خانه

فال از 15 تا 21 فروردین 1394

  • فروردین :انتظاراتی که از دوستان و اطرافیان خود دارید منطقیست اما باید صبر کنید تا امکان جوابگویی و تلافی داشته باشند. بازگشت خوبی ها و کمک ها در راه است. شما بر خلاف ظاهر محکمتان روحیه حساس و شکننده ای دارید. شما از دروغ بیزارید و آنقدر که به روابط انسانی اهمیت می دهید به کمک و یاری مادی نیم نگاهی هم ندارید. این روزها احتمال یافتن فرد دلخواهتان وجود دارد.

    اردیبهشت:عشق در زندگی شما همیشه نقش مهمی دارد. تا حد ممکن اجازه ندهید پیوند محکمتان دچار از هم گسیختگی شود. در جمع خانواده تان فردی افسرده و غمگین وجود دارد که باید هرچه زودتر اورا کمک کنید وگرنه فضای خانواده تان را تحت تاثیر قرار می دهد. برای کسانیکه احتیاج ندارند هزینه نکنید.در کارهای خانه تاحد امکان کمک کنید تا بارها از روی شانه یک نفر برداشته شود.فال

    خرداد:در زمینه مسائل عاطفی و احساسی خود را خوش شانس نمی شناسید و عقیده دارید که با توجه به امتیازاتتان حقتان بیش از اینهاست. به امروز خود نظر نیاندازید.فرداهای روشنی پیش روست.احساسات خود را هرچه زودتر ابراز کنید .در غیر اینصورت شانس بزرگی را از دست خواهید داد. کاری را که شروع کرده اید تا پایان به پیش ببرید تا با دست خودتان اعتماد به نفستان را زیر سوال نبرید

    تیر: شما به عشق و روابط احساسی اهمیت بسیار می دهید اما با وجود غوطه خوردن در آن خود را تنها و بدون هدف می بینید پس زندگی را به دلخواه خود تغییر می دهید. در سختی ها و مشکلات دریچه ای بگشایید و سعی کنید همه چیز را مثبت ببینید.به این ترتیب مسیر روشن و پرامیدی را دنبال خواهید کرد.در مورد خریدی که در ذهن دارید بودجه خود را حتما در نظر بگیرید.

    مرداد: شانس تازه ای برای یافتن مسیری پر آرامش و سعادت برایتان پیش می آید.باید از این فرصت بهره بگیرید. اگر در صدد یک نقل و انتقال بزرگ هستید باید هرچه زودتر این تصمیم را عملی سازید و بی جهت خود را سرگردان و بلاتکلیف نگذارید. گاهی لازم است کمی از هم دور باشید تا قدر یکدیگر را بیشتر بدانید. فرصت خوبی برای شما ایجاد می شود تا از نظر شغلی و اقتصادی خود را تثبیت کنید.

    شهریور: در روابط با فرزندان خود احتیاط بیشتری کرده و از خشونت یا بی تفاوتی دست بردارید.شانس بالایی برای شروع زندگی مستقل دارید. هفته شادی را پیش رو دارید.برخی از رازهای زندگی خود را نزد خود نگه داریدو برای هرکس و در هر کجا با زگو نکنید.این روزها سراکت در امور اقتصادی و تجارت جایز نیست خصوصا اگر با غریبه باشد.هنگام عصبانیت تصمیم به انجام کاری نگیرید.

    مهر: با گفتگویی دوستانه مچ افرادی جلوی شما باز می شودخصوصا آن گروه که سعی دارند با غیبت و حرف و سخن از این به آن بردن سبب دشمنی ها شوند.با شناسایی این افراد طردشان ضروری است.در بدست آوردن هدفها بسیار عجول هستید بطوریکه گاه در مسیر این تعجیل دچار تکرار می شوید . عاقلانه و با صبر پیش بروید.در حال حاضر عشق برای شما دردسر ساز و پرهیاهو است.

    آبان : ازدوستان و آشنایان توقع منطقی داشته باشید .اگر گاهی به دلایلی به خواسته هایتان نمیرسید ناراحتی و عصبانیت را از خود دور کنید و با توجه به ظرفیت افراد با آنها برخورد کنید. در زمینه مسایل عاطفی و احساسی به سوی ایده هایتان پیش می روید. این هفته سعی کنید معامله ای انجام ندهید. مجادله لفظی با یکی از دوستان امری عادی است و نباید بیشتر از آنچه لازم است راجع به ان فکر کنید.

    آذر : اگرچه نظم و ترتیب درکار و زندگی شما همیشه جایگاه مهمی داشته اما اخیرا دچار آشفتگی شده اید .اگر به موقع وضعیت کاری و زندگی خود را تنظیم نکنید اوضاع کاملا بهم می ریزد.اگر درگیر عشقی پرشور و احساسی شده اید نیاز به مطالعه بیشتری دارید. به شخصی سوظن دارید که یک دوست خوب از آب در خواهد آمد.کسی که مدتها قبل به او کمک کرده بودید در وضعیت بغرنج شمارا یاری می رساند.

    دی: در زمینه مسائل احساسی دچار یک گره کور هستید ،زندگی خود را طوری تنظیم کنید که این گره کور بر آن اثری نگذارد . در شرایط تازه ی برای تشکیل زندگی دلخواه خود قرار می گیرید.خبر های خوشی در رابطه با کار برایتان در راه است،شما احتیاج به مسافرتی ولو کوتاه دارید حتما شرایط این مسافرت را مهیا سازید.تفکرات جدید را ابتدا کمی محافظه کارانه و در یک مقیاس کوچک به کار گیرید.

    بهمن :دچار تزلزل نشوید ، به شدت مراقب باشید و تله های خطرناک را زیر پای خود ببینید تولد بچه ای در کانون خانواده ناگهان زندگیه شما را دگرگون میسازد هفته ی شادی پیش رو دارید ، در اختلافات خصوصی دیگران دخالت نکنید و سرتان به کار خودتان باشد به کوچکترها کمک کنید چون به کمک شما نیاز دارند ، جرو بحث نکنید و از توضیح اضافه دادن بر حذر باشید.

    اسفند : بدون علاقه ازدواج نکنید. در تصمیم خود تجدید نظر کنید. اگر بر سر دوراهی برای تصمیم گیری هستید با تفکر و مشورت راه درست رو انتخاب کنید. در یک گفتگوی مهم شرکت میکنید که ابتدا ممکن است برایتان گیج کننده باشد اما بعد بر مطلب مسلط میشوید. سعی کنید مقتصد باشید ممکن است شرایط حادی پیش بیاید. پیشگیری بهتر از درمان است. بهتر است اماده باشید.
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان