خانه

پیش به سوی اندامی ایده ال با سوپ رژیمی

  • بعد از تعطیلات عید خانمها و آقایونی که تمایل به حفظ اندام و یا گرفتن رژیم هستند به دنبال غذاهایی هستند که هم مقوی باشد و هم اندام آنها را به هم نزند چون با شروع فصل گرما و استخر رفتن حفظ اندام مهمترین مسئله میشود ما هم به شما سوپی معرفی میکنیم که این دغدغه ذهنی شما را از بین بیرد، پس پیش به سوی اندامی زیبا و دلخواه شما.سوپ، شیر، رژیمی

    مواد لازم:

    هويج نگيني
    سيب زميني
    پیاز
    نخود فرنگی
    مرغ
    آب مرغ یا عصاره مرغ
    رشته سوپ
    قارچ
    گوجه فرنگی
    نمک، فلفل، آبلیمو تازه

    نکته:
    اگر از مرغ در این سوپ استفاده میکنید حتماً از آب مرغ هم در سوپ بریزید اما اگر سوپ شما بدون مرغ است از عصاره مرغ استفاده کنید.

    طرز تهیه:
    پیاز را تفت دهید و مرغ های از قبل پخته شده را به صورت تکه ای و ریز ریز همراه با گوجه فرنگی که خیلی ریز خرد کردیم و هویج و سیب زمینی و نخودفرنگی و قارچ را در آب مرغ یا عصاره بگذارید تا بجوشد.

    وقتی آب جوش آمد و تمام مواد کمی نرم شد شعله گاز را کم کنید و چاشنی ها و ادویه های مورد نظر که میتواند نمک و فلفل و زردچوبه و رب گوجه باشد را اضافه کنید البته اضافه کردن ادویه ها سلیقه ای است.

    بعد از گذشت 20دقیقه نوبت اضافه کردن رشته سوپی و در آخر هم آبلیمو میباشد، در صورت تمایل به جای رشته میتوانید جو پرک بریزید، این سوپ برای افرادی که سرماخورده اند و مدام سرفه های خشک میکنند هم مفید است.

    اختصاصی سایت زیباکده

       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان