خانه

فال از 3 اسفند تا 10 اسفند 1392

  • فروردین : قبل از انتخاب هر راهی به دقت فکر کنید.غالبا بازگشت از یک راه غلط کار دشوار و سخت تری است.در آینده ای نزدیک به سفری خواهید رفت و یا اقوامی که دور از شما به سر می برند به ملاقات شما می آیند.نا آرامی و سرگشتگی تان را به حساب دل تنگی تان بگذارید.شخصی در خانواده از شما دلگیر است.سعی کنید دا او را به دست آورید.

    اردیبهشت : تردید را از خود دور کنید تا کمتر دچار آن شوید.فکر کردن خوب است به شرطی که این افکار عملی شود.این هفته سعی کنید تا انجام کارهای خود را ساده کنید.جوش و خروش به سلامت شما لطمه می زند.هدیه ای را از شخصی نزدیک دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند.در میان چشمان حیرت زده اطرافیان دست به کاری می زنید که بسیار موفقیت آمیز است.فال

    خرداد: با امیدواری به مبارزه با مشکلات ادامه دهید.موفقیتتان حتمی است.دوستانتان را فراموش نکنید که در آینده نقش مهمی در زندگی شما ایفا خواهند کرد.مشکلاتتان را به تنهایی حل کنید و تشریح آن ناراحتی دیگران را فراهم نکنید.شرکت در یک مهمانی سبب می شود چهره واقعی فردی را بشناسیذ.برای آینده خود نصمیمی منطقی بگیرید.

    تیر: برده احساسات شدید خود نباشید. با کسانی که به شما علاقهمندهستند با بزرگواری رفتار کنید وگرنه رنجیده خاطر میشوید. با زیاده روی درکارها و حسادت بیجا خود را به خطر نیندازید، درخانواده شما کمی بگو مگو میشود ، اجازه ندهید که دامنه بحث به درازا بکشد. با پیش آمدن اتفاقی دچار پشیمانی شده و خود را مقصر آن میدانید

    مرداد : کمتر در رویا فرو بروید این رویاها در حال حاضر غیر عملی هستند.تمام سعی خود را به کار ببرید تا کارها را درست انجام دهید اما اگر خطا کردید ، تمام وقت خود را به افسوس خوردن سپری نکنید.این هفته بدون دلیل احساس اضطراب و نگرانی می کنید .این حالت دوام چندانی ندارد و به زودی بر طرف خواهد شد.یادتان باشد حق گرفتنی است.

    شهریور : این هفته ریسک در زمینه خرید و فروش و اقداماتی برای تغییر و تحول در کسب و کار برایتان همراه با موفقیت خواهد بود.یک مسئله جزئی که اهمیتی برایش قائل نیستید می تواند مشکلاتی ایجاد کن و در آینده باعث ناراحتی تان شود.بدون مطالعه قبلی تصمیمی نگیرید.اگر به هر دلیلی دچار خشم یا عصبانیت شدید ، خوددار و صبور باشید.

    مهر : نگرانی را از خود دور کنید.برنامه هایتان به سهولت عملی می شود.این هفته در انجام کارهای کتبی احتیاط بیشتری به خرج دهید تا بعدها مشکلی برایتان پیش نیاید.احتیاج به یک مسافرت دارید.سعی کنید تدارک این سفر را هر چند کوتاه هر چه سریعتر ببینید.خوشبختی در کنار شما لانه کرده است.با کمی صبر آن را خواهید یافت.

    آبان : جاه طلبی تان می تواند برایتان دردسر ایجاد کند.این هفته تا حد ممکن مراقب انتخاب هایتان باشید.با پیش آمدن بعضی حرف ها در جمع خانوادگی تان کدورت هایی پیش می آید که اگر به موقع در رفع آن اقدام شود احتمالا به صورت یک مشکل در خواهد آمد.برای شما زندگی بدون عشق مردن تدریجی است.به زودی دیدارتان با یک دوست قدیمی تازه خواهد شد.

    آذر: کسب دانش و پیشرفت تحصیلی برای شما بسیار مهم است.تصمیمات این دوره از زندگیتان تاثیر مهمی در زندگی آینده تان خواهد داشت.هنگام تصمیم گیری آرامش خود را حفظ کنید.شما غالباً زندگی آرام و بدون سر و صدائی داشته اید همین مسئله بر روحیه شما تاثیر مثبتی دارد.یادتان باشد برای هیچ کس بیش از توانتان از خودگذشتگی نکنید.

    دی : از مسئولیت های تازه ای که به شما واگذار می شود هراسی به دل راه ندهید.قبول این مسئولیت با تمام سختی هایش به نفع شما خواهد بود.سوء تفاهمی باعث ناراحتی شما می شود در ضمن دچار حسادت نیز خواهد شد اما این ناراحتی ها کاملا زودگذر هستند.در خانواده تان بر سر موضوعات جزئی بگومگو می شود.آرام باشید و سعی کنید پی آن را بگیرید.

    بهمن : کوچک ترین مسائل به صورت حوادث بزرگی به نظر شما کی آید.گاهی ترس و دودلی شما را از کار می اندازد و مانع پیشرفت شما می شود.عاقبت هر کاری ببینید و بدترین احتمال را در نظر بگیرید تا بتوانید ترس را از خود دور کنید.در روزهای آخر این هفته ساعات دلپذیری در انتظار شما است.خبری خوش و غیر منتظره دریافت می کنید.

    اسفند : قولی بدهید که عمل کردنش برایتان امکان داشته باشد وگرنه به تدریج اعتماد مردم از شما سلب می گردد.عقاید خود را با همه در میان نگذارید احساسات و هیجانات و شادابی هایی در زندگی شما ایجاد شده است که مقدمه حوادث آینده است.حوادثی که خوشبختانه بیشتر مثبت و سازنده خواهد بود.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها زندگی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان