خانه

فال از 10 اسفند تا 16 اسفند 1392

  • فروردین : مطمئن باشید راهی که می روید به بن بست نخواهد رسید.اگر به دنبال موقیعیتی بودید که به اوج برسید و به خواسته های خود دست یابید ، اینک بهترین زمان است.همه چیز در شرایطی است که فقط یا یک حرکت از طرف شما به نتیجه می رسد.احساس کسالت شما بیشتر به خاطر دور بودن از ورزش است.دوستان خوب و قدیمی را حفظ کنید و با بهانه جویی آنها را از خود نرانید.

    اردیبهشت : اجازه ندهید حقتان در هیچ زمینه ای پایمال شود. چشم پوشی در بعضی مسائل سبب می شود تا افرادی بد عادت شوند. اگر مجرد هستید و در زمینه مسائل عاطفی بر سر دوراهی قراردارید این وضع را ادامه ندهید چون لطمه می بینید. این هفته در خرید و فروش و معامله بخت با شما یار است مهربانی و گذشت شما زبانزد همه است اما اجازه ندهید مورد سوءاستفاده قرارگیرد.فال

    خرداد : اجازه ندهید افرادی که چندان دلسوز هم نیستند برای شما تصمیم گیری کنند و به هر طرف که دلشان می خواهد شما را بکشند.شما فردی مقاوم و صبور هستید. کاری را که شروع می کنید یا تعهدش را می دهید تا پایان ادامه دهید.همین حالا خلاقیت های خود را به کار بگیرید.شما بسیار خوش قلب هستید اما گاهی اطرافیان چهره واقعی تان را زود تشخیص نمی دهند.

    تیر: عادت درونگرایی و سکوت خود را کنار بگذارید. در زمینه مسائل احساسی و عاطفی شما در شرایط خوبی قرار دارید به شرط آنکه با دست خود همه چیز را به هم نریزید. این هفته دست به هر کاری بزنید نتیجه مطلوبی خواهد داشت. احترام و توجه به بزرگتر ها و مراقبت از کوچکترها را کم اهمیت فرض نکنید. تنها ماندن برای شما دردسر ساز خواهد بود

    مرداد: شما متعهد و مسئول هستید و به همین جهت تا انجام دادن تعهد و قول خود از پای نمی نشینید. بزودی احتمال یک عمل جراحی و بستری شدن موقت برایتان وجود دارد. اقدام به سفر کنید و با دست پـُر باز گردید. شما نیازمند استراحت فکری هستید. از هر نوع بگو مگو و بحث و جدل در محیط خانواده و کار پرهیز کنید.

    شهریور : شما به زودی وارد مرحله تازه ایی از زندگی اجتماعی می شوید ، اطلاعت عمومی خود را بالا ببرید ، مطالعه کنید و بر تخصص های خود بی افزایید ، درگیری خانوادگی جزئی برایتان پیش می آید که با حوصله آن را حل میکنید ، اگر مجرد هستید و تمایلی به ازدواج ندارین و فکر میکنین گه با مسئولیت های تازه از اهداف خود دور میشوید ، در افکار خود تجدید نظر کنید.

    مهر : این هفته دوران بحرانی و پر فراز و نشیب شما به پایان می رسد.کمی با سیاست زندگی را پیش بگیرید تا دیگر هیچ نا آرامی در زندگی شما رخ ندهد.می توانید به مرور از بخت بلند خود در همه زمینه ها بهره بگیرید.طرح های نو و تازه ای برای شروع یک کسب و کار جدید در سر دارید.یادتان باشد شریک شدن با هر آدمی به نفع شما نیست.

    آبان : همواره روش زندگی شما کمک و یاری رساندن به دیگران خصوصا به نزدیکان بوده است.به خاطر مشغوله کاری این شیوه را کنار نگذارید .خیلی ها به شما تکیه دارند.درگیری در محیط و فضای کاری را کنترل کنید و اجازه ندهید گسترش یابد.ورزش سبک و تغذیه سالم از ضرورات زندگی است.اجازه دهید اطرافیان حرف دل خود را بزنند.

    آذر : اگر این اواخر دست به هر کاری زده اید با توفیق همراه نبوده از زمین و زمان گله نکنید با تجربیات زی قیمتی که بدست آوردید می توانید بهترین آینده را برای خود بسازید به زودی با ورود یک آشنا و پیشنهادات جالب او تحولاتی در زندگی شما پدید می آید این تحولات از هر جهت مفید است.این روزها از وضعیت مالی مناسبی برخوردار خواهید بود.

    دی : درگیری های عاطفی شما کم کم جایش را به آرامش میدهد.اجازه ندهید احساس کینه در شما تقویت شود ؛ روح پاک و لطیف شما با این مسائل هماهنگی ندارد.بلاتکلیفی در زندگی ،شما را از پیشرفت در کار ها باز میدارد ، قسمت اعظم این مشکل مربوط به یک نقل و انتقال بزرگ است.قرض دادن و قرض گرفتن از مسائلی است که برای شما ایجاد کدورت میکند.

    بهمن : این هفته احتمال دارد در زمینه مسائل احساسی و عاطفی دچار شکست شوید این شکست موقتی است و باعث بوجود آمدن موقعیتی برای خارج شدن از یک بن بست کهنه روحی می شود، سخت گیری به خود از خصوصیات بارز شماست از اینکه با بی تفاوتی موقعیت حساسی را از دست داده اید ناراحت هستید هتوز فرصت باقیست به مسیر دلخواه برگردید.

    اسفند : با ورود افراد جدیدی به زندگیتان تحولات و تغییرات تازه ای رخ می دهد، از این تحولات بهره مثبت ببرید و در ضمن فرست را یرای تغییزات بنیادی در زمینه کاری مغتنم بشمارید، شخصی از راه دور چشم امید به یاری شما دوخته دست از لجاجت بردارید کمی کوتاه بیایید و آرامش روحی را به زندگی خود و اطرافیانتان برگردانید.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان