خانه

لکه های قهوره ای روی پوست

  • لکه های تیره رنگ روی پوست صورت ممکن است به خاطر پوست حساس، کمبود زینک و روی بدن، دوران بارداری و شیردهی، آفتاب و... باشد.لک، پوست،صورت

    هیچ خانمی دوست ندارد با این لک ها روبه رو شود و اگر هم این لک ها به وجود بیاید باعث میشود همیشه از جمع ها دور باشد و یا با زدن کرم های شیمیایی مختلف لکه ها را از صورت خود بپوشاند غافل از اینکه این کرم ها پوست را از قبل بدتر کرده، ما در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چطور با مواد طبیعی این لک ها را در پوست خود کمرنگ و یا از بین ببرید.

    سیب زمینی خام اثر روشن بخشی روی پوست دارد و بعد از چند بار استفاده لکه های پوستی را کمرنگ و در خیلی موارد از بین میبرد پس برای اینکار باید سیب زمینی را رنده کنید و آب آن را روی پوست بمالید و بعد از گذشت 20 دقیقه صورت خود را با آب سرد بشویید و با کمی گلاب پوست خود را نرم کرده و بگذارید پوستتان استراحت کند، بهترین زمان برای استفاده از این کرم در موقع خواب است.

    به دلیل وجود اسید سیتریک موجود در آبلیمو میتوان به عنوان یک روشن کننده پوستی قوی برای از بین بردن لک ها استفاده کرد، برای درست کردن این ماسک باید گلاب و آب خیار و آبلیمو را باهم مخلوط کنید و هر روز روی پوستخود بمالید و بعد از شستشو مخلوط آبلیمو و عسل را به مدت 30 دقیقه روی پوست زده و با آب ولرم بشویید، بعد از گذشت کمتر از 20 روز معجزه را روی پوست خود مشاهده میکنید.


    اختصاصی سایت زیباکده

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان