خانه

فال از 28 تیر تا 3 مرداد 1393

  • فروردین : اجازه ندهید فشارهای مالی شما را ناامید کند با چند روزی تحمل خواهید توانست اوضاع را بار دیگر بر وفق مراد خود بسازید . به راهنمایی های مالی دیگران اهمیت بیشتری بدهید . برای گذراندن وقت بیشتر با طرف مقابلتان دیدار و معاشرت با دوستانتان را کمتر کنید اما مواظب باشید کسی از این موضوع سواستفاده نکند .

    اردیبهشت : این هفته میتوانید با خیال راحت تصمیمات مالی بگیرید عشق به روی شما لبخند میزند و میتوانید با داشتن زبانی خوش به روابط عاشقانه و زناشوییتان تحکم و خوشبختی بیشتری ببخشید طرف مقابلتان را به شام دعوت کنید اگر روزانه به پیاده روی بروید نگرانی از بابت سلامتی خود نخواهید داشت زود رنج نباشید تا دیگران را نرنجانید .

    خرداد : اگر اجباری ندارید این هفته دست به هیچ گونه خرید نزنید و هنگام خرید نیز به مبلغ رسید توجه بیشتری داشته باشید سعی کنید پول نقد و دسته چک خود را در خانه بگذارید از فرصتهای بدست آمده برای شناخت بیشتر شخصی که دوست دارید حداکثر استفاده رو ببرید ... روابط به هم خورده ی زناشویی بار دیگر مسیر پیوند خوردن را خواهد پیمود .

    تیر : امکان افزایش خقوق یا ترفیع مقام برایتان وجود خواهد داشت مواظب باشید قرارهای مهم کاری خودتان را نه تنها فراموش نکنید بلکه سر وقت نیز حاظر شوید بخشی از وقتتان را در فعالیتهایی که به نوعی به امور خیریه و کمک به دیگران مربوط میشود صرف کنید ... روابطتان با همسر یا نامزدتان آنچنان فوق العاده خواهد بود که خودتان نیز متحیر خواهید شد.

    مرداد : امکان سفر برای دیدن شخص مورد علاقه برایتان بوجود خواهد آمد مواظب باشید که به خاطر مخارج نه چندان مهم دست به پس اندازتان نزنید روزهای آتی برای هرگونه معامله و سرمایه گزاری برایتان خوب است اگر دیگر متوجه شدید ک همسرتان به شما روی خوبی نشان نمیدهد حساس نباشید او نیز مشکلات خودش را داشته و احتیاج به تنهایی دارد .

    شهریور :این روزها دست به هرچیزی بزنید تبدیل به طلا میشود میتوانید به جرات دست به هرگونه سرمایه گزاری ، آغاز شراکت شغلی و مالی بزنید بهتر است با دقت بیشتری به درد دلهای افراد خانواده گوش کنید اگر موفق شوید تا جلوی فشارهای عصبی را بگیرید در نتیجه تمام هفته نیز میتوانید از آرامش خود لذت ببرید احتیاط کنید .

    مهر : در رویا زندگی کردن و از واقعیت ها دور شدن درجا زدن است آستینها را بالا بزنید و با همت دست به کار شوید این هفته مواظب وسوسه ی خربدهای بیهوده و ولخرجی باشید شانس به شما رو میکند در فعالیتهای گروهی و حتی ورزشی شرکت کنید و خودتان را در خانه زندانی نکنید درهای قلبتان را بروی عشقی جدید باز کنید .

    آبان : احساس میکنید موقعیت مالی شما در حال حاظر آنچنان که باید درخشان و رضایت بخش نیست احتمال جدایی از شریک مالیتان وجود دارد اما نگران نباشید موقعیت مالیتان در جهت بسیار مثبت و چشمگیری به جلو خواهد رفت شما گرفتار ناملایمات و گرفتاریهای احساسی نخواهید شد تلاش کنید مغرور نباشید .

    آذر : این هفته هرچه بگویید و انجام دهید در جهت بهبود روابط عاشقانه تان خواهد بود اگر مجرد هستید بهترین موقع برای رفع سوء تفاهماتتان است شانس بار دیگر به رویتان لبخند میزند به نصایح مالی دیگران گوش ندهید شما موفق به کسب مبلغ قابل توجهی در یک معامله خواهید شد هنگام ذانندگی حداکثر احتیاط را به کار گیرید .

    دی : انتخاب همسفر درست مهمترین گام در تضمین شادیست در رابطه با مساءل مالی به همه اعتماد نکنید برای حل مشکلاتتان از دیگران راهنمایی بخواهید سعی نکید همیشه حرف آخر را شما بزنید مراقب باشید تا با خودخواهی دیگران را نرنجانید اسراف نکنید طبیعت تلافی آنرا سرتان درخواهد آورد این هفته هدیه ای دریافت خواهید کرد .

    بهمن : در بهترین دوره برای پس انداز نمودن قرار دارید شما صاحب هرچه مرود نیاز خود و خانواده تان است هستید بهتراست دست به خریدهای نه چندان مهم نزنید اگرچه منبع درآمدتان اضافه خواهد شد ولی اندکی احتیاط نیز میتواند آرامشی طولانی را ضمانت کند شریک زندگیتان از تصمیمات شما در شرایط مختلف حمایت میکند از این موضوع سواستفاده نکنید .

    اسفند : احتمال دارد مخارج غیر منتظره شما را تحت فشار مالی قرار دهد اما خوشبختانه موقعیت مالی و شغلی شما کاملا بر وفق مرادتان خواهد بود به دوستان و اطرافیانتان اجازه ندهید با دخالتهای بیجا در روابط زناشویی تان تزلزل ایجاد کنند سعی کنید کار و تفریح را باهم مخلوط نکنید در مورد سلامتی خود بی احتیاطی به خرج ندهید.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان