خانه

فال از 2 مرداد تا 8 مرداد

  • فروردین : بهتر است بیشتر از همیشه به ندای عقل خود توجه کنید ودر هنگام تصمیم گیری ها مدبرانه عمل نمایید موانع را از سر راه خود بردارید سپس با خیالی راحت در انتظار نتایجی مثبت باقی بمانید طی روزهای اخیر بیش از حد فعال بوده اید و حالا زمان استراحتتان فرا رسیده است تا توان رفته را دوباره بدست بیاورید خطر نکنید نامه ای دریافت میکنید حواستان باشد فرصت های ناب فقط یک بار وارد زندگی افراد میشوند.

    اردیبهشت : با اطرافیان خود با عشق و محبت برخورد کنید و عبارت آرام بخش دوستت دارم را بارها با خود زمزمه کنید، تا به عشق ناب خود به خویشتن اطمینان پیدا کنید. بهتر است برای مدتی انگیزه ها و نیات درونی تان را نزد دیگران برملا نکنید. اگر در هنگام تصمیم گیری سرنوشت سازی با مشکلی مواجه شدید برای درخواست کمک از افراد با تجربه و خیرخواه تردید به دل راه ندهید. روی اشتباه هایتان پافشاری نکنید.

    خرداد: سر انجام به تعادل و آرامش دست خواهید یافت که مدتها در انتظارش بوده اید اگر بر سر دو راهی قرار گرفته اید برای آنکه انتخاب بهتر صورت دهید بهتر است وضعیت خانواده گی و مالی خود را با دقت بر رسی کنید در این زمان تقویت حساب بانکی تان عملی عاقلانه تر محسوب میشود. قدرت سکوت و صبر را دسته کم نگیرید با گفتن یک کلمه حساب نشده ممکن است همه چیز را آنچنان به هم بریزید که دیگر قادر به جمع کردن مشکل نباشید.

    تیر: از حضور طولانی شخصی در خانه تان هر چه سریعتر خود را خلاص کنید.با افرادی مواجه خواهید شد که میتوانند الهام بخش شما باشند.دیدار غیر منتظره با فردی دیر آشنا در دل تان امیدی خواهد اندخت.
    به یاد داشته باشید شما تنها فردی هستید که میتوانید رویا های تان را به واقعیت تبدیل کنید تحت هیچ شرایطی امید خود را از دست ندهید.یادتان باشد ایمان،جسارت و اعتماد به نفس در زندگی تان در این روز ها نقش موثری ایفا خواهد کرد.

    مرداد : ممکن است از نظر سلامتی با مشکلاتی مواجه شوید،شیوه های ارتباطی تان را عوض کنید تا از رفتار و عکس العملهای دیگران کمتر رنجیده خاطر شوید،اگر این روزها متوجه شدید یکی از عزیزانتان مخفیانه در مورد رفع مسائل شما دخالت کرده عصبانی نشوید،شمابه خوبی می دانید که قصد او خیر بوده، قدر دان باشید و کمتر پرخاش کنید آرامش وجودیتان بیشتر می شود.

    شهریور: نشان ندادن احساسات قلبی و واقعی تان در این زمان ممکن است براس شما کار آسانی نباشد اما قدرت و توان حقیقی شما را نشان می دهد. برای یافتن قطعۀ گمشدۀ این معمای پر پیچ و خم لازم است با عزمی راسخ پیش بروید و نگذارید سر خوردگی ها از ادامۀ راه بازداردتان مهم نیست برای چه مدتی در محدودیت ها گیر افتاده اید، وقتی وارد اتاق تاریک شوید چراغ را که روشن کنید دیگر اهّمیت ندارد که چند سال اتاق تاریک بوده.

    مهر: حالا که بیشتر از گذشته تلاش و کوشش می کنید و تصمیم گرفته اید ارزش و توانایی خود را به دیگران نشان دهید بهتر است با تمرکز بیشتر، حواسی جمع و چشمان و گوش های کاملاً باز به سمت جلو پیشروی کنید در غیر اینصورت ممکن است فرصتی ناب و ارزشمند را از دست بدهید. این روزها از هیچ رخدادی در زندگی تان ساده و بی توجه نگذرید، از فرصت ها استفاده کنید. با قضا و قدر ستیزه و لج بازی نکنید.


    آبان: به زودی تغییری بسیار جالب در زندگی تان ایجاد می شود و شادمانی را از اعماق وجودتان تجربه خواهید کرد. در مورد یکی از دوستانتان به اسراری پی خواهید برد که می تواند روی نوع و کیفیت رابطه تان اثر بگذارد. از نظر وضعیت کاری یا تحصیلی با ترقی و پیشرفت غیر منتظره مواجه می شوید. روی پیشنهاد جدیدی که به شما خواهد شد خوب فکر کنید. برای دوباره روشن کردن شمعی که در دلتان خواموش شده است دست به کار شوید.

    آذر: تا جای ممکن با بلند نظری و سخاوت با اطرافیانتان برخورد کنید و از خطاهای آنها چشم پوشی کنید تا دیگران نیز اشتباهات شما را نادیده بگیرند.کاری را باید هر چه زودتر انجام دهید که میتواند بسیاری از مشکلاتتان را برطرف کند.نقاط ضعف و قصورات خود را به گردن دیگران نیاندازید این کلید موفقیت شما در دنیای بزرگیست که عاری از کمبودها نیست. امید دوستی را نامید نکنید چشم انتظار شماست.

    دی: بستگی به شما دارد که چگونه نسبت به مشکل پیش آمده از خود واکنش نشان دهید ، عشق و محبت انتخابی است که درب آن همیشه به روی شما باز است. خبرهای شاد و امیدوارکننده یی در راه هستن که بعد از شنیدن شان می توانید جشن بزرگی به راه بیاندازید، تحت هیچ شرایطی در لاک خود فرو نروید و راههای ارتباطی خود با دنیای بیرون را افزایش دهید، بزودی این مرحله از زندگی تان نیز می گذرد و بعد از مدت کوتاهی از این وضعیت بلاتکلیفی خارج خواهید شد.

    بهمن: تا میتونید از مصاحبت با دوستان و اقوام خود لذت ببرید. به یادگیری هنر یا فنون جدید بپردازید. تا رنگ تازه ای به زندگی خود بزنید. ورود افراد جدید به زندگیتان را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید که هر رخ داد جدیدی در زندگیان حکمت دارد. در هنگام یک تصمیم گیری احساسی تردید به خود راه ندهید. با جرات و جسارت آن را اتخاذ کنید. این هفته دست به شراکت نزنید.

    اسفند : بهتر است بررسی دقیق و کاملی روی وضعیت مالی خود بعمل آورید و بر اساس آن تغییراتی برای بهبود اوضاع در زندگی ایجاد کنید ، برای عملی کردن ایده های جدید خود از هزینه کمتر و ابتکارتان استفاده کنید ، درهای جدیدی بزودی برویتان گشوده می شوند ، کافی ست چشم به درهای بسته ندوزید ، در هنگام مواجهه با شخصی ، با گام های استوار پیش بروید و سرتان را بالا نگه بدارید ، اجازه ندهید اضطراب به دلتان راه پیدا کند.




     








    برچسب ها
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان