خانه

فال از 21 تا 27 تیر 1393

  • فروردین:از گذشته عبرت بگیریدواشتباهات گذشته قدیمی را تکرار نکنید. از اینکه به استقبال اشتی کردن بروید ضررنمیکنید.با خودتان صادق باشید .با هرکسی شریک نشوید .به سلامت خود و ورزش اهمییت بدهید .به دوستی یک طرفه دل نبندید. و تکلیف خود را زودتر روشن کنید. این روزها در هزینه کردن برای امور مختلف بیشتر دقت کنید .

    اردیبهشت : اینروزها برایتان سخت است که تمرکز داشته باشید به خاطراین که خیلی چیزها توجه شما را جلب کرده اند. کنجکاوی شما سخت تحریک شده است بهتر است که به آموختن چیز های جدید علاقه نشان دهید . در یک مکان ثابت نمانید و عطش خود را به دانستن ویاد گیری فرو بنشانید . اطرافیان خود را بهتر بشناسید و ارتباط خود را با بدگویان محدود و یا قطع کنید.فال

    خرداد : ممکن است فاصله ای که معمولا بین افکار و احساساتتان میگذارید دوست داشته باشید اما حالا به نظر میرسد این 2 به طرز عجیبی به هم آمیخته اند نیازی نیست که رشته های عاطفی و منطقیتان را از هم جدا کنید. آبروی دیگران را در نظر داشته باشید و بعد نظرتان را بگویید.به بزرگترهای فامیل احترام بگذارید و نصیحت های آنها را جدی بگیرید. صبوری را تمرین کنید.

    تیر: این روزها ممکن است بسیار عصبانی باشید به خاط اینکه در مخمصه جدیدی گرفتار شده اید و ترجیح میدادید که وضعیت را به عقب باز گردانید ماندن در گذشته سودی ندارد زیرا ایند به سرعت در حال جلو امدن است قبول این واقعیت که زندگی شما در بسیاری از موارد تغییر خواهد کرد می تواند اولین گاهم به سمت باز یافتن امنیت و اطمینان شما باشد

    مرداد:به یک برنامه ریزیِ دقیق و درست احتیاج دارید تا زندگیتان کمی سر و سامان بگیرد،بینِ اوقاتِ فراغت و مواقعی که سرِ کار هستید فرق بگذارید و کارتان را جدی بگیرید،از قرض گرفتن پرهیز و اندازه ای که در وسعتان هست خرج کنید،آرزویِ بزرگی در سر دارید که به این زودی ها به آن دست نمی یابید،انتقادِ صحیحِ دوستان را قبول کنید و در پیِ رفعِ عُیوبِ خود بَر آیید.

    شهریور:ممکن است شما از کارهای تکراری که اخیرا مجبور به انجام آنها هستید خسته شده باشیدوکمتر تلاش کنید تا روی وظایفی که شما را از لحاظ روحی ارضا میکند تمرکز کنید شما دایم در حال خیال بافی در باره یک زندگی عالی و ایده آل در آینده که به نظرتان میرسد دوراز دسترس است میباشید. درباره اینکه چگونه باید به آنجا برسید نگران نباشید خیال بافی راکناربگذارید

    مهر:به نظر میرسد این اواخر هیچ چیز نمی تواند شما را از طراحی یک ماجراجویی کوچک باز دارد..شما بزرگ فکر میکنید از استعداد های بالقوه ی و توانایی های بالفعل خود کمال استفاده را ببرید..به موفقیت خود ایمان داشته باشید دلخوری ها را کنار بگذارید و با دوستانتان مهربان تر باشید اگر دلتان میخواهد به شخص مورد علاقه تان نزدیک شوید این کار را امروز انجام دهید

    آبان : از اينكه كار مهمى چون تحصيل را دوباره از سر بگيريد نترسيد،شما آماده پذيرفتن ريسك هستيد،مخصوصا اگر بدانيد كه شادى و نشاط را در زندگى شما افزايش ميدهد،اين براى شما ميتواند بسيار خلاقانه و مفيد باشد،يادتان باشد مهم است كه بتوانيد همزمان شخصيت درونى و هنرمند خود را نيز به نمايش بگذاريد، براى تك تك روزهاى خود برنامه ريزى داشته باشيد.

    آذر: قلب پاک وبی کینه شما باعث می شود به سرمنزل مقصود برسید . قدر خودتان را بدانید واعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. اگرمیخواهید با کسی شریک شوید تمام جوانب را بسنجید و با آدم های خبره مشورت کنید. به سلامتیتان اهمیت بدهید و از سخن چینان دورینمایید با صبر و حوصله به خیلی از آرزوهای خود دست خواهید یافت. خبر خوشی برایتان در راه است.

    دی: شما آماده یک تغییر هستید و فقط می خواهید که این تغییر به روش شما انجام شود. نیازها و احتیاجاتی که قبلا داشته اید همه تخت کنترل هستند اما ممکن است دیگران نگران باشند که چگونه می خواهید از پس انها بر ایید. شما طرحی در ذهن دارید که فقط باید فرصت لازم را بدست بیاورید تا تلاشتان را شروع کنید. پرداختن به کاری نباید شما را از یک کار خوب دیگر بازدارد.

    بهمن : تلاش و سعی شما برای رسیدن به هدف ستودنی است.احترام بزرگترها را نگه دارید و بی مهابا نظر منفی خود را درباره ی دیگران بیان نکنید.انتظار نداشته باشید بدون زحمت به پول و ثروت برسید،برای ازدواج کسی را انتخاب کرده اید اما اوضاع چندان بر وفق مرادتان نیست بعضی وقت ها کم حوصله و پرخاشگر می شوید که باید این نقطه ضعف را برطرف نمایید.

    اسفند:باز کردن دریچه قلبتان برای شما اسان نیست .در مقابل ترس های خود بایستید که باعث میشود قوی تر از این چیزی شوید که همیشه فکرش را میکردید.دست دوستان واقعی را صمیمانه بفشارید و قدرشان را بدانید.یکی از دوستان قدیمی به دیدارتان می اید و خبر های خوبی به شما میدهد از لحاظ مالی رو ز های نصبتا دشواری را پیش رو داریددربرخورد با دیگران مهربان باشید .

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان