خانه

فال از 30 مرداد تا 5 شهریور

  • فروردین : موفقیت شما در رسیدن به نیتی که به آن می اندیشید حتمی است.تنها اندکی تلاش و کوشش شما را به مقصد میرساند.این روزها باید هر طور شده شادی را به خانه ی خود بیاورید.در سفر زندگی آمد و شد کار ماست.به زنده ها بی اندیشید.اجازه ندهید زندگیتان در دام تکرار گرفتار شود.از مخفی کاری دوری کنید و شفافیت را در کارهای خود مد نظر داشته باشید.افراط در دوستی هم موجب پشیمانی است.

    ارديبهشت : اگرچه انجام يك كار به نظرتان بسيار دشوار است سعي كنيد تمام نيروهاي خود را روي اين مطلب متمركز كنيد تا موفق شوي .شهرت و ثروت در اختيارتان است مشروط بر اينكه اعتماد به نفس كافي از خود نشان دهيد. بر روابط اجتماعي به گونه اي برخورد كنيد كه هر روز به تعداد دوستانتان افزوده و از دشمنانتان كم شود. خبر خوبي به دستتان مي رسد كع اوضاع روحيتان را به كل دگرگون خواهد كرد.

    خرداد: شما بر خورد آرام و متینی با دیگران دارید و این بهترین ویژگی شما است فقط باید مراقب یک نفر باشید که از این موضوع سواستفاده نکند در غیر این صورت بهتر است با قاطعیت او را سر جای خودش بنشانید. گرفتار زرق و برق زندگی نشوید برای بالا رفتن پله ها را دوتای یکی نکنید که زود دل زده و خسته خواهید شد. عمرروزهای ابری به زودی به سر می آید و خورشید سعادت تان می درخشد.

    تیر : غرق در غم و اندوه خود نباشید،به فکر چیزهایی که ندارید هم نباشید. سعی کنید از آنچه که دارید نهایت استفاده را ببرید، مهم نیست که دیگران چه فکری میکنند. در مورد پیشنهادی که به شما میشود خوب فکر کنید و راجع به آن با خانواده مشورت کنید. بیماری یکی از دوستانتان به زودی برطرف خواهد شد، بهتر است قبل از بهبودی به عیادتش بروید. به قول و قرارهای فردی اطمینان صد در صد نداشته باشید...

    مرداد : برای آینده باید با واقع نگری وعقل و منطق برنامه ریزی کرد احساسات برای گرم کردن کانون زندگی و روابط بسیار مفید است اما متاسفانه با آن نمیتوان واقعیت های خشک را تغییر داد اگر به فکر به دست آوردن گوی سبقت از دیگران هستید عجولانه عمل نکنید فردی منتظر شنیدن جواب از جانب شماست جواب آنرا بدهید و او را از چشم انتظاری بیرون بیاورید.

    شهریور : بسته ایی از طرف یکی از دوستان قدیمی به دست تان خواهد رسید اینک می توانید پس از سوء تفاهمی که ایجاد شده بود با یک پیشنهاد تازه دوباره دوستان قدیم رو دور هم جمع کنید و روابط گذشته را احیاء کنید دل کسی رو به درد آورده اید که گرچه شما رو بخشیده اما بهتر است با او تماس بگیرید و حرفهای نگفته اش را بشنوید سفری پیش رو خواهید داشت که روحیه تان را تغییر می دهد.

    مهر : به زودی پاداش خوبی هایتان را دریافت خواهید کرد پس دیگر نگران نباشید وبا درز گرفتن ازگذشته به فکر ساختن باشید درمورد تصمیماتی که درسر دارید تردید را کنار بگذارید تا زمان ازدست نرفته تصمیم نهایی را بگیرید به آن چه دور وبرتان می گذرد هوشمندانه تر نگاه کنید همیشه خوش بینی خوب نیست هرچیزی که از حد اعتدالش خارج شود نتیجه ی عکس خواهد داشت .

    آبان : باید از ولخرجی های بی مورد خودداری کنید.مشکلات برایتان تعجب آور و کنجکاوکننده شده است. درحل مشکلی بر سر دو راهی مانده اید. باید تصمیم مهمی بگیرید که اخذ آن فقط با مشورت و اقدام فردی مورد اطمینان از نزدیکانتان میسر می شود. از پراکنده کاری خودداری کنید.برای عشق حرمت قایل شوید و در ابراز آن دست و دلبازی بیشتری بخرج دهید.

    آذر : از پشتیبانی اطرافیان ناراحت نشوید کسی قصد دخالت در زندگیتان را ندارد و اگر حرفی زده میشود یا طرفداری و موضع گیری خاصی اعمال میشود همه برای این است که شما را دوست دارند اما شما ارزش های واقعی زندگی را گم کرده اید.یک میهمانی در پیش خواهید داشت خودتان را آماده کنید که به زودی هیجان زده خواهید شد.دست رد به سینه کسی که پس از مدت ها برای عذرخواهی به نزدتان آمده نزنید.

    دی : همیشه در زندگی و کارها باید به دنبال بهترین راه حل بود به جای اندیشیدن به آسان ترین راه حل ها که عمدتا گم راه کننده هستند باید به راه حلی بیندیشید که به رغم سختی هایش شما را به مقصد برساند دلتنگیها را کنار بگذارید و به جای نشستن و غصه خوردن به روز های شیرین زندگی فکر کنید یک پیشنهاد بسیار ایده آل برای کار یا معامله ای به شما میشود این پیشنهاد را جدی بگیرید.

    بهمن : کسی هست که میکوشد سو نیتش را نسبت به شما پنهان کند. تا در موقع مناسب از آن استفاده کند. در برابر این فرد عصابنیت و رفتار عجولانه به خرج ندهید. کمی صبر و در نهایت یک اشاره مستقیم به خود فرد موثر تر خواهد بود. یک نواختی در محیط اطرافتان باعث کثالتتان میشود. تغییراتی در پیرامونتان به وجود اورید تا روحیه تان هم تغییر کند.

    اسفند : بزودی مبلغ از دست رفته به دست تان باز می گردد خوشحال باشید که با خیال راحت می توانید نقشه هایی که برای خرج کردن آن کشیده بودید عملی کنید یکی از بستگان نزدیک تان بزودی از سفر باز خواهد گشت و شما را از چشم انتظاری در خواهد آورد اگر بیش از حد تودار باشید از همه چیز عقب خواهید ماند به پیشنهادی که این اواخر به شما شده جدی تر فکر کنید فرصت بسیار خوبی نصیب تان شده است.





    برچسب ها
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان