خانه

فال 20آذر الی 27 آذر

  • فروردین

    نظرتان درباره ی یکی از نقشه ها ی آینده تغییر خواهد کرد. اهدفتان را روی کاغذ بنویسید و دیگران را از نقطه نظراتتان آگاه کنید. ریسک کردن در امور خرید و فروش و اقدامهای برای تغییر و تحول در کسب و کار، توام با موفقیت خواهد بود. اگر ازدواج نکرده اید، احتمال یافتن نیمه گمشده تان این روزها بیشتر است، به خنده ها اجازه ی ظهور دهید و برای افسردگی تان، پی چاره باشید.

    اردیبهشت

     اتفاقی زیبا باعث میشود به یکباره، گامی به جلو بردارید، کیفیت کارتان را بالا ببرید، به علت دوری از عزیزان وجداشدن از گذشته ها و خاطرات شیرین تا حدی بیقرارو نا آرام هستید، یک سفر هرچقدر کوتاه برایتان ضروری است، اکنون زمان مناسبی برای برقراری روابط دوستانه یا شغلی است، گذشته را رهاکنید. پیله کردن به شخصی که رفتنی است، فقط شمارا حقیر و کوچک نشان میدهد.


    بالاخره کارهایی رو در دست میگیرید که باید زودتر از اینها انجامشان میدادید! پیشنهاده همکاری که اخیرا دریافت کردید به صورته جدی تری فکر کنید. ممکن است برایه مدتی کوتاه با فشار و استرسه زیادی مواجه شوید، اما صبر و دقتتان میتواند ان را برطرف کرده و رضایت را جایگزینه ان کند. با وجوده انکه مایل به بیانه افکارتون هستید اما در عمل متوجه میشوید که کاره چندان آسانی نیست

    تیر

     مدام در پی یافتن راه های جایگزین و فرعی نباشید. اعصاب خسته تان نیاز به استراحتی هرچند کوتاه مدت دارد. به زودی خبر خوشی را خواهید شنید. در حفظ دوستان خود و در مراقبت و پایداری از روابط خانوادگی تان تا حد ممکن کوشا باشید. تمرکز بر روی کار دیگران را کنار بگذارید. این کار باعث می شود از انجام مسئولیت های مهمتان عقب بمانید.


    مرداد

    هرچه زندگی را راحتتر بگیرید فردا برایتان راحتتر خواهد شد،خیلی سریع ایده های جدید را جذب میکنید چون مایلید افق دید خود را گسترش دهید،با اطمینان و اعتماد بنفس بیشتری با دیگران برخورد میکنید،با وجود آنکه به سرسختی معروف هستید اما بعد از شنیدن برخی حقایق افکارتان را تغییر خواهید داد،آگاهانه راه خود را هموار کنید تا فضای مناسب برای گفتگوهای حقیقی ایجاد شود


    شهریور


     تضادهای ایجاد شده می تواند مشاجره ای تند را به همراه داشته باشد. اگر این سرسختی ادامه پیدا کند نتایج ناگواری به بار خواهد آمد. لجبازی را کنار بگذارید . سوتفاهم ها برطرف نخواهند شد مگر اینکه خودتان پیش قدم شوید و با شخص مورد نظر مستقیم تماس بگیرید. از وظایف تکراریتان خسته شده اید و به دنبال زمان مناسب برای استراحت و تجدید قوا میگردید.

    مهر

    اگر زمان پیدا نمی کنید موسیقی را در زندگیتان جاری کنید تا تغییر اساسی در روحیتان را به چشم ببینید. حرفی زده اید که پس گرفتنش سخت است. اگر اشتباه بوده عذرخواهی کنید وگرنه پای حرفتان بایستید و خودخوری را کنار بگذارید. بیهوده انرژیتان را هدر می دهید. شما الگوی خوبی برای دیگران شده اید و حتی سخنان و نظرهایتان برای تعدادی از اطرافیان حکم سند را دارد.


    ابان

    رنج و اندوه زیادی را تحمل کرده اید،و احساسات و عواطفتان را به راحتی بروز نمیدهید ،این رویه باعث گوشه گیری و انزوای شما میشود ، به زودی به مهمانی بزرگی دعوت خداهید شد اما احتمال شرکت کردنتان کم است توصیه میشود در برابر وسوسه شرکت در این مهمانی خود داری کنید. در مورد مسئله ای نظرتان را زود عوض نکنید حتی اگر فکر میکنید طاقتتان تمام شده.


    آذر

    از حس همدردی دیگران احساس رضایت خاطر میکنید به نحوی که انگار بار سنگینی را از شانه هایتان برداشته اند با انحطاف پذیری و سازگاری شما گره ای از کار ها باز خواهد شد پاسخگویی به شخصی یا انجام کاری شمارا در فشار یا منگنه میگذارد تا بیشتر کار کنید ابراز احساس و نا رضایتی به شما کمکی نمیکند راهی برای سرعت بخشیدن به امور پیدا کنید

    دی

     یکی از عزیزانتان را بی منظور خواهید رنجاند..مراقب زبانتان باشید، هر گله و شکایتی را به زبان نیاورید. اگر گرفتار عشقی پر شور اما نامعلوم شده اید باید به موقع با احساسات خود کنار بیایید و وضعیت خود را سر و سامان دهید در غیر اینصورت با بن بست ها و دردسرهایی مواجه خواهید شد. بپذیرید که نمی توان جلوی برخی از رخدادها را گرفت. با بگومگو با دیگران بیهوده خود را خسته می کنید.


    بهمن

     بخاطر برخی سخنان در جمع خانوادگیتان کدورت هایی بوجود امده اگربه موقع در رفع انان اقدام نکنید مشکلی بزرگ بوجود خواهد امدمجبور خواهید بود بر خلاف میلتان در یک جلسه کاری مهم شرکت کنید .عدم حضورتان در ان میتواند پیامدهای ناخوشایندی به همراه داشته باشد .. لازم است از محدودیت هایی اگاهی یابید که خیرا جزئی از زندگیتان شده انداوضاع همیشه اینطور باقی نخواهند ماند .


    اسفند


     درمیان نگاههای متعجب وحیرت زده اطرافیانتان همچنان ریسک میکنید وموفقیتهای پی در پیتان نقل مجلس دیگران خواهد شد.رخدادهای غیر منتظره در راه هستند با وجود تلاشهای فراوانتان نمیتوانید بر همه چیز کنترل داشته باشید اجازه بدهید دیگران به راه خودشان بروند اتفاق مهمی تمرکز شما را سلب میکند انعطاف پذیریتان به شما کمک میکند تا بر این ماجرا غلبه کنید.






    برچسب ها زندگی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان