خانه

فال از 3 بهمن تا 9 بهمن


  • فروردین : شما قدرت حل تمام مشکلات خود را خواهید داشت ..به جای گوشه نشینی و گریز از دیگران بهتر است در پی دوستانی باشید که آنها را از خود رنجانده یا دور کرده اید...از جنگ و جدال در خانواده یا محیط کار پرهیز کنید ...رویدادی در کمین شما نشسته جوانب احتیاط را رعایت کنید ..از کسی که واقعا خیرخواه شماست کمک بگیرید ...دچار تشویش و نگرانی هستید فکر میکنید که به آنچه میخواهید نمیرسید..به جای گله تلاش کنید.

    اردیبهشت: در مورد یک تصمیم احساسی بر سر دوراهی قرار گرفته اید. این دو راهی تنها با تصمیمی قابل حل است که از روی عقل و اینده نگری گرفته شود. هر کسی بهتر از دیگران می داند که چه زمانی به خودش دروغ می گوید. خود را از مسیر هوس و وسوسه هر چه زودتر دور کنید. آرامش به سراغتان خواهد امد. از حالا به بعد کمی جدی تر به خود بپردازید. از فداکاری در مورد بعضی ادمها که قدرتان را نمی دانند خودداری کنید.

     خرداد: در حال حاضر زود است در باره رویداد های که در زندگی تان پیش امده نظر دهید .زندگی شما همیشه ، با فراز نشیب فراوانی همراه است اما به خاطر روحیه ویژه ای که دارید ترجیح میدهید مسایل خود راشخصا حل کنید .امروز به خاطر مساعلی در صدد تصمیم گیری در ادامه همکاری هستید .باید کمی به دور از فشار و مسایل مادی عاقلانه فکر کنید.خیلی ها انتظار میکشند تا شاهد شکست شما باشند .

     تیر: گاهی کوتاه آمدن و پذیرش بعضی مسائل نه چندان مطلوب دربرابر رویدادهای خانمان براندازآینده بهتر است . باید سعی کنید خود را با آهنگ زندگی سازگار کنید و با آن بسازید . ستیز و مقابله هیچ سودی برای شما ندارد. از نیرنگ و فریب بدور باشید .دلی را شکسته اید عذر خواهی کنید و طلب بخشش نمائید . بزودی گشایش در کار شما حاصل خواهدشد .

     مرداد: مقصر آنچه تا به امروز بر سرتان آمده تنها خودتان هستید و تصمیماتی که گرفته اید.گره ای را که با دست می توانید باز کنید با دندان به جانش نیفتید .این هفته منتظر یک فرصت در زمینه کاری باشید اما برای امضای یک قرارداد یک هفته صبر و فکر کنید در مورد مسایل عاطفی با یکدندگی و لجاجت به جایی نمی رسید .گاهی باید برای رسیدن به خواسته هایتان چند قدم عقب نشینی کنید.

     شهریور:صبوری و ارامش تان این هفته به کمک تان خواهد امد تا از مهلکه ای برهید. با شخصی که سر دعوا دارد سر شاخ نشوید چون قبل از انکه بفهمید چه اتفاقی افتاده او ضربه اش را زده و شما می مانید و یک دنیا پشیمانی. قدر و ارزش موفقیت هایی که با تلاش در زندگی بدست می اورید بدانید. این هفته روحیه محافظه کارتان را کنار گذاشته دل به دریا بزنید و انچه باید طرف مقابل تان بداند به او بگویید.

     مهر: شما شخصی را که در راه رسیدن به اهدافتان یاریتان کرده بکلی به دست فراموشی سپرده اید و از خاطر برده اید که کجا بودید و به کجا رسیده اید اگر این روش را ادامه دهید روزگار هم بازی سختی را با شما در پیش خواهد گرفت از این زرق و برق ظاهری که دور برتان را گرفته بیرون بیایید و کمی به واقعیتات زندگی بیشتر بپردازید در مورد مسائل کاری روشهای جدیدی را انتخاب و امتحان کنید.

     ابان: این روزها بهتر است محتاط تر عمل کنید. چه در زمینه مسایل کاری و چه در زمینه مسایل احساسی و خانوادگی. ممکن است برنامه ریزی هایتان درست در لحظات اخر به هم بریزد. انعطاف پذیر باشید و به جایگزین ها فکر کنید. اگر حتما باید در جریان جزییات مساله ای قرار بگیرید راه عاقلانه را در پیش گرفته و از افراد درست سوال بپرسید. در رفتارتان با شخصی بهتر است هرچه زودتر تجدید نظر کنید.

     اذر: مراقب گفتارتان باشید مسیله ای که فکراتان را مشغول کرده به موقع حل می شود نگرانی و غصه خوردن شما کمکی به راه حل مطلب نمی کند منتظر شنیدن خبری خوش بماند توقع از خودتان را کم کنید و خود را مسئول همه چیز و همه کس ندانید زندگی گاهی بسیار پیچیده تر از ان است که شما فکر می کنید بپزیرید که ممکن است شما هم اشتباه کنید سفری در پیش رو خواهید داشت حتما از ان استقبال کنید.

    دی: این هفته تا میتوانید مراقب خرج و مخارج تان باشید.شما بر خلاف ظاهر بی تفاوت و گاهی خشن تانبسیار احساساتی و پاکدل هستید. که ضربه های عاطفی اغلب شما را میازارد. به همین جهت از به دام افتادن در مسایل عشقی و احساسی تا حد امکان پرهیز می کنید.شما به قول و حرف خود اهمیت می دهید. موانع زندگی به شدت فکرتان را مشغول کرده است.

     بهمن:حواس تان باشد در هر زمینه ای که مربوط به مسایل مالی است وکیل یا نزدیکان خود را در جریان قرار دهید.بر سر پیمانی که با خودتان بسته اید بمانید این بهترین تصمیمی است که گرفته اید. مراد و ارزوی دل شما حاصل خواهد شدنگران بد گویان و بدخواهان نباشیدشما پیشتر از بقیه از بلا و سختی ها نجات یافته اید.به خودتان اعتماد کنید و زمام تمام امور خودتان را بدست بگیرید.

    اسفند: دیگران نیز از موفقیت های شما بهره های فراوانی خواهند برد.با تمام این احوال احتیاط را از دست ندهید و سعی کنید ظواهر مادی شما را از معنویت دور نکند. سبک زندگی شما به گونه ای است که معمولا گروه زیادی شما را دنبال می کنند. پس بیشتر احتیاط کنید و حواس تان باشد که حرفتان با عمل تان یگی باشد و گرنه کم کم از چشم مردم می افتید در مورد مطلبی که مطمین نیستید نظر قطعی ندهید.

    برچسب ها
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان