خانه

چرا دوست دارید مادر همسرتان باشید

  • قبل از هر چیز به دنبال این نباشید که کارهایی که همسرتان خودش میتواند انجام دهد را شما انجام دهید بگذارید خودش به دنبال وسایلش بگردد یا برای مهمانی خودش لباسش را انتخاب کند و اگر روی میز و یا کشوی لباسهایش را به هم ریخته خودش آنها راجمع و جور کند.مادر، فرزند، همسر، تربیت

    شاید در زمان های اول او خیلی سردرگم باشد و یا با مدت زمان طولانی تری بتواند به کارهایش سرو سامان دهد اما به هر حال این موضوع برایش عادی میشود.

    مهمترین مورد این است که به همسرتان اعتماد کنید و بگذارید از اعتماد شما احساس اطمینان و اعتماد به نفس بگیرد، کارهایش را یادآوری نکنید حتی اگر چند بار یادش برود سر قرار مهمش زود حاضر شود تا به موقع برسد بالاخره این موضوع را درک میکند.

    اگر کار اشتباهی از او سر زد مانند یک بچه ای که یادش رفته دفتر مشقش را با خود به کلاس ببرد رفتار نکنید و یا او را نصیحت نکنید بلکه مانند یک انسان بزرگسال با او برخورد کنید و حتی او را شماتت کنید که چرا اینگونه عمل کرده، اما یادتان باشد که او بچه نیست و شما مادرش نیستید که تنبیهش بکنبد.

    در کنار اینهمه سختی به او حق انتخاب هم دهید و بگذارید کارهایی که او دوست دارد انجام دهد را به او مسئولیتش را واگذار کنید تا در کنار اینهمه فشارهایی که باید برای کارهایی که قبل انجام نمیداده و حالا در حال انجام دادن است کمی هم احساس کند ی سری کارها را میتواند با سرعت بیشتری انجام دهد.

    یادتان باشد خیلی باید صبور باشید چون کنار گذاشتن این رفتارها و عادت های غلط خیلی هم آسان نیست، اجازه دهید مادرش سر جای خودش باشد و شما سر جای خودتان و آن زمان است که همسرتان در کنار تمامی عزیزانش احساس راحتی و امنیت و خوشبختی میکند.

    اختصاصی سایت زیباکده

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان