خانه

فال از 25 تا 31 مرداد 1393

  • فروردین:اطرافیان شماازداشتن دوستی چون شمادر کنارشان بسیار خرسندندمنطقی بودن شماهمیشه در برجای گذاشتن پایه های محکم واستوار دوستیها نقش اساسی دارد.در زمینه مسایل احساسی و عاطفی کمی حوصله به خرج دهید نگران نباشید با مشکلی مواجه نمیشوید سعی کنید تا بجای تجربه شخصی از دیگران نیز پند بگیرید.

    اردیبهشت: این هفته با خوشبینی پا به میدان بگذارید و روحیه منفی که در نتیجه ی تجربیات تلخ گذشته پیدا کرده اید را کنار بگذارید. شانس بزرگی برای شما پیش آمده تا برای خرید و فروش و معاملات وارد میدان شوید، شما از سود قابل توجهی برخوردار خواهید شد چشم و گوش بازتری داشته باشید و در پذیرفتن عشق و دوستی تازه دودلی را کنار بگذارید.فال

    خرداد: اگر شرایط زندگی تان به همین نحو پیش برود دست به نقل وانتقالات تازه خواهید زد شما دارای سیاست ویژه برای کار و زندگی هستید و درست قبل از وقوع هر مشکلی به موقع عمل کرده وخود را از معرکه دور میسازید این هفته نیز مراقب باشید تا دچار دست پاچگی نشده و مسیر خود را گم نکنید خیر خواهی شما راهنما یتان خواهد بود.

    تیر : روابط خانوادگی و زناشوی همیشه به هماهنگی دو طرف ارتباط دارد اگر یکی از طرفین دچار سوء تفاهم شود به کلی همه چیز از هم می پاشد. گاهی ممکن است حساسیت بیش از حدتان شما را تا مرز فاجعه پیش ببرد. گاهی حسود به نظر می رسید ، در حالی که چنین نیست. به جای حساسیت به ابتکار عمل دست بزنید که توام با توفیق است.

    مرداد: رویدادهایی سبب شده میان شما و طرف مقابلتان اختلاف و کدورت به وجود آید همین مسئله شما را به یک مرحله ی حساس کشانده است که اگر از بعضی اطرافیان خیرخواه کمک نگیریدتحت تاثیر بعضی افراد دوست نما همه چیز را بهم خواهید ریخت هوشیار و منطقی باشید و تصمیمی بگیرید که بعدا پشیمان نشوید گذشت داشته باشید.

    شهریور: اشخاصی می کوشند تا برای شما دردسر و مانع ایجاد کنند یادتان باشد چاه کن همیشه ته چاه می ماند و خود را به دردسر و مشکل می اندازد سرسختی شما سبب می شود تا از خیلی از موانع به سلامت بگذرید حس ششم در شما بسیار قوی است و اگر به درستی به کار گرفته شود برایتان بسیار مثبت و تاثیر گذار خواهد بود.

    مهر: شما در برخورد اول زیاد زودجوش و صمیمی به نظر نمی آیید.به دلیل شرایط خاص زندگیتان تا از دورن آدمها و از اخلاقیات آنها باخبر نشوید تن به دوستی و رفاقت نمی دهید .یادتان باشد سخت گیری بیش از حد ممکن است باعث شود زوج ایده آلتان را پیدا نکنید در حالیکه او در کنار شما قرار دارد..از انتقام جویی و تلافی کردن بر حذر باشید

    آبان :احساس مسئولیت درشماسبب می شودکه گاه خودرابه دردسربیندازیدتادیگران لطمه نبیننداین احساس خوبیست ولی نه به قیمت ازدست رفتن زندگی خودتان این اواخرزندگیتان به دلیل برخی تصمیم های غلط اطرافیانتان دچارتزلزل شده هرچه زودترخودراازاین معرکه بیرون کشیده وبه مسیردرست برگردیدبه باورهای خودایمان داشته باشید

    آذر:در نظر دیگران شما فردی تودار و گاهی مرموز به نظر می رسید درحالیکه در واقع تودار بودن شما به حوادث زندگیتان در گذشته و به حضور آدم های منفی و مردم آزار ارتباط پیدا میکند. همچنان خود را از اجتماع آدم های دورو کنار بکشید.در زندگی زناشویی خود باید رعایت همه چیز از جمله عدالت و برابری را بنمایید.

    دی: این هفته حسودان چنان عرصه را بر شما تنگ می کنند که احساس کلافگی می کنید. خوشبختانه زندگی برای شما توام با بخت بلند است و مشکلاتتان رفع می شوند. محبوبیتتان در میان دوستان و آشنایان و ابتکار عمل شما سبب رفع دردسرهایی می شود که پیش رویتان است. اگر تصمیم به تشکیل زندگی مشترک دارید قطعی و سریع تصمیم بگیرید.

    بهمن : انعطاف پذیری شما سبب می شود در برابر مشکلات زندگی تاب بیاورید از پای نیوفتید و برای شروع دوباره و حتی چند باره آماده شوید، تنها مساله ای که شما را آزار می دهد دروغ و خیانت است این مسائل به کلی روحیه و افکار شما را به هم میریزد و عصبی و ناراحتتان می سازد در گزینش همراه زندگیتان دقت کنید.

    اسفند: یک دندگی سبب می شود از آن حالت دوست داشتنی خود خارج شوید به خاطر بعضی مسائل حساس یا بعضی اشخاص که سعی در به وجود آوردن موقعیت های خاص دارند دچار لجاجت نشوید به زودی موانع را از پیش روی خود برخواهید داشت اگر مجرد هستید شانس بزرگی برای شروع زندگی مشترک دارید اگر از یار خود جدا شده اید در شرف بازگشت و آشتی هستید .

    اختصاصی سایت زیباکده


    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان