خانه

چند نکته آرایشی برای وقتی که چهره ای مات داریم

  • چهره زمانی جذاب تر می شود که آرایشی هماهنگ و طبیعی داشته باشیم. پس دوباره به چهره برنزتان شکوه و درخشش ببخشید و جذابیت و درخشش یک چهره طلایی را به خوبی نشان بدهید.

    انتخاب زمینه رنگ چهره برای آرایشی بی نظیر
    انتخاب زمینه در انجام آرایش ضروری است. هدف این است که رنگ زمینه کاملاً مبتنی بر رنگ پوست شما باشد. برای جلوگیری از مصنوعی شدن، زمینه ای هم رنگ پوست خود یا کمی روشن تر از پوست تان انتخاب کنید. برای حرفه ای ها هر دو رنگ قابل استفاده است؛ کافی است رنگ (زمینه) روشن را روی قسمت میانی و رنگ تیره تر را روی بقیه صورت بزنید.
    برای داشتن یک چهره خیره کننده و درخشان، رنگ های طلایی، نارنجی و زرد متمایل به نارنجی که یک چهره زیبا و پوستی صاف (هلویی) را ضمانت می کند، انتخاب کنید. این رنگ ها مناسب پوست های مات و برنزه هستند.

    شیوه
    رنگ چهره، پایه آرایش است و باید کامل، هموار و مخملی (نرم) باشد. اگر پوستی مات دارید، این سه مرحله را برای داشتن چهره ای درخشان بخوانید:

    مرحله 1: ضد کبودی
    ورای پنهان کردن کبودی ها، مخفی کردن نقص های کوچک و لکه های سرخ پوست نیز بسیار سودمند است.
    روش انجام کار: برای تأثیر گذاشتن پوشاننده، لایه های کوچک رنگ را روی کبودی ها و قسمت T صورت بزنید سپس با انگشت به سمت بیرون صورت مکرر بمالید تا زمانی که کاملاً روی پوست جذب شود.
    مرحله 2: رنگ زمینه چهره
    زمینه چهره آرایش را یکدست می کند. این ظاهر آرایش است که درخشش چهره را نشان می دهد.
    روش انجام کار: مقداری رنگ را روی ناحیه میانی صورت بگذارید و سپس با انگشت با حرکتی نرم آن را به سمت بیرون صورت بمالید (ماساژ دهید). نتیجه باید یکسان و شفاف شده و یک اثر طبیعی خوب ایجاد کند.
    مرحله3: رژگونه
    رژگونه مکمل فوق العاده ای برای آرایش است که درخشش چهره را همراه دارد.
    روش انجام کار: رژگونه را با قلم موی درشت روی برجستگی گونه بزنید.
    برای حرفه ای ها: برای فرم دادن به صورت با کنتراست بازی کنید، رژگونه روشن را بالای گونه بزنید و رژگونه تیره را زیر گونه بزنید.

    رنگ ها
    برای زیبا کردن چهره مات باید رنگ های هماهنگ که موجب جذاب تر شدن چهره می شود را انتخاب کرد. یک پالت (تخته رنگ) بزرگ این امکان را به شما خواهد داد.
    رنگ زمینه چهره
    بژ ملایم با بازتاب های درخشان و رنگ هایی که دارای تن هلویی هستند را انتخاب کنید که موجب چهره ای زیبا می شوند و نیز اخرابی و طلایی که چهره را درخشان می کنند. از رنگ های متمایل به زرد یا تیره اجتناب کنید.

    رنگ های لوازم آرایش
    برای این که چهره ای درخشان داشته باشید، با بازتاب های طلایی که روی پوست مات ساطع می شوند، بازی کنید. بژ و عاجی رنگ درخشش به همراه دارند. یاسی و صورتی رنگ های ملایم و ابریشمی هستند و برای رمانتیک ها ایده آل اند و در آخر برای هماهنگی چهره ای بی نظیر صورتی رنگین کمانی نور را منعکس می کند.
    ظاهری فریبنده
    برای داشتن چهره ماتی که بدرخشد، یک پودر درخشان روی کل صورت آرایش شده با قلمی درشت بزنید. رنگ پوست تان درخشان می شود و بله...
    شما خواهید درخشید!

    منبع : سیب سبز

    برچسب ها آرایش , زیبایی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان