلتان برای دیدن عزیزی که مدت هاست راه دور است، روشن می شود. با کوچکترها مهربان تر باشید. فال 13 آبان تا 20 آبان

    ارديبهشت
    این همه دل دل نکنید، آن چه را که در سرتان می گذرد را به زبان بیاورید. هرچه را که می شنوید باور نکیند. شخصی شما را از خبری آگاه می کند که شما را هیجان زده می کند، احساساتتان را کنترل کنید. او از گفتن این خبر به شما نیت خوبی ندارد. به کار و جایی که نباید، سرک نکشید. این روزها فشار کاریتان زیاد بوده و روحاً و جسماً بسیار خسته اید.

     خرداد
    پیشنهاد یک سفر تفریحی به شما می شود. فرصت مناسبی است تا با شادی تازه ای به زندگی خود رونق بدهید. احتیاج به یک موفقیت چشمگیر دارید تا بتوانید به دیگران ثابت کنید دارای چه شایستگی هایی هستید. این موفقیت را باید با تلاش بیشتر فراهم سازید. قدر کمک های دیگران را هرچند کوچک، بدانیدو به آن ارج نهید. روزهای آینده برای انجام بعضی برنامه ها ایام مناسبی نیست.

    تیر
    مدتی است که در خودتان فرو رفتید و از جمع ها دوری می کنید، ناراحتی های گذشته را با خودتان حمل می کنید و از حالتان هم لذتی نمی برید، هیچ کس جز خودتان به دادتان نخواهد رسید. برای بهتر شدن حالتان همین حالا دست به کار شوید، فردا برایتان دیر است. کاری را نیمه کاره رها کردید. با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمی شود. همین امروز پیش را بگیرید.

    مرداد
    اگر سرتان را مثل كبك زير برف كرديد و فكر مي كنيد ديگران شما را نمي بينند كاملاً در اشتباهيد. بهتر است با خودتان صادق باشيد و از همين امروز به فكر تغيير اساسي در رفتار و راه و روش پيش گرفته تان بكنيد، وگرنه دوستان را از اطراف خود مي پراكنيد. براي انجام كاري از شما درخواست كمك خواهد شد، هر طور كه از دستتان مي آید، كمكشان كنيد.

    شهريور
    جواب درخواستی که کرده اید به دستان خواهد رسید. فقط صبر کنید و دست به هیچ اقدام دیگری نزنید. چیزی که در پی فهمیدنش بودید، متوجه شده اید و تمام ابرها از جلوی چشمتان کنار رفته است. وقت آن رسیده که با واقعیت موجود طوری برخورد کنید که کمترین آسیب را ببینید. نتیجه کمکی که به شخصی کرده بودید را به زودی خواهید دید.

    مهر
    در مورد نیتی که در دلتان است، پس از مدت‌ها بالا و پایین کردن تصمیمی خواهید گرفت. یادتان باشد اگر یک تصمیم قاطع بگیرید و با تمام سختی‌ها پای عملی کردنش بایستید، بهتر از این است که راه ساده‌ تر را انتخاب کنید و روزگارتان را با غم و اندوه سپری کنید. هر چیزی اندازه‌ای دارد، سکوت بیش از اندازه از شما در چشم دیگران یک نادان می‌سازد.

    آبان
    اعتماد به نفستان را دوباره به دست خواهید آورد. در مقابل زورگویی و خودخواهی های طرف مقابلتان بایستید و ترس و نگرانی هایتان را کنار بگذارید. اوضاع روزگارتان بدتر از وضعیتی که در حال حاضر برای خودتان درست کرده اید نمی شود. مشکل حقوقی دارید و کارهایتان به هم گره خورده است. این گره با دندان باز نمی شود. از مشاور درست راهنمایی بخواهید.

    آذر
    از هزينه كردن واهمه نداشته باشيد، بعضى خرج ها را اگر امروز نكنيد فردا بايد بهاى بيشترى بپردازيد. اين روزها دلتنگى امانتان را بريده، اما چاره اى نيست فعلاً بايد دندان روى جگر بگذاريد و صبر كنيد. اين اواخر خودتان را مشغول كارى كرده ايد كه اگر به آن دل بدهيد نتايجش برايتان بسيار خوب است، هم سرتان گرم مى شود هم دلتان.

    دی
    به حرف مردم گوش نکنید، این گوشتان در باشد و آن یکی دروازه. اتفاقی که از افتادنش می ترسید می آید و می رود و می بینید که آب از آب تکان نمی خورد، بیهوده خودتان را عذاب ندهید. اهمیت مسائل را در ذهنتان بزرگ تر از آن چه که هست نکنید. حالا زمان خوبی برای خرید است، به شرط آن که انتخاب درستی بکنید و همه ی جوانب را درنظر بگیرید.

    بهمن
    درگیری های احساسی و عاطفی تان جز با نشستن و حرف زدن برطرف نخواهد شد. شما بی اندازه مهربان و مردم دار هستید و در خانه تان همیشه باز است، همین است که برکت همیشه در زندگی تان جاری است. جسمتان این روز ها به شدت خسته است. از ورزش غافل نشوید، به حفظ سلامتتان بیشتر اهمیت بدهید. عزیزی از راه دور بسیار دلتنگ شماست.

    اسفند
    شخصي شما را بسیار دوست دارد و براي کسب آسايش شما مي کوشد، او را ناراحت نکنيد. این روزها خبری به شما می رسد که شما را بسیار خوشحال می کند. شک و تردید را کنار بگذارید و با آرامش تصمبم درستی بگیرید. راجع به مسأله اي عجولانه قضاوت نکنيد. حرف هر کسی را زود باور نکنید.

    برچسب ها زندگی ,
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان