خانه

فال از 1 آبان تا 7 آبان

  • فروردین:موفقیت با یک تصمیم درست برای ریسک کردن شروع میشود.در رابطه بایک برخورد لفظی در روز های آینده احتیاط کنید کنترل کلامتان را از دست ندهید اگر احساس میکنید این روزها انرژی کافی ندارید آگاهانه سرعت انجام کار ها را کاهش دهید تاتوانتان بیشتر شود .مالی که به دستتان میرسد در درست ترین راه ممکن به کار خواهید گرفت.مطمئنا این اولین و آخرین بار نیست.

    ارديبهشت: شما آماده ايد تا براى رسيدن به اهدافتان به سختى كار كنيد. در واقع شما تمام هوش و حواستان را روى اين متمركز كرده ايد كه به ديگران نشان دهيد وقتى پاى رسيدن به اهدافتان در ميان باشد، چقدر جدى مى توانيد باشيد.
    به ياد داشته باشيد كه تنها بر اساس وعده و وعيدهايى كه به ديگران مى دهيد نمى توانيد وجههء اجتماعى خود را بالا ببريد. تا دير نشده، دست به كار شده ، و ايده هايتان را عملى كنيد.

    خرداد : در مورد مسایل بسیار حساسی مجبور به بحث کردن خواهید شد در شرایط فعلی مهربانی شما بیش از هر وقت دیگری به شما کمک میکند تابا دیگران احساس همدردی کنید. در حال حاضر نگرش شما منطقی تر شده است و میتوانید رویای مبهم که داشته اید را به تعادل برسانید و آن را از یک امید واهی به هدف قابل دست یابی تبدیل کنید نگران شخص راه دور هستید که شاید نتواند از پس مشکلات بر آید.

    تير: يك دوست قديمى ناگهان براى شما شخصيت تازه اى پيدا كرده و طرف مقابلتان براى شما جذابيتى فوق العاده پيدا خواهد كرد. گويا عشق تازه اى در راه است. البته نبايد انتظار داشته باشيد كه همهء درها يك شبه به رويتان باز شود. بكار گيرى خلاقيت هاى هنرى كار چندان ساده اى نيست؛ اما اين روزها شما مى توانيد روى مهارتها و حتى افكار عجيب و غريب تان سرمايه گذارى كنيد.

    مرداد : کم خوابی بی طاقتتان کرده اینکه واقعیت و رویا با هم آنقدر ترکیب شوند که نتوانید تفاوت بین آنها را تشخیص دهید وضعیتی بسیار گیج کننده و خطرناک است بکارگیری تخیلاتتان به شما بصورت صحیح این امکان را می دهد که به مرحله جدیدی وارد شوید دوستی در حقتان محبتی خواهد کرد پیاده روی را به برنامه های روزانه تان اضافه کنید .

    شهریور: وقتی به احساس خود اعتماد داشته باشید خیلی راحت تر می توانید از تصمیماتی که می گیرد مطمئن باشید. با شخصی مکالماتی در مورد مسائل کاری خواهید داشت اطلاعات خیلی خوبی را در اختیار شما قرار می دهند که می تواند روی سرعت، پیشرفت و بالا رفتن درآمدتان تاثیر بسزایی داشته باشد. یادتان باشد همه ایده ها لزوماً عملی نخواهند شد، اصرار بیهوده نکنید.

    مهر: باصداقت و روراستی تمام رفتار کنید در غیر این صورت خودتان را در دنیای غیرواقعی که خودتان ساخته اید گرفتار خواهید کرد.بخاطر هیچکس ارزشهای خودتان را فراموش نکرده و کنار نگذارید.کنار آمدن با دیگران نشان دهنده ی ضعف شما نیست بلکه بیانگر قدرت شماست.کاری که مدتها زمان و انرژی شما را گرفته بود بالاخره به ثمر می نشیند.

    آبان: اگر پشتکار و نبوغتان را توامان بخوبی بکار بگیرید می توانید یک رویای دست نیافتنی را به واقعیت تبدیل کنید.درگیر ماجرایی خواهید شد.کاسه ی داغتراز آش نشوید.ممکن است بخواهید در مورد نحوه ی ادامه ی همکاری یا همراهی با شخصی برخی تغییرات ایجاد کنید.چند روزی به این موضوع فکر کنید.اگر با گذشت زمان نظرتان عوض نشد.ایده تان را عملی کنید.

    آذر :تا حد توان به درد و دل دیگران گوش کنید اما راهنمایی‌ نکنید عقل و منطقتان خوب شما را راهنمای خواهد کرد به شرطی آن که راهتان از ابتدا بر اساس فرضیات درست تعریف کنید روز‌های بسیار شلوغ همراه با تجربه‌های شیرین و تازه پیش رو دارید به خواستهای پیش از حد فردی در اطرافتان محترمانه نه بگوید و خودتان رها کنید.

    دی : شما نيازى به اينكه زحمات و كارهايتان در محل كار توسط ديگران ديده شوند نداريد. همين كه وظايف بطور كامل و سر وقت انجام شوند براى شما لذت بخش ترين پاداش ممكن خواهد بود.
    شخصى كه به شما علاقمند است، كمكتان مى كند تا براى رسيدن به نقشهء بلندپروازانه و خلاقانه اى كه داريد برنامه ريزى كنيد. تقسيم كار كنيد تا اين همه فشار را به تنهايى به دوش نكشيد.

    بهمن: اتفاقی باعث میشود به دلتان شادی بیافتد ولبخند بر لبتان بنشیند شما خودتان متوجه نیستید ولی رفتارشما میتواند الهام بخش خیلی ها باشد. اگر در زمینه روابط عاطفی برایتان فزصتی به وجود آمده است آنرا با تامل بیش از حد واین دست و آن دست کردن از دست ندهید .از ریسک کردن نترسید خیلی واضح و صریح در مورد ایده ها و برنامه هایتان صحبت کنید.

    اسفند: پیام یا تماسهای تلفنی ای خواهید داشت که شما را با افراد تازه ای آشنا می کند که می توانند به افراد مهمی در زندگیتان تبدیل شوند. وقت شناس و مراقب کلامتان باشید. با تمرکز آگاهانه و روی آنچه میگویید و می شنوید از اتلاف زمان و انرژیتان جلوگیری کنید. حتی اگر فکر می کنید این روزها تمرکز بر روی جزییات اساسی برایتان دشوار شده است.










    برچسب ها
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان