خانه

فال از 11 تا 17 مرداد 1393

  • فروردین
    در مورد مسائل کاری تحت تاثیر مسائل عاطفی تان قرار نگیرید.تلاش کنید بنده و برده احساسات شدید خود نباشید.با کسانی که به شما علاقه مند هستند با بزرگواری رفتار کنید.با حسادت بیجا وضع مناسب خود رابه مخاطره می اندازید.در خانواده بگو مگویی پیش می آید اجازه ندهید دامنه بحث به درازا بکشد.فال

    اردیبهشت
    با امیدواری به مبارزه با مشکلات ادامه دهید.دوستانتان را فراموش نکنید که در آینده نقش مهمی در زندگی شما ایفا خواهند کرد مشکلاتتان را به تنهایی حل کنید و با تشریح آن ناراحتی دیگران را فراهم نکنید.شرکت در یک میهمانی سبب میشود چهره واقعی شخصی را بشناسید.بدین ترتیب برای آینده خود تصمیم منطقه ایی بگیرید.

    خرداد
    تردید و دودلی را از خود دور کنید.گاهی لازم است نگاهی دوباره به خود بیاندازید و در رفتارتان تغییری به وجود بیاورید.به خاطر داشته باشید همیشه حق با شما نیست حتی اگر نیتتان خیر باشد.اگر در دفاع از حق دوستی برای حفظ منافع تان کوتاهی کرده اید همین امروز برای جبران اقدام کنید.یادتان باشد شما سزاوار بهترینها هستید.

    تیر
    شما روحیه ای مهربان و بسیار فداکار دارید اما مراقب باشید تا مجبتتان سوء تعبیر نشود.واقع بین باشید و در رویا وخیال زندگی نکنید.خیلی سریع تحت تاثیر گفته های دیگران واقع نشوید ثبات عقیده داشته باشید.فقط خودتان مسئول اشتباهات هستید پس دیگران را مقصر ندانید.بیشتر مراقب سلامت خود باشید.

    مرداد
    کمتر در رویا فرو بروید این رویا ها حداقل در حال حاضر غیر عملی هستند تمام سعی خود را به کار ببرید تا کارها را درست انجام دهید.اما اگر خطا کردید تمام وقت خود را با افسوس خوردن سپری نکنید.چنانچه این هفته بدون دلیل احساس اضطراب میکنید مسائل را روی کاغذ بیاورید تا متوجه شوید دلیل برای نگرانی وجود ندارد.

    شهریور
    موفقیت های گذشته و حال نباید شما را مغرور سازد.مثل گذشته با اطرافیان به سادگی رفتار کنید تا همیشه محبوب باشید.آرزویی دارید که به سرعت عملی نمی شود.بی صبری و عصبانیت باعث به وجود آمدن اختلافاتی میان شما و اطرافیانتان میشود.چنان چه مجردید و قصد ازدواج دارید با شانس بلندی همراه خواهید شد.

    مهر
    شخصی در اطرافتان فقط به جنبه های مادی و برداشت شخصی خود از شما اهمیت میدهد هر چه زودتر او را از خود دور کنید.از پیشنهاد تازه ای که به شما میشود هراسی به دل راه ندهید.قبول این پیشنهاد با تمام سختی هایش به نفع شما خواهد بود.سوء تفاهمی باعث ناراحتیتان میشود.در ضمن دچار حسادت هم خواهید شد.اما این ناراحتی ها کاملا زود گذر است.

    آبان
    قولی بدهید که عملی کردنش برایتان امکان داشته باشد.وگرنه به تدریج اعتماد مردم از شما سلب میگردد.این دوره از زندگیاتان تاثیر مهمی در آینده شما خواهد داشت.آنچه این روزها سبب هیجانات و شلوغی هایی در زندگی شما شده در اصل مقدمه حوادث آینده است که خوشبختانه بیشتر آن مثبت و سازنده خواهد بود.

    آذر
    هنگام تصمیم گرفتن تحت تاثیر تبلیغات دیگران قرار نگیرید.شخصا صلاح خود را بسنجید.قبل از قبول هر مسئولیتی باید امکانات خود را بررسی کنید.به زودی هدیه ای دریافت میکنید و خوشحالی غیر منتظره ای پیدا میکنید.جدیدت و دقت در کار باعث موفقیت شما میشود.فرد مورد علاقه تان روی رفتار و اخلاق مهربان شما بسیار حساب میکند.

    دی
    یک مسئله جزئی که اهمیتی برایش قائل نیستید میتواند مشکلاتی برایتان ایجاد کند.بدون مطالعه قبلی تصمیمی نگیرید.اجازه ندهید اطرافیاتان در کارهای شما دخالت کنند.تلاش خود را بکنید تا تحت تاثیر گفته های غرض آلود دیگران قرار نگیرید.این هفته به هر دلیلی دچار خشم و عصبانیت شدید سعی کنید خود دار و صبور باشید.

    بهمن
    روزهای دلپذیری در انتظار شماست.بیش از همیشه مورد محبت اطرافیانتان واقع میشوید.به زودی به یک مسافرت راه دور خواهید رفت یا شخص بسیار عزیزی برای مدتی میهمان منزل شما خواهد بود.همبستگی خانوادگی بسیار محکم و قویی دارید.عشق برای شما دارای جلوه و اهمیت خاصی است به همین دلیل نیز زندگی بدون عشق را مردن تدریجی میدانید.

    اسفند
    قبل از انتخاب هر راهی به دقت فکر کنید.غالبا بازگشت از یک راه غلط کار دشوار و متاسفانه گاه بی ثمریست.ایده آل هایتان را دست یافتنی ترکنید وگر نه ممکن است تا پایان عمر ازدواج نکنید.نا آرامی و سرگشتگی شما را باید به حساب دوری ازعزیزانتان گزاشت.حق گرفتنیست نه دادنی.حقتان را با چنگ و دندان بگیرید.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان