خانه

چهار نکته برای انتخاب یک عینک آفتابی مناسب

  • هر چند این روزها انتخاب یک عینک آفتابی مناسب به دلیل وجود انواع متنوع آن کمی گیج کننده و سخت است. در این جا 4 نکته مهمی که هنگام انتخاب عینک آفتابی باید در خاطر داشته باشید را شرح خواهیم داد.
    1. اندازه صورت شما:عینک، آفتابی
    قاعده کلی برای اندازه عینک آفتابی همان است که همه ما به طور کلی می دانیم. هر چه صورت کوچکتر باشد عینک نیز باید کوچکتر باشد و برعکس. اما مد را نیز باید در نظر گرفت و در حال حاضر عینک های بزرگ مد روز هستند. البته وقتی در حال بررسی هستید که عینکتان تا حد بزرگ باشد اندازه صورتتان را نیز در ذهن داشته باشید.
    2. فرم صورت شما:
    فرم صورت شما یک فاکتور مهم برای تصمیم گیری در مورد انتخاب عینک آفتابی است. به این دلیل که عینک آفتابی می تواند زیبایی های چهره شما را نمایان تر و معایب آن را بپوشاند. در این خصوص باید گفت کسانی که صورتهای بیضی شکل دارند بسیار خوش شانس هستند چون همه مدل فریم برای چهره آنها مناسب است. این افراد می توانند بدون هیچگونه نگرانی جدیدترین مدل فریمها را امتحان کنند. افرادی که صورت گرد دارند بهتر است از فریم های گوشه  دار یا مستطیل شکل استفاده کنند تا صورتشان را کشیده تر و لاغرتر نشان دهد. عینکهایی که بیضی شکل هستند برای صورتهای زاویه دار و مربعی و عینکهای گرد برای صورتهای کشیده و مستطیلی مناسبند.
    3. رنگ پوست:
    رنگ پوست نیز در انتخاب عینک آفتابی اثرگذار است. اشخاصی که دارای رنگ پوست روشن هستند بهتر است عینکهایی ظریف و سبک با رنگهای روشن مانند صورتی یا یاسی انتخاب نمایند. برای کسانی که پوستهای تیره تر دارند، رنگهای متالیک مانند نقره ای و طلایی و رنگهای پررنگ انتخابی عالیست. رنگ مشکی رنگیست که برای انواع رنگ پوست مناسب است، اما بهتر است جانب احتیاط را رعایت کنید به طوری که توازن بین وزن و رنگ عینک حفظ شود و عینک بیش از اندازه چهره را تحت تاثیر قرار ندهد.
    4. مدل مو:
    به سوال در مورد مدل موی شما رسیدیم. فریم های بدون دور، با موهای نرم و مجعد زیبا هماهنگ خواهند شد. اگر دوست دارید مدل مویتان کوتاه یا خیلی کوتاه باشد، فریم هایی با اشکال هندسی و رنگهای تند به شما ظاهری هنری و جالب خواهند بخشید. عینک های گرد با موهای صاف همخوانی دارند. اگر موهایتان  را به شکل زاویه دار آرایش می کنید استفاده از عینک مستطیل شکل باعث می شود مدل مویتان بیشتر جلوه کند.
    مترجم اختصاصی سایت: آذر امینی

    برچسب ها خرید , سلامتی , مد ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان