خانه

چای سبز را چه زمان و چگونه بنوشیم تا لاغر شویم؟

  • مدتی است که در بین مردم مخصوصا خانم ها جا افتاده است که چای سبز لاغر می کند.ما به شما می گوییم که چای سبز را چگونه و در چه شرایطی بنوشید تا باعث لاغر شدن و کاهش وزن شما شود.

    در ابتدا باید بدانید،اگر در طول روز مقدار زیادی غذا بخورید و کالری بالایی جذب کنید و فعالیت بدنی شما پایین باشد ، خوردن چای سبز هیچ کمکی به شما نمی کند.پس باید یک رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی خوبی داشته باشید تا چای سبز معجزه لاغری خود را روی شما نشان دهد.باید در طول روز برای نوشیدن این چای برنامه منظم داشته باشید و حداقل 3 تا 4 لیوان در روز از آن میل کنید.چای سبز

    بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز ، 2 ساعت بعد از هر وعده غذایی است تا باعث گرم شدن بدن شما و افزایش سوخت و ساز در شما شود.چای سبز علاوه بر اینکه سوخت و ساز بدن را بالا می برد ، باعث آرامش و کاهش عصبانیت می شود که یکی از دلایل پرخوری است.

    همان طور که مقدار 3 تا 4 لیوان در روز لازم است تا چای سبز اثر خود را نشان دهد ، باید از زیاده روی در مصرف این نوشیدنی خودداری کنید.عوارضی که ممکن است چای سبز داشته باشد سردرد ،مشکلات گوارشی ، اسهال و تهوع است.این چای علاوه بر خاصیت کاهش وزن ، باعث کاهش قند خون و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

    روش تهیه چای سبز بسیار ساده و سریع است.ابتدا آب جوش آماده می کنید .سپس در قوری یا لیوان های چینی مخصوص چای سبز آب جوش می ریزید و به ازاء هر لیوان آب جوش ، یک قاشق غذاخوری چای سبز می ریزید و بعد از 5 دقیقه چای شما آماده است.

    طعم چای سبز معمولا برای همه جالب نیست و برای اینکه راحت تر بتوانید این چای را میل کنید ، می توانید همراه چای سبز ، یک لیمو عمانی یا چند عدد چوب دارچین قرار دهید تا طعم مطلوب تری داشته باشد.چای سبز را می توانید هم سرد و هم گرم مصرف کنید.

    اختصاصی سایت زیباکده

       44

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان