خانه

پف زیر چشم

  • راه های ساده برای از بین بردن پف چشم 

    گاهی وقتی صبح از خواب بیدار می شوید و پف چشمتان را در آیینه می بینید، عصبی می شوید و روزتان را با بدخلقی شروع می کنید. پف چشم برای سلامتی مضر نیست، اما هیچ کس دوست ندارد صورتش پف داشته باشد. پیدا کردن یک راه مؤثر برای از بین بردن همیشگی آن ها تقریباً غیر ممکن است. اگر در اینترنت جستجو کنید راه حل هایی مثل "بیشتر خوابیدن"، "قبل از خواب تلویزیون تماشا نکردن" و .... را می توانید پیدا کنید، اما روش های مفید تر و دقیق تری را باید پیدا کنید که به محض دیدن پف چشم ها بتوانید انجام دهید. روش های زیر را بخوانید.پف زیر چشم

    سیب زمینی

    سیب زمینی در غذا خیلی خوشمزه می شود، اما برای از بین بردن پف چشم ها نیز می توانید از آن استفاده کنید. روش کار نیز خیلی راحت است : سیب زمینی را برای چند دقیقه در یخچال بگذارید تا خنک شود، بعد آن را از وسط نصف کنید. چشم هایتان را ببندید و هر دو نیمه ی سیب زمینی را به آرامی روی پلک ها و قسمت زیر چشم بمالید. بعد هر نصف را روی یک چشم بگذارید، طوری که کاملاً قسمت زیر چشم را بپوشاند، بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند.

    •سفیده تخم مرغ

    روش از بین بردن پف چشم با استفاده از سفیده تخم مرغ: چند عدد سفیده تخم مرغ را در یک کاسه بریزید. یک قلم مو بردارید و سفیده را بالای پلک ها و زیر چشمتان پخش کنید. حدود 20 دقیقه بگذارید بماند تا خشک شود، بعد با آب ولرم بشوئید.

    شیر

    از شیر به عنوان بهترین کرم روشن کننده و درخشان کننده پوست در دستورات زیبایی- آرایشی استفاده ی زیادی می شود. طرز استفاده : مقداری شیر را مستقیم از یخچال داخل یک کاسه کوچک بریزید، یک پد پنبه ای بردارید و آن را داخل شیر بزنید. پد را روی چشم ها گذاشته، بگذارید 20 تا 30 دقیقه بماند. شیر برای مواقعی مفید است که پف چشم به خاطر جمع شدگی آب ایجاد می شود. قسمت زیر چشم را خنک کرده و پف چشم نیز کمتر دیده می شود. بنابراین هر روز این کار را انجام دهید.

    چای کیسه ای

    دستورالعمل : دو عدد کیسه چای را با آب سرد مرطوب کنید، چند دقیقه آن ها را در یخچال بگذارید. بعد آن ها را روی چشم ها گذاشته، بگذارید 25 تا 30 دقیقه بماند. صورتتان را با آب سرد بشوئید و به آرامی خشک کنید. (هیچ وقت صورتتان را به صورت بالا پایین کردن حوله خشک نکنید، حوله را به آرامی روی صورت گذاشته و بردارید).

    قاشق

    این روش برای از بین بردن پف چشم بسیار مؤثر است. تنها چیزی که نیاز دارید یک لیوان آب و چهار قاشق استیل ضد زنگ است : 
    قاشق ها را در آب سردی که یخ دارد بگذارید تا خنک کنید. دو عدد از قاشق ها را بردارید و هر کدام را روی یک چشم بگذارید. وقتی دو قاشق را از آب بیرون می آورید و روی چشم ها می گذارید، دو قاشق دیگر باید در آب بماند. قاشق ها را تا وقتی روی چشم ها نگه دارید که خنکی آن ها از بین برود. 20 تا 30 دقیقه مراحل عوض کردن قاشق ها را انجام دهید.

    پلک زدن

    گاهی اوقات پف چشم به خاطر این است که در طول خواب نمی توانید پلک بزنید. برای حل این مشکل، هر روز صبح بلافاصله بعد از بیدار شدن، باید برای 30 ثانیه به سرعت پلک بزنید.

    نتیجه

    به هر حال گاهی اوقات چشم ها پف می کند و هیچ کس هم دوست ندارد صورتش پف داشته باشد. اما با این راه حل های ساده خیلی راحت می توانید آن ها را از بین ببرید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی


    برچسب ها زیبایی ,
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان