خانه

فال از 8 تا 15 آذر 1393

  • فروردین : راههای متعدد و مختلفی وجود دارد که شما را این چنین سر در گم کرده است ، بهتر است هر چه زودتر یکی از راهها را انتخاب و قدم پیش بگذارید . بقیه کارها به مرور درست خواهد شد . به زودی درس بزرگی را که باید بیاموزید در زندگی شما اثر مهمی خواهد گذاشت. پیش از آنکه فرصت از دست برود گفتگویی با فرد مورد نظرتان ترتیب دهید.

    اردیبهشت : اگر بتوانید و بدانید که چگونه باید از موقعیتهایتان استفاده کنید، تغییری اساسی در زندگی خود و خانواده تان پدید خواهید آورد. نقش خود را نه در خانه و نه در محل کار دست کم نگیرد. در بین صحبت کردن کلمات و لغات را گلچین کنید. باید بتوانید برای شنونده هایتان منبع الهام باشد اجازه دهید دوران ناامنی بگذرد و بعد از آن خطرپذیری کنید.فال

    خرداد : روزمره گی تا حدی شما رو تحت فشار گذاشته که فرصت نمی کنید به کارهایی که آن ها را به شدت دوست دارید بپردازید بین علایق شخصی و مسایل کاری باید نوعی تفاهم برقرار کنید کارها را بر روی هم انباشته کردن شما رو دچار بحران خواهد کرد. نگرانی دائم نسبت به کار های انجام نشده و بدقولی های پی در پی به نفع شما نیست. ترس و واهمه ایی از پیشروی در زندگیتان به خود راه ندهید.

    تیر : دررابطه با همسر و یا شخص مورد علاقه تان مشکلات رفع می گردد و فرصت مناسبی برای ساختن و آباد کردن فراهم می شود. بیشتر مراقب سلامتی خود باشید. بحرانهای گذرا نباید شمارا از راه و مسیر اصلی تان بازدارد. بذل و بخشش پاداش خاص خودش را به همراه دارد. از دروغگویی بپرهیزید و مواظب باشید حرفی نزنید که بعدها به ضررتان تمام شود..

    مرداد : نگران هیچ چیز نباشید ودر کمال آرامش به برنامه ها و کارهای خود ادامه بدهید. اهداف بلند مدت خود را همیشه مد نظر داشته باشید. از بزرگ کردن مشکلا ت جزئی و کوچک پرهیز کنید. یادتان باشد قدرت و توان شما برای برنامه ریزی و سازماندهی است که کارها را روبراه میسازد. چمدانهایتان را ببندید، بزودی سفری در پیش خواهید داشت .

    شهریور : از سوی آشنایی قدیمی با شما تماس گرفته می شود. این تماس می تواند سرآغاز روابط تازه ای باشد. یکی از نزدیکان شدیدا به شما احتیاج دارد. بهتر است اگر واقعا نمی توانید کاری برای او انجام دهید حداقل با او هم دردی کرده و راهنما و مشوق دلسوزی، برایش باشید. این هفته تمام حواستان را جمع کنید و در محیط کار رفتار معقولانه و بهتری داشته باشید.

    مهر : ثروتی را که هنوز به دست نیاورده اید نمیتوانید ببخشید. به جای رویا پردازی واقعیتها را در نظر گرفته و مطابق با انصاف و اعتدال عمل کنید. شما در حق دوستی، خدمت بزرگی انجام داده اید که اثار ان هرگز از بین نخواهد رفت. این دوست به شماوعده ای میدهد که امید است به این وعده عمل کند. نقطه نظرات شما بسیار خوب است با اعتماد بنفس کامل بر مشکلات غلبه کنید .

    آبان : این روزها احساس میکنید میتوانید گامی را بردارید که در گذشته از برداشتن آن بیم
    داشته اید. اخیرا روابط شما با خانواده کمی تیره و تار شده علت اصلی این امر گرفتاریهای روحی شماست. باید خود را از فضای تکراری و روز مره بیرون آورده و نفسی تازه کنید. در روزهای آینده تحول بزرگی در زندگیتان پدید می آید که به کلی روحیه ی تان را تغییر میدهد.

    آذر : کارهای زیاد و متنوع ذهنیت شما را آشفته و پراکنده میسازد.. به همین دلیل کمتر تمرکز فکری لازم را برایانجام یک کار درست و اساسی را خواهید داشت. به روی یک کار تمرکز کنید. یکی از نزدیکانتان دچار ناکامی و یاس شده... دوری بیش از اندازه شما، این وضعیت را بوجود آورده. و در واقع این شما هستید که میتوانید، آب رفته را به جوی باز گردانید.

    دی : به سلامتی جسمی تان اهمیت بیشتری بدهید. این که یکی از نزدیکان علیرغم تلاشهای شما گفتگو را نمی پذیرد و همچنان بر تک روی خود محوری اش پا فشاری میکند، ناراحت کننده خواهد بود اما شما همچنان آرامش خود را حفظ کنید واجازه بدهید تا واقعیتها او را سر عقل بیاورد. در بعضی رفتارهای خود تغییراتی ایجاد کنید . به نظر میرسد انتقاداتی که دیگران مطرح می کنند قابل برطرف کردن باشد.

    بهمن : مهمترین امتیاز شما این است که به رغم همه مشکلات و دشواری ها شور و شوق خود را از دست نمی دهید و همین روحیه عالی شما را در کارها موفق خواهد کرد. تردید و دودلی در زندگی فردی و روابط شخصی مشکلی از شما حل نمی کند. تنبلی را از خود دور کنید کارهایی که به شما واگذار شده بسیار مهم است. در مورد هیچ کدام نمی توانید کوتاهی کنید. نگران نباشید فرصت استراحت و تفریح خواهید داشت.

    اسفند : تا ساحل امن و آرامش راهی نمانده است. اگر اراده لازم به آن عشق پور شور بر قرار باشد این فاصله باز هم کوتاه تر می شود. در مخارج اقتصادی خود حساب و کتاب درستی داشته باشید. یادتان باشد انتقاد های رک و سریع میتوانند به دعوا و مرافعه منجر بشود قبل از صحبت کردن حرف ها را خوب مزه مزه کنید و مراقب حرف زدنتان باشید. از برنامه ریزی غافل نشوید.
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان